Medicus AS

Beddingen 8 7014 Trondheim

Siste vurderinger av Medicus AS

Respektløs og ufølsom

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Vi var hos Terje for å gjennomføre vår første tidlige ultralyd etter en å ha vært gjennom IVF-behandling. Vi hadde nettopp hørt hjerte slå og er både lykkelig og lettet. Så stoppet han lyden og min kone spurte på refleks hva som skjedde nå? Da svarer han hånlig, «oi nei jeg slo av lyden, trudde du det døde nå eller»?

Meget faglig dyktig lege

Lege: Solveig Tingulstad Skrevet

En meget faglig dyktig lege. Jeg har gjennom alle år jeg har vært hennes pasient opplevd å bli meget godt fulgt opp og behandlet. Det må også nevnes at hun har et særdeles behagelig vesen, og en måte å kommunisere med pasienten på preget av omsorg. Dette tilsammen bidrar til at jeg føler meg trygg i både lege-pasientrelasjonen, samt trygg på de råd og vurderinger denne legen gir og formidler.

Utrolig dyktig gynokolog

Lege: Solveig Tingulstad Skrevet

Utrolig flink å behagelig lege,forklarer før,underveis og etter Undersøkelse👍Veldig behjelpelig med ting jeg lurte på om hun kunne ordne for meg også.Anbefaler flere til å ta undersøkelse hos henne😃

Den beste legen

Lege: Solveig Tingulstad Skrevet

Trivelig venterom,godt mottatt,kjempefin lege,som ser deg som person også.😊Kjempeflink😃Kommer tilbake hit når det er behov for det😊Ha en fin dag😊

Trøndelags mest fanstastiske gynekolog.

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

En utrolig dyktig lege/gynekolog. Strålende fornøyd. Undersøkelsen gikk smertefritt, og jeg har aldri hatt en slik følelse av å bli ivaretatt når en sitter i gynekologstolen. Finn er FANTASTISK.