Medicus AS

Beddingen 8 7014 Trondheim

Siste vurderinger av Medicus AS

Veldig fornøyd.

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

En lege som virkelig tok seg tid til og høre på meg og mine spørsmål,som fant frem plangsje, tegnet og forklarte. Hadde med meg noen utklipp fra ukeblad som jeg ville ha svar på, som han viste interesse for, slik at jeg fikk svar på det jeg hadde på hjertet.
Følte meg veldig godt ivaretatt av en lege som lyttet og gav svar.

Arrogant, utilgjengelig, overkjørende og gammeldags

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Om dere trenger behandling for ufrivillig barnløshet, styr unna Medicus og Terje Sørdal. Det er umulig å få snakke med han, til tross for gjentagende telefoner og forsøk. Han bruker gamle behandlingsmetoder som er langt tøffere for kvinnene. Han overkjører dine ønsker og kritiske spørsmål til tross for gjentagende mislykkede forsøk. Når man betaler så mye penger for det største ønske man har i livet skal man i hvertfall føle seg trygg og godt ivaretatt. Terje og Medicus har kun vært ett eneste stort kaos. Har nå byttet klinikk og det er som en annen verden. Alle som sliter med ufrivillig barnløshet; styr unna Terje Sørdal og Medicus!

Hjalp oss med babydrømmen

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Takket være Terje er fire års prøving over, etter to korte forsøk med hormonkurer ble vi gravide! Og vi ble tatt seriøst til tross ung alder, veldig glad for det.

Profesjonell, hyggelig og dyktig

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Profesjonell, hyggelig og dyktig. Ble godt mottatt. Lyttende i starten. Konkret og svarte på spørsmål. Pedagogisk forklaring av det vi lurte på. En gynekolog jeg absolutt vil anbefale videre.

Trygg og sikker

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Dyktig lege som utførte ultralyd med ro og god forklaring underveis. Tar seg tid og er flink å forklare. Dyktig i sitt fag. En behagelig persontype - høyt verdsatt når en skal til gynekolog!