Hans Ejner Ipsen

Telefonnummer70 14 55 2070 14 55 ...
Langelandsv. 17, Daaeskogen næringsbygg  6010 Ålesund

Siste vurderinger av Hans Ejner Ipsen

ikke veldig fornøyd

Lege: Hans Ejner Ipsen Skrevet

Han er mer opptatt av å kommentere vekt på en sånn halvveis frekk måte enn å høre på hva jeg som pasient har å si. Er for såvidt greit å forklare hva problemet med overvekt er/kan være osv, men det holder å si det på en skikkelig måte en gang i løpet av de min man er inne der, trenger ikke gjenta det i det kjedsommelige, er man overvektig så er man som regel klar over det selv, og prøver så godt man kan å gjøre noe med det, det hjelper ikke at han gnåler om det hele tiden.

Han ble også sur fordi jeg hadde tatt tidlig ultralyd på sykehuset (i forbindelse med prøverør) i stedet for hos han....

Han er nok veldig flink i faget sittog kan veldig mye men jeg liker ikke den nedlatende måten han snakker til meg på. Velger gjerne en annen gynekolog neste gang jeg har bruk for det

Fantastisk

Lege: Hans Ejner Ipsen Skrevet

En lege som virkelig tar sine pasienter på alvor, er punktlig, kort ventetid, følger opp og gjør at du føler deg trygg og ivaretatt!

Seriøs,lyttende og meget dyktig.

Lege: Hans Ejner Ipsen Skrevet

Ipsen har vært min faste gynekolog i ca 20 år. Han er en virkelig proff lege. Ikke lang ventetid. Punktlig på tiden. Virkelig å anbefale !

Svært fornøyd

Lege: Hans Ejner Ipsen Skrevet

Nøye, interessert i pasientens beste, tar pasienten på alvor, vennlig.