Volvat Oslo - Majorstuen

Borgenveien 2A 0370 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

Grundig

Lege: Mila Lilleeng Skrevet

Var hos Lilleeng i går for årlig føflekksjekk (MoleMax)
Opplevde henne som grundig, hyggelig og tillitvekkende. Håper jeg får komme til henne om et år også, og hun oppfordret til å ikke nøle med å ta ny kontakt dersom jeg selv skulle legge merke til forandirnger i føflekker.

Flink og ikke kald

Lege: Trine Tromsdal Skrevet

De som opplevde Trine som en kald person som ikke snakket ordentlig med henne, tror jeg fikk henne på en dårlig dag. Hadde mitt første gynekologiske besøk hos henne, og hun informerte meg om hva hun gjorde hele veien. Hun var grundig i undersøkelsen og det virket som at hun har god erfaring og kunnskaper. Fikk hjelp og angrer ikke på at jeg dro til henne.

Behagelig og kunnskapsrik

Lege: Xiaotong Li Skrevet

Hyggelig og i møtekommende. Kunnskapsrik og forsiktig behandler. Har vært til behandling for Rosecea og for føflekk sjekk. Han fjernet også en vorte.

Flink, men uinteressert

Lege: Trine Tromsdal Skrevet

Trine Tromsdal utførte undersøkelsen helt fint. Men hun virket uinteressert i det jeg ønsket å snakke om.

Tusen takk Sidsel :)!

Lege: Sidsel Haug Skrevet

Håper du leser dette selv en dag. Kom til deg i en skrøpelig forfatning. Er uendelig takknemlig for at du møtte meg med varme, kunnskap og stor evne og vilje til å hjelpe. Anbefaler denne legen på det sterkeste!