Terje Sørdal

Medicus AS Mann, 66 år

Legeautorisasjon1984
SpesialiseringFødselshjelp og kvinnesykdommer
Annen infoJobber med utredning av barnløshet og assistert befruktning
Terje Sørdal er gynekolog i Trondheim

Medicus AS

Beddingen 8 7014 Trondheim

Siste vurderinger av Terje Sørdal

Frekk og unødbendig hardhendt

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Hadde på forhånd av timen, på forespørsel fra Medicus, sendt over journal og opplysninger fra tidligere klinikk/barneforsøk. Legen sa han ikke hadde sett på dette da det ikke var nødvendig, men vi måtte bruke mye tid på å gjengi informasjon fra dokumenter som han hadde hatt tilgang til på forhånd.
Tok ikke hensyn til ønsker om framgangsmåte under undersøkelse for å unngå store smerte(erfaringsmessig) slik at det endte med unødvendig mye smerter og nesten besvimelse. Legen lo av det hele og gjorde narr.
Legen latterliggjorde vårt ønske om inseminasjon(selv om andre klinikker privat og offentlig anbefalte/fortsatt anbefaler dette) og mente at vi måtte på prøverør med en gang. Vi spurte om hvorfor, men fikk ingen begrunnelse på dette.
Alt i alt var opplevelsen meget ubehagelig og vond, der vi følte oss latterliggjort og hersket med.
Vi avsluttet vårt forhold til klinikken umiddelbart, selv om de var behjelpelige med å tilby annen lege.

Dyktig lege

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Utrolig flink lege som har tatt tak i barnløsheten vår til tross vår unge alder. Føler oss ivaretatt, forstått også er vi veldig fornøyd. Vel anvendte penger!

Tryggheten selv

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Fantastisk ro, og en måte å snakke til pasienten på som gjør alt til det enkleste i verden. (og vi forsto hva han snakket om)
Tryggheten selv! Gjorde prosessen vi skulle gjennom så enkel og bekymringsfri som overhodet mulig. God varm aura!

Enestående

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Har gått til han i 27 år - fått hjelp før og under graviditet - hjelp i overgangsalder - går der fortsatt Dyktig - hyggelig og med humor.

Veldig fornøyd med Terje.

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Ble henvist av fastlege da vi ikke ble gravide og kom til Terje. Behagelig mann med en god porsjon humor
Har fått utrolig god hjelp og er svært fornøyd med Terje og alle damene samt jordmor på medicus.