Medicus AS

Beddingen 8 7014 Trondheim

Siste vurderinger av Medicus AS

Trøndelags mest fanstastiske gynekolog.

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

En utrolig dyktig lege/gynekolog. Strålende fornøyd. Undersøkelsen gikk smertefritt, og jeg har aldri hatt en slik følelse av å bli ivaretatt når en sitter i gynekologstolen. Finn er FANTASTISK.

Trygg og profesjonell

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Flink og profesjonell. Super sykepleier og personal forøvrig. Kunne dog tatt seg litt bedre tid (eller værtfall gitt inntrykk av at han hadde tid ;)). Alt i alt en veldig god opplevelse.

Lite imponert

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Tok seg liten tid. Opplevde han som arrogant og lite interessert. Lite medfølende. Virket som han hadde det travelt. Har hatt kun gode erfaringer med Medicus i flere år, men etter dette møtet er jeg i sterk tvil om jeg kommer til å bruke Medicus igjen. Dessverre.

Medmenneske

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Flott og omtenksom lege,du føler deg ivaretatt fra første stund, og ikke minst hørt . God til å forklare og gi råd i en vanskelig situasjon.

Trygg opplevelse

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Er kjempefornøyd med undersøkelsen jeg hadde hos Medicus. Fikk raskt et innrykk av at dette var en kjempeflink lege, og jeg følte meg trygg fra første stund, til tross for at jeg var veldig nervøs siden dette var mitt første møte med gynekolog. Effektiv og rask undersøkelse, kommer til å anbefales videre :-)