Terje Sørdal

Terje Sørdal er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Terje Sørdal

Respektløs og ufølsom

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Vi var hos Terje for å gjennomføre vår første tidlige ultralyd etter en å ha vært gjennom IVF-behandling. Vi hadde nettopp hørt hjerte slå og er både lykkelig og lettet. Så stoppet han lyden og min kone spurte på refleks hva som skjedde nå? Da svarer han hånlig, «oi nei jeg slo av lyden, trudde du det døde nå eller»?

Medmenneske

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Flott og omtenksom lege,du føler deg ivaretatt fra første stund, og ikke minst hørt . God til å forklare og gi råd i en vanskelig situasjon.

Arrogant, utilgjengelig, overkjørende og gammeldags

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Om dere trenger behandling for ufrivillig barnløshet, styr unna Medicus og Terje Sørdal. Det er umulig å få snakke med han, til tross for gjentagende telefoner og forsøk. Han bruker gamle behandlingsmetoder som er langt tøffere for kvinnene. Han overkjører dine ønsker og kritiske spørsmål til tross for gjentagende mislykkede forsøk. Når man betaler så mye penger for det største ønske man har i livet skal man i hvertfall føle seg trygg og godt ivaretatt. Terje og Medicus har kun vært ett eneste stort kaos. Har nå byttet klinikk og det er som en annen verden. Alle som sliter med ufrivillig barnløshet; styr unna Terje Sørdal og Medicus!

Hjalp oss med babydrømmen

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Takket være Terje er fire års prøving over, etter to korte forsøk med hormonkurer ble vi gravide! Og vi ble tatt seriøst til tross ung alder, veldig glad for det.

Frekk og unødbendig hardhendt

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Hadde på forhånd av timen, på forespørsel fra Medicus, sendt over journal og opplysninger fra tidligere klinikk/barneforsøk. Legen sa han ikke hadde sett på dette da det ikke var nødvendig, men vi måtte bruke mye tid på å gjengi informasjon fra dokumenter som han hadde hatt tilgang til på forhånd.
Tok ikke hensyn til ønsker om framgangsmåte under undersøkelse for å unngå store smerte(erfaringsmessig) slik at det endte med unødvendig mye smerter og nesten besvimelse. Legen lo av det hele og gjorde narr.
Legen latterliggjorde vårt ønske om inseminasjon(selv om andre klinikker privat og offentlig anbefalte/fortsatt anbefaler dette) og mente at vi måtte på prøverør med en gang. Vi spurte om hvorfor, men fikk ingen begrunnelse på dette.
Alt i alt var opplevelsen meget ubehagelig og vond, der vi følte oss latterliggjort og hersket med.
Vi avsluttet vårt forhold til klinikken umiddelbart, selv om de var behjelpelige med å tilby annen lege.

Tryggheten selv

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Fantastisk ro, og en måte å snakke til pasienten på som gjør alt til det enkleste i verden. (og vi forsto hva han snakket om)
Tryggheten selv! Gjorde prosessen vi skulle gjennom så enkel og bekymringsfri som overhodet mulig. God varm aura!

Enestående

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Har gått til han i 27 år - fått hjelp før og under graviditet - hjelp i overgangsalder - går der fortsatt Dyktig - hyggelig og med humor.

Veldig fornøyd med Terje.

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Ble henvist av fastlege da vi ikke ble gravide og kom til Terje. Behagelig mann med en god porsjon humor
Har fått utrolig god hjelp og er svært fornøyd med Terje og alle damene samt jordmor på medicus.

Faglig dyktighet med glimt i øyet

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Har fulgt meg og min kvinnehelse siden 1998. Han er behagelig, faglig dyktig, inngir trygghet og sikkerhet for den best mulige behandling både mht fruktbarhet og sykdom

Fagligdyktig

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Respektfull, dyktig, informerte godt, profesjonell. Vi følte oss godt i varetatt! Dersom vi hadde ønsket oss flere biologiske barn hadde vi kommet tilbake igjen

En god og trygg lege som kan faget sitt

Klinikk: Medicus AS Skrevet

En trygg og god lege som jeg stolte 100% på. Når man er ufrivillig barnløs, er man veldig sårbar. Følte jeg og partner ble godt tatt vare på. Terje og hele legekontoret var som noen engler, som sto på og var tilgjengelig 24 timer i døgnet:)
Anbefaler Terje og resten av IVF gjengen på Medicus med hele mitt hjerte!

