Volvat Oslo - Majorstuen

Borgenveien 2A 0370 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

Faglig sterk og oppriktig interessert

Lege: Helena Enger Skrevet

Ser deg, tar deg på alvor og møter deg på det du bærer frem. Lytter og tar seg nødvendig tid. Respektfull.

Utrolig dyktig og behagelig!

Lege: Helena Enger Skrevet

Helena var lyttende, forklarte hele tiden hva hun gjorde og besvarte alle spørsmål grundig. Hun anbefales virkelig!

God opplevelse, tok seg tid, gynefix

Lege: Helena Enger Skrevet

Veldig fornøyd med besøket hos Enger. Hun tok seg tid, var lyttende, forklarte og konsultasjonen bar derfor ikke preg av hastverk.
Fikk satt inn gynefix, noe jeg hadde gruet meg til, men det gikk fint! Hadde ikke tatt smertestillende på forhånd, men smertene var ikke verre enn jeg hadde forventet, og absolutt utholdelige. Selve innskytingen av knuten inn i livmorveggen kjentes ikke.
Anbefaler virkelig Helena Enger og gynefix! Veldig dyktig, varm og empatisk dame!

Styr unna, dyrt og forvirrende.

Lege: Mila Lilleeng Skrevet

Kjapp konsultasjon 10 min "ansikt", fastslått laser behandling, eneste som hjelpe deg. Jeg møtte til avtalt tid på første behandling. Legen ombestemte seg i gangen, dytte meg over på en annen behandler,"laser vil ikke ha effekt for deg" ????

Hvorfor ikke ta seg tid til pasientene, skape en relasjon, trygghet om at riktig behandling blir foreslått? Forklare, ta ansvar og vær tydelig, Det er greit å endre behandling, men gjør dette i samsvar med pasient f.eks med en prat i forkant. Må vise respekt også for min tid. Bortkastet tid for begge, betalt mye for ingenting. Konsultasjons prisen samsvarer ikke med hjemmesiden, lå mye over.
Styr unna, det er mange flinke hudleger I Oslo.

Grundig

Lege: Mila Lilleeng Skrevet

Var hos Lilleeng i går for årlig føflekksjekk (MoleMax)
Opplevde henne som grundig, hyggelig og tillitvekkende. Håper jeg får komme til henne om et år også, og hun oppfordret til å ikke nøle med å ta ny kontakt dersom jeg selv skulle legge merke til forandirnger i føflekker.