Knut Breck Sestøl

Fritzøe Klinikk

Øre-nese-halssykdommer

1989

Fritzøe Klinikk Telefonnummer33 11 81 3333 11 81 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fritzøe Brygge 3264 Larvik
Knut Breck Sestøl er øre-nese-hals-lege i Larvik

1 vurdering

Siste vurderinger av Knut Breck Sestøl

Her blir vi tatt på alvor.

Klinikk: Fritzøe Klinikk Skrevet

Jeg kjører gjerne de 12-13 milene for å få en time hos Knut. Han tar seg tid med problemene og henviser deg også til "second opinion," hvis det er ønskelig. Lytter og setter seg grundig inn i problemet ditt. En behagelig fyr rett og slett.

Meget dyktig og unik oppfølging

Klinikk: Fritzøe Klinikk Skrevet

Dr. Sestøl er imøtekommende og virker svært kunnskapsrik. I tillegg har han en oppfølging som ikke jeg har opplevd tidligere! Bortimot ALLE andre leger burde ha et lite kurs hos han slik at de forstår hvordan oppfølging kan (og bør) være!

Flott jobb

Klinikk: Fritzøe Klinikk Skrevet

En utmerket spesialist som følger med og er interessert i forskning! Lydhør og engasjert, også i pasientens egenerklæringer og vurderinger!
Har ingen ting å utsette på spesialisten.Ingen ventetid, kom inn presis til timen.

En fantastisk lege!

Klinikk: Fritzøe Klinikk Skrevet

Knut Breck Sestøl har vært min favorittlege i mange år. Han har overfor meg alltid vært lyttende, empatisk og handlekraftig. Effektiv til å sende videre dersom det har virket fornuftig og alltid satt seg grundig inn i problemene. Ydmyk og dedikert i jobben sin!