Medicus AS

Beddingen 8 7014 Trondheim

Siste vurderinger av Medicus AS

Veldig flink.

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Dyktig og grundig. Lyttet til meg og brydde seg. Behagelig. Hadde anbefalinger hvis jeg fikk noen plager etterpå.

Profesjonell, trygg og forståelsesfull.

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Når fastlegen ikke gir troverdighet eller trygghet, var det fantastisk godt å få komme hit. Fikk komme inn dagen etter at jeg tok kontakt. Følte at vi fikk gode svar på det vi lurte på, av en trygg og hyggelig lege. Anbefales på det varmeste.

Den beste jeg har vært til

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Han var flink til å forklare og han snakket til meg hele tiden . Jeg sa at jeg ikke syntes om denne type undersøkelse . Han hadde sykesøster inn til seg under hele undersøkelsen . Og jeg kom inn 20 minutter før avtalt time

Veldig fornøyd.

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

En lege som virkelig tok seg tid til og høre på meg og mine spørsmål,som fant frem plangsje, tegnet og forklarte. Hadde med meg noen utklipp fra ukeblad som jeg ville ha svar på, som han viste interesse for, slik at jeg fikk svar på det jeg hadde på hjertet.
Følte meg veldig godt ivaretatt av en lege som lyttet og gav svar.

Arrogant, utilgjengelig, overkjørende og gammeldags

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Om dere trenger behandling for ufrivillig barnløshet, styr unna Medicus og Terje Sørdal. Det er umulig å få snakke med han, til tross for gjentagende telefoner og forsøk. Han bruker gamle behandlingsmetoder som er langt tøffere for kvinnene. Han overkjører dine ønsker og kritiske spørsmål til tross for gjentagende mislykkede forsøk. Når man betaler så mye penger for det største ønske man har i livet skal man i hvertfall føle seg trygg og godt ivaretatt. Terje og Medicus har kun vært ett eneste stort kaos. Har nå byttet klinikk og det er som en annen verden. Alle som sliter med ufrivillig barnløshet; styr unna Terje Sørdal og Medicus!