Medicus AS

Telefonnummer73 87 14 7073 87 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Beddingen 8 7014 Trondheim

Siste vurderinger av Medicus AS

Veldig fornøyd

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Så fornøyd man kan være av en tjeneste der noen skal åpne fiffi og sette inn spiral. Terje rev like godt i stykker bruksanvisningen, det skjønner jeg godt, han setter sikkert spiraler daglig. (Har selv ikke lest en bruksanvisning for en iPhone i mitt voksne liv, tror det er den beste sammenlikningen).
Jeg spurte spørsmål, og ba om fremdriftsmeldinger underveis (litt smålig kontrollfrik må man være når noen styrer rundt der nede); Terje smilte og ga rapport.
Fikk først en time som ikke passet, ingen problemer med å bytte denne.
Vil anbefale videre :)

Profesjonell og flink

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Utrolig dyktig, hyggelig, kunnskapsrik og flink lege. Forklarer fint, tar seg tid og gir gode trygge svar. Anbefales på det varmeste!

Trygg, rolig, lyttende og profesjonell!

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Finn tar seg god tid til å lytte og forklare. Han er veldig profesjonell og jeg opplever å bli ivaretatt på best mulig måte! Anbefales!!

Trygg, hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Veldig hyggelig, trygg og kunnskapsrik lege. Han var veldig flink til å informere hva han gjorde og hva han observerte underveis i undersøkelsen. Følte meg veldig trygg og ivaretatt som pasient.

Arrogant

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Hadde en ubehagelig opplevelse med denne legen. Han var sur og svarte kort og uhøflig på mine spørsmål.