Inga Norunn Jacobsen

• Ortopedisk kirurgi
  • Urologi
  • Urologisk kirurgi

1985

Kolibri Medical Telefonnummer52 69 69 6952 69 69 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Larsamyrå 18 4313 Sandnes

Siste vurderinger av Inga Norunn Jacobsen

Grundig, faglig dyktig.

Klinikk: Kolibri Medical Skrevet

Har vært hos flere av hennes kolleger ved SuS ila årene, Inga er den suverent beste til nå: hun er grundig, faglig sterk og flink til å forklare hva hun gjør og kommer med løpende vurderinger med gode råd underveis. I tillegg er hun god til å tilpasse kommunikasjonen til oss som er litt trege til å forstå medisinsk frasologi :-) Hun nevnte forøvrig botox som et mulighet, men kom uoofordret med et mer vanlig alternativ når mulig behandling var tema og jeg uttrykte skepsis til botox. Alt i alt kan jeg gi Inga mine varmeste anbefalinger, håper hun er der neste gang jeg har behov for en kontroll :-)

Flink lege men er opptatt av penger?

Klinikk: Kolibri Medical Skrevet

Fikk god forklaring fra henne om selve undersøkelsen, medisiner og med mer. Hun ville at jeg skulle prøve med Botox for å hjelpe til min lidelse, noe jeg svarte nei med en gang. Da virket hun noe sur.

Ok lege.

Klinikk: Kolibri Medical Skrevet

Grei til utredningen, men ufattelige distré. Lovet å sende svar i løpet av noen dager, men det tok over en måned med purringer for å få det tilsendt..