Baasland-Klinikken AS

Olav Tryggvasons Gate 24, inngang Carl Johans gate 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Baasland-Klinikken AS

Trygg og dyktig

Lege: Lene Hejna Pedersen Skrevet

Lene er en utrolig dyktig gynekolog som tar seg tid til å betrygge sine pasienter før, under og etter undersøkelse.

Jeg var ekstra nervøs etter en ubehagelig opplevelse hos en annen gynekolog (på en annen klinikk i Trondheim), der jeg hverken fikk tatt celleprøve eller satt inn spiral fordi jeg ble så stresset og engstelig.

Jeg kontaktet Baasland-klinikken ang dette og Lena ringte meg opp for å betrygge meg, og informere meg før timen vår. Selv om jeg fortsatt var nervøs gikk timen helt som den skulle og jeg forlot klinikken veldig fornøyd. Jeg hadde fått Lena anbefalt av en av hennes faste pasienter som sa at Lena bare er en person som er i helt riktig yrke, og det må jeg virkelig si meg enig i!

Fantastisk opplevelse

Lege: Ingrid Baasland Skrevet

Ble veldig godt tatt imot. Veldig flink! Nervene gikk bort og følte meg trygg. Veldig erfaren, forståelsesfull, omtenksom og profesjonell! Anbefales på det sterkeste.

Dyktig og kunnskapsrik gynekolog

Lege: Ingrid Baasland Skrevet

Dette tror jeg må være Trondheims dyktigste gynekolog. Hvis du er så heldig å bli henvist til Ingrid, er du i de beste hender. Hun er utrolig dyktig, kunnskapsrik, lyttende, nøye, profesjonell og gjør noe som er en ubehagelig undersøkelse til en drøm.Til meg oppdaget hun i tillegg andre plager enn det jeg var henvist for og endret livskvaliteten min. Får du komme til Ingrid, er du heldig og i de beste hender!

Excellent

Lege: Ingrid Baasland Skrevet

Svært bra. Beste gynekologen jeg har vært hos. Forståelsesfull og lyttende.Inngav tilitt. Rask og effektiv. Anbefales.

Tillitsvekkende og profesjonell

Lege: Ingrid Baasland Skrevet

Etter å ha møtt mange leger opp i gjennom, må jeg si ingen er som Baasland. Hun er lyttende, tar seg tid, veldig flink i faget sitt. Føler meg trygg og godt ivaretatt.