Medicus AS

Tlf: 73 87 14 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Medicus AS

Trygt og greit

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

En utrolig dyktig lege/gynekolog. Strålende fornøyd. Undersøkelsen gikk smertefritt, og jeg har aldri hatt en slik følelse av å bli ivaretatt når en sitter i gynekologstolen. Finn og sykepleier flinke til å kommunisere det de gjør.

Rolig og behagelig

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

En fin konsultasjon. Selve undersøkelsen var rask og smertefri. Samtalen etterpå oppklarende og informativ.

Respektløs og ufølsom

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Vi var hos Terje for å gjennomføre vår første tidlige ultralyd etter en å ha vært gjennom IVF-behandling. Vi hadde nettopp hørt hjerte slå og er både lykkelig og lettet. Så stoppet han lyden og min kone spurte på refleks hva som skjedde nå? Da svarer han hånlig, «oi nei jeg slo av lyden, trudde du det døde nå eller»?

Meget faglig dyktig lege

Lege: Solveig Tingulstad Skrevet

En meget faglig dyktig lege. Jeg har gjennom alle år jeg har vært hennes pasient opplevd å bli meget godt fulgt opp og behandlet. Det må også nevnes at hun har et særdeles behagelig vesen, og en måte å kommunisere med pasienten på preget av omsorg. Dette tilsammen bidrar til at jeg føler meg trygg i både lege-pasientrelasjonen, samt trygg på de råd og vurderinger denne legen gir og formidler.

Utrolig dyktig gynokolog

Lege: Solveig Tingulstad Skrevet

Utrolig flink å behagelig lege,forklarer før,underveis og etter Undersøkelse👍Veldig behjelpelig med ting jeg lurte på om hun kunne ordne for meg også.Anbefaler flere til å ta undersøkelse hos henne😃

Den beste legen

Lege: Solveig Tingulstad Skrevet

Trivelig venterom,godt mottatt,kjempefin lege,som ser deg som person også.😊Kjempeflink😃Kommer tilbake hit når det er behov for det😊Ha en fin dag😊

Trøndelags mest fanstastiske gynekolog.

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

En utrolig dyktig lege/gynekolog. Strålende fornøyd. Undersøkelsen gikk smertefritt, og jeg har aldri hatt en slik følelse av å bli ivaretatt når en sitter i gynekologstolen. Finn er FANTASTISK.

Trygg og profesjonell

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Flink og profesjonell. Super sykepleier og personal forøvrig. Kunne dog tatt seg litt bedre tid (eller værtfall gitt inntrykk av at han hadde tid ;)). Alt i alt en veldig god opplevelse.

Lite imponert

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Tok seg liten tid. Opplevde han som arrogant og lite interessert. Lite medfølende. Virket som han hadde det travelt. Har hatt kun gode erfaringer med Medicus i flere år, men etter dette møtet er jeg i sterk tvil om jeg kommer til å bruke Medicus igjen. Dessverre.

Medmenneske

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Flott og omtenksom lege,du føler deg ivaretatt fra første stund, og ikke minst hørt . God til å forklare og gi råd i en vanskelig situasjon.

Trygg opplevelse

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Er kjempefornøyd med undersøkelsen jeg hadde hos Medicus. Fikk raskt et innrykk av at dette var en kjempeflink lege, og jeg følte meg trygg fra første stund, til tross for at jeg var veldig nervøs siden dette var mitt første møte med gynekolog. Effektiv og rask undersøkelse, kommer til å anbefales videre :-)

En flink lege.

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Flink og trivelig lege. Følte meg ivaretatt fra første stund.Kan anbefales på det sterkeste. Fine og reine lokaler, har ikke noe negatift å si om plassen.Koselig kontorsøster som satt i skranken.Kommer tilbake ved senere anledning.

Forståelsesfull og hjelpsom

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Gynekolog som beviser at han har god kunnskap om det han gjør, er rolig og avslappende samt veldig hjelpsom.

Veldig flink.

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Dyktig og grundig. Lyttet til meg og brydde seg. Behagelig. Hadde anbefalinger hvis jeg fikk noen plager etterpå.

Profesjonell, trygg og forståelsesfull.

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Når fastlegen ikke gir troverdighet eller trygghet, var det fantastisk godt å få komme hit. Fikk komme inn dagen etter at jeg tok kontakt. Følte at vi fikk gode svar på det vi lurte på, av en trygg og hyggelig lege. Anbefales på det varmeste.

Den beste jeg har vært til

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Han var flink til å forklare og han snakket til meg hele tiden . Jeg sa at jeg ikke syntes om denne type undersøkelse . Han hadde sykesøster inn til seg under hele undersøkelsen . Og jeg kom inn 20 minutter før avtalt time

Veldig fornøyd.

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

En lege som virkelig tok seg tid til og høre på meg og mine spørsmål,som fant frem plangsje, tegnet og forklarte. Hadde med meg noen utklipp fra ukeblad som jeg ville ha svar på, som han viste interesse for, slik at jeg fikk svar på det jeg hadde på hjertet.
Følte meg veldig godt ivaretatt av en lege som lyttet og gav svar.

Arrogant, utilgjengelig, overkjørende og gammeldags

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Om dere trenger behandling for ufrivillig barnløshet, styr unna Medicus og Terje Sørdal. Det er umulig å få snakke med han, til tross for gjentagende telefoner og forsøk. Han bruker gamle behandlingsmetoder som er langt tøffere for kvinnene. Han overkjører dine ønsker og kritiske spørsmål til tross for gjentagende mislykkede forsøk. Når man betaler så mye penger for det største ønske man har i livet skal man i hvertfall føle seg trygg og godt ivaretatt. Terje og Medicus har kun vært ett eneste stort kaos. Har nå byttet klinikk og det er som en annen verden. Alle som sliter med ufrivillig barnløshet; styr unna Terje Sørdal og Medicus!

Hjalp oss med babydrømmen

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Takket være Terje er fire års prøving over, etter to korte forsøk med hormonkurer ble vi gravide! Og vi ble tatt seriøst til tross ung alder, veldig glad for det.

Profesjonell, hyggelig og dyktig

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Profesjonell, hyggelig og dyktig. Ble godt mottatt. Lyttende i starten. Konkret og svarte på spørsmål. Pedagogisk forklaring av det vi lurte på. En gynekolog jeg absolutt vil anbefale videre.