Volvat Oslo - Majorstuen

Borgenveien 2A 0370 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

Uinteressert.

Lege: Rolf Whitfield Skrevet

Min opplevelse med ham var helt unyttig. Jeg har en svært kompleks tilstand og trodde han bare ville hjelpe meg med noen hormonelle ubalanser. Imidlertid var han helt uinteressert i den faktiske problemstillingen og fikk meg til å fortelle om hele tilstanden min, utfordringer med helsevesenet og bakgrunnen min. Jeg har en funksjonshemming (på grunn av skade på bekkenervene) som gjør at jeg ikke kan sitte eller stå, men han ba meg om å sette meg ned gjentatte ganger til tross for at jeg fortalte ham om tilstanden min. Han visste ingenting om den og sa at jeg bare burde se én lege for hele tilstanden i stedet for å gå til flere leger. Da jeg spurte ham hva slags lege det skulle være, sa han at han ikke vet og at jeg bør dra til Ullevål. Jeg fortalte ham at jeg har vært syk i fem år, så alternativer som OUS, AHUS, osv. er allerede uttømt og utforsket. For å oppsummere har han ikke evnen til å lære nye ting og ser bare ting fra sitt veldig smale og konservative synspunkt.

Grundig og kunnskapsrik

Lege: Fakhira Khalid Skrevet

Fakhira er en god lege som går grundig til verks for å kartlegge pasientens plager. Du kan absolutt føle deg trygg på at du blir godt ivaretatt hos henne.

Det som ikke umiddelbart kan gjøres noe med der og da setter hun seg inn i, og er konstruktiv og behjelpelig med gode råd og kunnskapsformidling inn mot hvordan pasienten kan leve et mest mulig normalt, og godt liv, med sin sykdom.

Hun er også flink til å komme med nye innspill som du ikke nødvendigvis har tenkt på selv, og som kan hjelpe i din situasjon som syk. Godt faglig oppdatert.

Trygg, rolig, kunnskapsrik

Lege: Jonas Koch Skrevet

Jeg følte meg helt trygg. Han forklarte nøyaktig hva han skulle gjøre, og han besvarte alle mine spørsmål før og etter tålmodig.
Det var bare en glede å ta gastroskopi hos han. (Jeg hadde beroligende)

Meget dyktig

Lege: Pål Wiktor Skrevet

Har hjulpet meg med problem jeg har hatt i 15 år, som helsevesenet ellers ikke har kunnet identifisere. Jeg er evig takknemlig for at livet er på skinner igjen, og finner det det svært betryggende at Dr. Wiktor er kun en tlf-samtale unna om hverdagen blir krøllete igjen. Meget sympatisk behandler og stor fagkunnskap. Anbefales på det sterkeste!

Empatisk og nøye

Lege: Sigrid Jore Skrevet

Opplevde under mitt besøk å bli trodd, lyttet til og undersøkt grundig. Satt med en følelse av at jeg var dr. Jores eneste pasient denne dagen, noe som er en sjeldent god kvalitet hos en lege. Kan anbefales hvis du ønsker en grundig undersøkelse.