Terje Sørdal

Medicus AS

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

1984

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Medicus AS Telefonnummer73 87 14 7073 87 14 ...
Beddingen 8 7014 Trondheim
Terje Sørdal er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Terje Sørdal

Meget godt!

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Fikk umiddelbar tillit til at kunnskap om tema (overgangsalder) var oppdatert og på topp.
Følte meg lyttet til og fikk god hjelp. Skal følges opp etter 3 mnd. Bra!

Veldig dyktig og hyggelig!

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Veldig proff og hyggelig, kan jobben sin utrolig godt! Ble trygg på han med en gang og har derfor kommet tilbake hver gang jeg har hatt behov for gynekolog. Har gått til flere gyneklologer tidligere, men Terje Sørdal er den eneste jeg vil anbefale videre! :-)

Profesjonell og stabil klinikk

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Etter å ha prøvd noen år på St. Olavs falt alle bitene på plass hos Medicus. Det som manglet i vår behandling ble utredet og Medicus søkte til og med godkjennelse for ny behandling som vi trengte. Tre av fire egg ble befruktet etter første uttak og vi ble gravide på første forsøk. (På St. Olavs ble et av 31 egg befruktet etter fire uttak).

Vi følte oss enormt godt ivaretatt under hele prosessen. Spesielt var det betryggende å ha noen å snakke med når vi trenge det.

Legene Finn og Terje, som vi var i kontakt med, var veldig profesjonelle og vi føler vi fikk meget god veiledning og svar på alle spørsmål. Også oppfølgingen fra Steven på lab var helt enestående.

Dyktig lege

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Terje er en dyktig lege som kan tingene sine og det merkes at det er dette han brenner for. Terje gir deg trygghet og støtte når du trenger det.

Har bare gode opplevelser med klinikken Medicus og synes alle som jobber der gjør en fantastisk jobb.😊

*****

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Hyggelig mottakelse fra alle jeg hadde med å gjøre, effektiv undersøkelse, prøvetaking gikk raskt og smertefritt, hyggelig og god samtale med lege og sykepleier.