Medicus AS

Telefonnummer73 87 14 7073 87 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Beddingen 8 7014 Trondheim

Siste vurderinger av Medicus AS

Fantastisk lege!

Lege: Solveig Tingulstad Skrevet

Hun er alltid hyggelig og imøtekommende når man møter henne. Før selve undersøkelsen tar hun seg alltid tid for å snakke med meg om hva jeg har å fortelle. Forklarer steg for steg hva hun gjør under hele undersøkelsen og spør meg om det går bra. Dette gjør at man føler seg veldig trygg og godt ivaretatt. Etter undersøkelsen setter vi oss alltid ned og hun oppsummerer besøket og evt funn. Hvis jeg har spørsmål får jeg alltid gode svar og råd og føler at hun har svært god erfaring og dyktighet. Følger deg også godt opp. Hvis du skal til din aller første time til gynekolog eller trenger oppfølging anbefaler jeg Solveig på det sterkeste!

Dyktig og kunnskapsrik.

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Utolig dyktig lege, som var svært imøtekommende og profesjonell. Tok seg god tid til å lytte.
Veldig effektiv under undersøkelsen samtidig som han var veldig flink til å forklare hva gjorde. En super lege om man er litt nervøs for å gå til gynekologen.

Ekspertise på høyeste nivå

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Etter flere mislykkede prøverørsforsøk ved annen klinikk fikk vi anbefalt Sørdal og Medicus. Vi ble begge sjekket skikkelig på nytt og vi fikk nytt behandlingsopplegg.

Terje tok oss på alvor. Noen ganger virker han kanskje litt kort, men han har glimt i øye og dessuten liker vi å ikke å bli dillet og dallet med. Topp service hele veien fra alle som jobber der og gravid på første forsøk!

Ingen informasjon før, underveis eller etter

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Første gang jeg var på Medicus; godt inntrykk av klinikken. Rent og pent, trivelig resepsjonist.

Skulle sette inn spiral for første gang og ble henvist til Sørdal pga at fastlegen ikke klarte å gjennomføre innsettelsen.
Fikk beskjed om å kle av meg nedentil mens han fortsatt sto der, også skulle det tas innvendig ultralyd først. Ingen info før han bare førte ul-apparatet inn i meg. Så ble det over på benken. Heller ingen info og han styrte og ordnet uten å si et ord. Hun assistenten sa hverken "hei" eller noe annet. Det var vist litt vanskelig å komme inn i livmoren og han åpnet inngangen på noe vis som gjorde veldig vondt. Dette må han ha vist kom til å gjøre vondt og kunne ha forberedt meg. Fikk et infohefte skrevet av produsenten av spiralen med beskjed om å ta med meg den hjem, og kontroll om 3 mnd. Ingen info om forsiktighetsregler eller hva jeg kunne oppleve i etterkant av smerter og blødninger.

Totalt sett en ubehagelig opplevelse når man er i en såppas sårbar og blottlagt situasjon.

Veldig fornøyd

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Så fornøyd man kan være av en tjeneste der noen skal åpne fiffi og sette inn spiral. Terje rev like godt i stykker bruksanvisningen, det skjønner jeg godt, han setter sikkert spiraler daglig. (Har selv ikke lest en bruksanvisning for en iPhone i mitt voksne liv, tror det er den beste sammenlikningen).
Jeg spurte spørsmål, og ba om fremdriftsmeldinger underveis (litt smålig kontrollfrik må man være når noen styrer rundt der nede); Terje smilte og ga rapport.
Fikk først en time som ikke passet, ingen problemer med å bytte denne.
Vil anbefale videre :)