Fantastisk flink og behagelig lege.

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Har vært hos Sørdal gjennom mange år . Har bestandig blitt godt mottatt og føler meg trygg på at jeg blir ivaretatt på en god / behagelig måte.

Dyktig lege

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Var hos Terje for snart 19 år siden..Fikk fantastisk god hjelp av han, da jeg hadde endel blødninger i svangerskapet, hadde det ikke vært for han så vet jeg ikke hvordan det hadde gått..Samtidig skal det sies at d var en mann jeg hadde stor respekt for. Han kunne til tider være kvass, men jeg følte meg trygg hos han..å derfor fortsatte jeg der..

Faglig dyktig.

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Terje har stor kunnskap om sitt fagfelt. Han gir god informasjon, er seriøs og direkte i sine tibakemeldinger. Noe vi satte pris på.

Anbefales!

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Vi opplevde Terje som tillitsvekkende, effektiv, profesjonell og dyktig. Undersøkelsen ble godt forklart underveis, og vi følte oss godt ivaretatt under hele prosessen. Han viser stor kompetanse innenfor sitt fagfelt, gjør en ryddig og konkret undersøkelse, samtidig som han kommer med gode råd for veien videre.
Helheten med dyktige sykepleiere, flotte lokaler, hyggelig resepsjonist, samt en utrolig dyktig gynekolog gjør at vi anbefaler Medicus til alle.

Fantastisk!!

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Utrolig koselig og behagelig mann! Jeg følte meg veldig ivaretatt fra jeg kom og til jeg gikk og jeg anbefaler både ham og damene der på det sterkeste!

Den verste legen jeg har vært hos

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Jeg har vært hos Sørdal mange ganger, ettersom Medicus tidligere var den eneste private klinikken som tilbød fertilitetsbehandling i Trondheim. (Nå finnes det heldigvis et langt bedre alternativ!)
Sørdal var uhøflig , arrogant og direkte ubehagelig.
Ved ett tilfelle plasserte han ultralydapparatet på feil sted, fordi han ikke så på hva han gjorde. Da han oppdaget tabben, skynde han seg å gjøre det riktig, uten å bytte beskyttelse. Det er fryktelig uhygienisk og jeg følte meg ikke særlig høy i hatten etterpå. (Jeg rakk ikke å si noe, og hva sier man egentlig når man ligger slik blottstilt?)
Når jeg i ettertid har lest journalen min, så ser jeg også at han ikke har vært sannferdig i den informasjonen han ga oss da vi vurderte om vi skulle velge IVF-behandling.
Selv om damene på klinikken er fantastiske, så hjelper dessverre ikke det.
Jeg har bare ett råd: Styr unna!

uhøffelig, kvass og lite tålmodig og forståelsesfull

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Skulle ta den undersøkelsen for å sjekke eggledere med kontrastvæske. jeg hadde lenge vært nervøs for denne undersøkelsen. og nå måtte jeg bare hoppe i det, utrolig hyggelige sykepleiere, men Terje likte jeg dårlig, han fikk meg til å føle meg ukomfortabel fra jeg kom inn på kontoret hans.. Når man jobber med dette må man være forståelsesfull og rolig, tålmodig og ikke minst HYGGELIG..Er mennesker i den mest sårbare situasjon!!!! han fikk meg til å føle meg så ukomfortabel og usikker, så endte meg at jeg ikke gjennomførte undersøkelsen, siden han ble forbanna på meg fordi jeg var redd.. Helt ærlig så skulle denne mannen funnet seg en annen jobb.. ikke vært borti makan, skulle egentlig fortsette hos dem, men komme aldri til å sette mine ben der igjen!! MEGET skuffet

Terje anbefales!

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Var hos Terje for første gang etter å ha fått han anbefalt både av bekjente og kyndige - med god grunn! Terje oppleves som svært tillitsvekkende og profesjonell, i tillegg til å være en hyggelig person. Jeg ville aldri nølt med å velge Medicus igjen!

Helt supert!

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Første gang hos Medicus og Dr. Sørdal. Ble motatt av kjempehyggelige folk og ventet i 10 minutt før jeg ble hentet av legen. Han var vennlig og svarte på alle spørsmålene jeg hadde med et glimt i øyet. Undersøkelsen gikk bra og jeg følte meg trygg på legen og klinikken. Anbefales.