Terje Sørdal

Medicus AS Mann, 66 år

Legeautorisasjon1984
SpesialiseringFødselshjelp og kvinnesykdommer
Annen infoJobber med utredning av barnløshet og assistert befruktning
Terje Sørdal er gynekolog i Trondheim

Medicus AS
Beddingen 8 7014 Trondheim

Siste vurderinger av Terje Sørdal

Arrogant, utilgjengelig, overkjørende og gammeldags

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Om dere trenger behandling for ufrivillig barnløshet, styr unna Medicus og Terje Sørdal. Det er umulig å få snakke med han, til tross for gjentagende telefoner og forsøk. Han bruker gamle behandlingsmetoder som er langt tøffere for kvinnene. Han overkjører dine ønsker og kritiske spørsmål til tross for gjentagende mislykkede forsøk. Når man betaler så mye penger for det største ønske man har i livet skal man i hvertfall føle seg trygg og godt ivaretatt. Terje og Medicus har kun vært ett eneste stort kaos. Har nå byttet klinikk og det er som en annen verden. Alle som sliter med ufrivillig barnløshet; styr unna Terje Sørdal og Medicus!

Hjalp oss med babydrømmen

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Takket være Terje er fire års prøving over, etter to korte forsøk med hormonkurer ble vi gravide! Og vi ble tatt seriøst til tross ung alder, veldig glad for det.

Frekk og unødbendig hardhendt

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Hadde på forhånd av timen, på forespørsel fra Medicus, sendt over journal og opplysninger fra tidligere klinikk/barneforsøk. Legen sa han ikke hadde sett på dette da det ikke var nødvendig, men vi måtte bruke mye tid på å gjengi informasjon fra dokumenter som han hadde hatt tilgang til på forhånd.
Tok ikke hensyn til ønsker om framgangsmåte under undersøkelse for å unngå store smerte(erfaringsmessig) slik at det endte med unødvendig mye smerter og nesten besvimelse. Legen lo av det hele og gjorde narr.
Legen latterliggjorde vårt ønske om inseminasjon(selv om andre klinikker privat og offentlig anbefalte/fortsatt anbefaler dette) og mente at vi måtte på prøverør med en gang. Vi spurte om hvorfor, men fikk ingen begrunnelse på dette.
Alt i alt var opplevelsen meget ubehagelig og vond, der vi følte oss latterliggjort og hersket med.
Vi avsluttet vårt forhold til klinikken umiddelbart, selv om de var behjelpelige med å tilby annen lege.

Tryggheten selv

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Fantastisk ro, og en måte å snakke til pasienten på som gjør alt til det enkleste i verden. (og vi forsto hva han snakket om)
Tryggheten selv! Gjorde prosessen vi skulle gjennom så enkel og bekymringsfri som overhodet mulig. God varm aura!

Enestående

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Har gått til han i 27 år - fått hjelp før og under graviditet - hjelp i overgangsalder - går der fortsatt Dyktig - hyggelig og med humor.