Medicus AS

Beddingen 8 7014 Trondheim

Siste vurderinger av Medicus AS

Trygg og effektiv

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Grua meg lenge til denne timen, men det var det ingen grunn til.
Alt gikk bra. Legen var rolig og effektiv. Fant en mulig løsning, men var samtidig opptatt av å bli kontaktet om problemet fortsatte.

Trygg samt profesjonell

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Jeg hadde egentlig gruet meg veldig til denne undersøkelsen, men alt gikk så fint. En trygg, faglig og super dyktig fyr. Forklarte godt undervegs både før og etter undersøkelsen. Jeg fikk absolutt svar på det jeg lurte på pluss nye mye mere. Han tok seg god tid. Om jeg spurte på nytt igjen på samme spørsmål, så svarte han gledelig igjen . Fikk utskrift på undersøkelsen siden jeg ba om det. Det var også veldig rent der og smittevern var tatt godt hensyn til . Han forklarte også litt om praksisen sin og erfaringene siden jeg spurte om det. Jeg har alldrig gått til en mann før, men måtte det i mitt tilfelle ut ifra undersøkelsen jeg skulle ta, for det var hannes fagfelt. Lell om jeg gruet meg veldig, så gikk det overraskende fint. Så kan absolutt anbefale Finn videre. Så alt i alt meget fornøyd

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Bra behandling av pasienter. Merket ikke noe angående prøven. Mye bra informasjon angående alternativer.

Trygg, hensynsfull og hyggelig

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Jeg kommer aldri til å bytte gynekolog! Jeg har mye "historikk ", og av alle gynekologer jeg har vært hos er han den eneste som klarer å undersøke meg uten at tårene renner. Særdeles proff og hensynsfull.

Fornøyd

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Vært hos Terje Sørdahl flere ganger de siste 20 årene. Alltid vært fornøyd. Jeg oppfatter han som høflig, vennlig, ikke så pratsom, men har alltid opplevd og få svar på det jeg lurer på. Jeg syns han er respektfull og føler han er veldig erfaren og at jeg er i "trygge" hender.

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.