Medicus AS

Om klinikken

Vi er spesialister i gynekologi og assistert befruktning. Vi er også et av Norges mest erfarne senter innen klinisk forskning.

Siden 1997 har vi hjulpet kvinner og par til økt livskvalitet gjennom medisinsk ekspertise og mye omsorg.

Siste vurderinger av Medicus AS

God opplevelse.

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Hadde grudd meg til spiralbytte, men det gikk så bra. Hyggelig og veldig behagelig lege. Han forklarte underveis, sa fra når jeg kom til å kjenne smerte og viste med ultralyd hvordan spiralen lå. Anbefales.

Trygg og rolig

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Han er til å anbefale. Tokk seg tid, hørte på meg. Å var vilig til å hjelpe meg å finne ut hva som var feil. Måten jeg vart behandla på i stolen va fantastisk. Va forsiktig å spurt hele tia om de gikk bra og at æ måt bare sei i fra. Så vil anbefal han her te all som søker gynolog.

Trygg og dyktig

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Veldig positiv opplevelse .Fantastisk dyktig i sitt fag ,du følte absolutt at du var i trygge hender .Anbefaler denne legen på det varmeste .

Perfekt

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Faglig meget dyktig, god til å lytte og har tid til å snakke. Er meget imøtekommende og virker beroligende i konsultasjonen.

En kjempeflink og behagelig lege som jeg anbefaler på det sterkeste

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

En kjempeflink og behagelig lege. Følte meg trygg og i varetatt. Han forklarte meg underveis i undersøkelsen. Kjempekoselige legesekretærerer, som også er et pluss. En lege som jeg vil anbefale på det sterkeste