Forusakutten AS

Luramyrveien 79 4313 Sandnes

Siste vurderinger av Forusakutten AS

Norges beste!

Lege: Dagfinn Steinar Øgreid Skrevet

Vi har hatt Dr.Øgreid som vår familie lege i mange år, i tiden vi har mottatt behandling fra han har han vært en meget dyktig lege, han besitter stor og bred faglig kunnskap utover sin spesialitet i onkologi. Han oppleves også genuint interessert i å få deg frisk. Han jobber dag og natt og når man spør hvorfor så får man til svar at det er så mange syke mennesker. I helhet vil jeg påstå at han er den flinkeste legen vi i familien og våre bekjente som er hans pasienter har møtt. Han har i våre tilfeller kurert både kreft og borreliose. Vi er evig takknemlige for at vi fant denne legen og kan anbefale han videre med glede.

Flotteste Lege så fins!!!

Lege: Dagfinn Steinar Øgreid Skrevet

Va hos dps og ba om medesiner som sko fjerne mareritter så eg hadde slede me he livet. Ene medesinen påstod di isje fantes så går eg hos dagfinn og får begge medesinene og d he reddet livet mitt ja. Og di he isje bare fjernet mareritt men hjulpet på så mye mere. Han søkte t og me at eg fikk blå resept på den så isje va blå resept. Har aldri før hatt leger så he lyttet t mg før han. Og eg e ungufør og går glatt t han. Han har alltid lyttet. Offentlige legene eg har hatt frem t nå har isje lyttet. Så takk t tantå mi så anbefalte mg dagfinn!!!

Trygg og behagelig

Lege: Dagfinn Steinar Øgreid Skrevet

Veldig trygg og behagelig vesen som så
Fort at jeg hadde mye smerter. og var til stor hjelp.

Har kum vært hos han 1 gang og drar gjerne igjen.

Forståelsesfull, diskré

Lege: Gunhild M. T. Bærheim Skrevet

Jeg trengte en hastetime når flere gynekologer hadde stengt, og fikk komme inn hit selv om det ikke var ledig time. Hun viste stor forståelse for situasjonen jeg var i. Av alle gynekologer jeg har vært hos er hun den som har vært mest diskré, slik at man slapp å føle seg naken. Ga god informasjon under undersøkelsen, og viste oppriktig omtanke.

Veldig fornøyd

Lege: Gunhild M. T. Bærheim Skrevet

Fantastiske dama, rett og slett❤️
Hun tar seg tid og forklarer situasjonen, du føler du har blitt klokere og fått de svarene og den hjelpen du trenger.