Profilbilde

Terje Sørdal

Profilbilde
Medicus AS

Startet Medicus i 1997 og er medisinsk ansvarlig ved virksomheten.

Første lege som fikk konsesjon til å starte privat fertilitetsklinikk utenfor Oslo i 2002. I tillegg til å jobbe med assistert befruktning har legen en driftsavtale med Helse-Midt som betyr at han tar i mot henviste pasienter til gynekologiske undersøkelser.

Har også vært utprøver på mer enn 50 kliniske forskningsstudier, flere av dem som nasjonal og internasjonal hovedutprøver.

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1984)

Terje Sørdal er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Terje Sørdal

Trygg og god konsultasjon

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Føler meg godt ivaretatt! Lege Sørdal er en rolig og god lege! Han svarer på mine spørsmål på en klargjørende måte. Han er den perfekte gynekolog

Trygg og tillitsvekkende

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Utrolig dyktig og tillitsvekkende lege. Har bare plussord å komme med og dette gjelder hele senteret; god service på telefon og ved oppmøte. Har ingen problemer med å anbefale Medicus Trondheim videre. Tusen takk for all god hjelp.

Meget trygg

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Meget dyktig og profesjonell gynekolog. Har tidligere hatt gynekolog skrekk, noe han ikke var klar over før undersøkelsen var ferdig. Jeg følte meg veldig trygg omtrent fra første minutt, og skrekken er nå kurert. Jeg vet hvilken jeg skal til neste gang jeg må til gynekolog.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Et utrolig fint sted å komme til for å få hjelp. Vil rose alle sammen som vi har møtt på vår vei, og spesielt Terje Sørdal. Dyktig, imøtekommende, kunnskapsrik og flink. Vil anbefale stedet på det varmeste.

Kjempe proffe folk

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Har andbefalt medicus til flere bekjente. Kjempe koselige og proffe folk. En blir tatt vare på fra man kommer til man sier hade.

Kjempe koselige folk.

Takk for den fantastiske hjelpen.