Medicus AS

Beddingen 8 7014 Trondheim

Siste vurderinger av Medicus AS

Profesjonell, hyggelig og dyktig

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Profesjonell, hyggelig og dyktig. Ble godt mottatt. Lyttende i starten. Konkret og svarte på spørsmål. Pedagogisk forklaring av det vi lurte på. En gynekolog jeg absolutt vil anbefale videre.

Trygg og sikker

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Dyktig lege som utførte ultralyd med ro og god forklaring underveis. Tar seg tid og er flink å forklare. Dyktig i sitt fag. En behagelig persontype - høyt verdsatt når en skal til gynekolog!

En god lytter med masse erfaring

Lege: Solveig Tingulstad Skrevet

Har vært hos Solveig ved flere anledninger. Hun stiller gode spørsmål, lytter og har åpenbart masse erfaring. Den ene gangen jeg kom dit, var det akutt med mye smerte. Jeg følte meg veldig godt ivaretatt og at jeg ble tatt på alvor. Svar og løsning på hva som var galt fikk jeg også. Jeg vil absolutt oppsøke Solveig neste gang jeg har behov.

Ble veldig godt ivaretatt!

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Har vært hos Finn for ultralyd to ganger, og er meget fornøyd. Han er profesjonell, rolig og tar seg tid. Følte meg veldig trygg, og fikk svar på alt jeg lurte. Kan absolutt anbefales!

Hyggelig, lyttende og kunnskapsrik

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Var på prevensjonsveiledning hos Finn Tysland Johnsen, etter at jeg ikke hadde fått tilstrekkelig hjelp fra fastlegen min. Johnsen var både flink til å lytte, og til å svare på spørsmålene jeg hadde. På bakgrunn av hans kunnskap og mine ønsker, ga han meg helt klare råd. Jeg følte meg svært godt ivaretatt. Anbefaler ham på det sterkeste!