Terje Sørdal

Terje Sørdal er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Terje Sørdal

Arrogant

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Hadde en ubehagelig opplevelse med denne legen. Han var sur og svarte kort og uhøflig på mine spørsmål.

Veldig dårlig opplevelse

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Smertefull og lang undersøkelse, lite kommunikasjon om det som foregikk underveis og om resultatet etterpå, veldig ubehagelig hele situasjonen. Følte meg utrygg, usikker på konklusjonen, hadde bare lyst til å gråte da jeg gikk derfra. Følte meg nedverdiget.

Uprofesjonell i møte med pasient

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Det var ingen tid for å få informasjon fra han før undersøkelse, det viktigste var for han å bli fortest mulig ferdig. Han var irritert da jeg hadde spørsmål og svarte meg sint, og var direkte frekk. Uholdbar oppførsel og spesielt av helsepersonell mot en pasient i en sårbar situasjon. Jeg endte opp med å ikke utføre undersøkelsen der.

Respektløs og ufølsom

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Vi var hos Terje for å gjennomføre vår første tidlige ultralyd etter en å ha vært gjennom IVF-behandling. Vi hadde nettopp hørt hjerte slå og er både lykkelig og lettet. Så stoppet han lyden og min kone spurte på refleks hva som skjedde nå? Da svarer han hånlig, «oi nei jeg slo av lyden, trudde du det døde nå eller»?

Medmenneske

Klinikk: Medicus AS Skrevet

Flott og omtenksom lege,du føler deg ivaretatt fra første stund, og ikke minst hørt . God til å forklare og gi råd i en vanskelig situasjon.