Medicus AS

Telefonnummer73 87 14 7073 87 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Beddingen 8 7014 Trondheim

Siste vurderinger av Medicus AS

Streng og ubehagelig

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Takk for din vurdering av legen Terje Sørdal på Legelisten.no! Klikk for å legge vurderingen i modereringskøen

Bekreft vurderingen
Vurderingsteksten du har skrevet er som følger:

Streng og ubehagelig
Jeg har før vært veldig fornøyd med Medicus, men denne legen hadde jeg en ubehagelig time med.

Jeg skulle fjerne spiralen, noe jeg grudde meg veldig til, da jeg opplevde mye smerte med å sette den inn. Dette spurte han ingenting om. Etter at han beordret meg til benken/stolen tok han, istedenfor å be meg om å komme litt lengre fram slik alle andre gjør, et godt tak rundt hoftene mine og dro meg fram uten et ord. For andre kan dette oppleves som normalt, men dette var en traumatisk opplevelse for meg. Spiralen ble fjernet uten særlig veiledning av hva som skjedde, og var vondt. Jeg opplevde at han generelt var voldsom i behandlingen, og at instrumenter som vanligvis ikke gjør vondt gjorde vondt. Etter timen så han kun på skjermen og jeg visste ikke om jeg skulle sette meg eller stå.

Legen har en væremåte som er streng og kontant, det skulle ikke forundre meg om han har vært i militæret for det var slik det føltes. Jeg satt igjen med en følelse av å være usikker, nedverdiget, uviktig og hauset med.

Varm og tålmodig

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Denne legen er virkelig å anbefale. Han tok seg god tid og lyttet til meg. Gjennomførte en innsetting av spiral på en skånsom, rolig og informerende måte. Ble utrolig godt tatt vare på etter innsetting, da jeg opplevde mye smerte, og han ringte meg dagen etter for å høre hvordan det gikk.

Veldig god oppfølging og behandling fra en snill, dyktig og oppmerksom lege!

Fantastisk lege!

Lege: Solveig Tingulstad Skrevet

Hun er alltid hyggelig og imøtekommende når man møter henne. Før selve undersøkelsen tar hun seg alltid tid for å snakke med meg om hva jeg har å fortelle. Forklarer steg for steg hva hun gjør under hele undersøkelsen og spør meg om det går bra. Dette gjør at man føler seg veldig trygg og godt ivaretatt. Etter undersøkelsen setter vi oss alltid ned og hun oppsummerer besøket og evt funn. Hvis jeg har spørsmål får jeg alltid gode svar og råd og føler at hun har svært god erfaring og dyktighet. Følger deg også godt opp. Hvis du skal til din aller første time til gynekolog eller trenger oppfølging anbefaler jeg Solveig på det sterkeste!

Dyktig og kunnskapsrik.

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Utolig dyktig lege, som var svært imøtekommende og profesjonell. Tok seg god tid til å lytte.
Veldig effektiv under undersøkelsen samtidig som han var veldig flink til å forklare hva gjorde. En super lege om man er litt nervøs for å gå til gynekologen.

Ekspertise på høyeste nivå

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Etter flere mislykkede prøverørsforsøk ved annen klinikk fikk vi anbefalt Sørdal og Medicus. Vi ble begge sjekket skikkelig på nytt og vi fikk nytt behandlingsopplegg.

Terje tok oss på alvor. Noen ganger virker han kanskje litt kort, men han har glimt i øye og dessuten liker vi å ikke å bli dillet og dallet med. Topp service hele veien fra alle som jobber der og gravid på første forsøk!