Terje Sørdal

Medicus AS

• Fødselshjelp og kvinnesykdom.
  • Fødselshjelp og kvinnesykdommer

1984

Medicus AS Telefonnummer73 87 14 7073 87 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Beddingen 8 7014 Trondheim
Terje Sørdal er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Terje Sørdal

Veldig fornøyd

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Så fornøyd man kan være av en tjeneste der noen skal åpne fiffi og sette inn spiral. Terje rev like godt i stykker bruksanvisningen, det skjønner jeg godt, han setter sikkert spiraler daglig. (Har selv ikke lest en bruksanvisning for en iPhone i mitt voksne liv, tror det er den beste sammenlikningen).
Jeg spurte spørsmål, og ba om fremdriftsmeldinger underveis (litt smålig kontrollfrik må man være når noen styrer rundt der nede); Terje smilte og ga rapport.
Fikk først en time som ikke passet, ingen problemer med å bytte denne.
Vil anbefale videre :)

Arrogant

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Hadde en ubehagelig opplevelse med denne legen. Han var sur og svarte kort og uhøflig på mine spørsmål.

Veldig dårlig opplevelse

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Smertefull og lang undersøkelse, lite kommunikasjon om det som foregikk underveis og om resultatet etterpå, veldig ubehagelig hele situasjonen. Følte meg utrygg, usikker på konklusjonen, hadde bare lyst til å gråte da jeg gikk derfra. Følte meg nedverdiget.

Uprofesjonell i møte med pasient

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Det var ingen tid for å få informasjon fra han før undersøkelse, det viktigste var for han å bli fortest mulig ferdig. Han var irritert da jeg hadde spørsmål og svarte meg sint, og var direkte frekk. Uholdbar oppførsel og spesielt av helsepersonell mot en pasient i en sårbar situasjon. Jeg endte opp med å ikke utføre undersøkelsen der.

Respektløs og ufølsom

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Vi var hos Terje for å gjennomføre vår første tidlige ultralyd etter en å ha vært gjennom IVF-behandling. Vi hadde nettopp hørt hjerte slå og er både lykkelig og lettet. Så stoppet han lyden og min kone spurte på refleks hva som skjedde nå? Da svarer han hånlig, «oi nei jeg slo av lyden, trudde du det døde nå eller»?