Fritzøe Klinikk

Telefonnummer33 11 81 2033 11 81 ...
Fritzøe Brygge 1 3264 Larvik

Siste vurderinger av Fritzøe Klinikk

Imøtekommende og trygg

Lege: Ebbe Chr. Grønvold Skrevet

Dr. Grønvold er en rolig og kunnskapsrik gynekolog. Han har en væremåte og trygghet i seg selv som gjør at undersøkelsen går veldig greit. Jeg føler meg veldig ivaretatt med han som lege. Gir gode råd og veiledning.

Utrolig dyktig i sin jobb !

Lege: Ebbe Chr. Grønvold Skrevet

Tidligere har jeg VIRKELIG kviet meg for både kontakte og gå til gynekolog, spesielt for celleprøve-taking ,etter en veldig utrivelig opplevelse hos gynekologen jeg har hatt fast i alle år. Jeg Hadde forhøyet celleverdi en gang tidligere,Ble sendt ut døren med beskjed om å forberede meg på operasjon.Det var MEGET Lite,(som i INGEN )fordypende informasjon over hva det hele betydde,Jeg fikk bare beskjed om at det ikke var farlig,jeg ville garantert kunne få barn etter inngrepet.LAM-slått satt jeg hele jula gjennom med KREFT som eneste tanke kvernende i hodet.Blir så innkalt til ny time for "pipellePrøve" etter jul, Der prøveresultatene viser at celleforandringene skal ha trukket seg tilbake igjen,altså Det var ingen fare likevel. Denne gyn.skremte livet av meg,Jeg klarte aldri å følge opp undersøkelse etter 6 mnd ,Det gikk faktisk 2 år før jeg gikk til undersøkelse igjen. Jeg blei tipset om Ebbe av ei venninne som kvier seg veldig for å gå til undersøkelser, Hvor hun anbefalte han på det sterkeste. Og hun hadde rett! Det finnes ikke ubehagelig eller skremmende. Han er dyktig ,tar seg tid og gjør en god jobb i å ivareta og trygge sine pasienter . Terningkast 6!

Meget dyktig gynekolog

Lege: Ebbe Chr. Grønvold Skrevet

Faglig dyktig og profesjonell. Tar seg god tid og lytter til pasienten. Service innstilt. Kan trygt anbefales.

Fantastisk lege

Lege: Ebbe Chr. Grønvold Skrevet

Han er en fantastisk lege. Dyktig, menneskelig, oppdatert. Meget fornøyd. Bruker den tid som trengs.

Svært dyktig, oppdatert og kunnskapsrik.

Lege: Ebbe Chr. Grønvold Skrevet

Fantastisk gynekolog. Et flott medmenneske, en god relasjonsskaper og så ufattelig mye kunnskap. Viser genuin interesse og stort engasjement for faget sitt. Anbefales på det sterkeste.