Inga Norunn Jacobsen

Kolibri Medical
Larsamyrå 18 4313 Sandnes
Tlf: 52 69 69 69 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Inga Norunn Jacobsen

Kommunikasjon og informasjon til pasienten er dårlig.

Klinikk: Kolibri Medical Skrevet

legen tok godt imot og henviste til videre undersøkelse. Her forelå svaret etter kort tid, men det tok nesten en måned før legen opplyste om resultatet. I epikrisen var det råd om videre behandling . Dette ignorerte hun fullstendig og kjørte sitt eget løp uten å informere pasienten om dette.Først da vi skiftet lege, ble det stilt en ordentlig diagnose som resulterte i operasjon.

Grundig, faglig dyktig.

Klinikk: Kolibri Medical Skrevet

Har vært hos flere av hennes kolleger ved SuS ila årene, Inga er den suverent beste til nå: hun er grundig, faglig sterk og flink til å forklare hva hun gjør og kommer med løpende vurderinger med gode råd underveis. I tillegg er hun god til å tilpasse kommunikasjonen til oss som er litt trege til å forstå medisinsk frasologi :-) Hun nevnte forøvrig botox som et mulighet, men kom uoofordret med et mer vanlig alternativ når mulig behandling var tema og jeg uttrykte skepsis til botox. Alt i alt kan jeg gi Inga mine varmeste anbefalinger, håper hun er der neste gang jeg har behov for en kontroll :-)

Flink lege men er opptatt av penger?

Klinikk: Kolibri Medical Skrevet

Fikk god forklaring fra henne om selve undersøkelsen, medisiner og med mer. Hun ville at jeg skulle prøve med Botox for å hjelpe til min lidelse, noe jeg svarte nei med en gang. Da virket hun noe sur.

Ok lege.

Klinikk: Kolibri Medical Skrevet

Grei til utredningen, men ufattelige distré. Lovet å sende svar i løpet av noen dager, men det tok over en måned med purringer for å få det tilsendt..