Inga Norunn Jacobsen

Generell kirurg, ortopedisk kirurg og urolog

• Generell kirurgi
  • Ortopedisk kirurgi
  • Urologi
  • Urologisk kirurgi

Autorisasjon (1985)

Volvat Forus Telefonnummer52 69 69 6952 69 69 ...
Larsamyrå 18 4313 Sandnes

Siste vurderinger av Inga Norunn Jacobsen

kunnskapsrik

Klinikk: Volvat Forus Skrevet

Mann 54 år med dårlig ereksjon.
Veldig enkel og snakke med fra første sekund. Ho var veldig komfortabel med det ho gjorde, det medførte at eg fekk ein ro og komfort som er ganske utruleg i ein slik situasjon. Det føltes heilt naturleg alt av behandlig som vart gjort

Veldigt duktig leger

Klinikk: Volvat Forus Skrevet

Fantastiskt leger som tar tid og energi før hjelpe meg. Har besøkt henne 2 gånger og fått ny time. Mår alltid mye bettre efter besøkt hennes.

Grundig, faglig dyktig.

Klinikk: Kolibri Medical Skrevet

Har vært hos flere av hennes kolleger ved SuS ila årene, Inga er den suverent beste til nå: hun er grundig, faglig sterk og flink til å forklare hva hun gjør og kommer med løpende vurderinger med gode råd underveis. I tillegg er hun god til å tilpasse kommunikasjonen til oss som er litt trege til å forstå medisinsk frasologi :-) Hun nevnte forøvrig botox som et mulighet, men kom uoofordret med et mer vanlig alternativ når mulig behandling var tema og jeg uttrykte skepsis til botox. Alt i alt kan jeg gi Inga mine varmeste anbefalinger, håper hun er der neste gang jeg har behov for en kontroll :-)

Flink lege men er opptatt av penger?

Klinikk: Kolibri Medical Skrevet

Fikk god forklaring fra henne om selve undersøkelsen, medisiner og med mer. Hun ville at jeg skulle prøve med Botox for å hjelpe til min lidelse, noe jeg svarte nei med en gang. Da virket hun noe sur.

Ok lege.

Klinikk: Kolibri Medical Skrevet

Grei til utredningen, men ufattelige distré. Lovet å sende svar i løpet av noen dager, men det tok over en måned med purringer for å få det tilsendt..