Hans Ejner Ipsen

Telefonnummer70 14 55 2070 14 55 ...
Langelandsv. 17, Daaeskogen næringsbygg  6010 Ålesund

Siste vurderinger av Hans Ejner Ipsen

Blir nok ikke et nytt besøk dit

Lege: Hans Ejner Ipsen Skrevet

Både frekk og nedlatende. Skjønte ikke vitsen med å ta tidlig GU ( uke 7). Var da gravid med mitt første barn og hadde slitt i mange år med å bli gravid

Dyktig

Lege: Hans Ejner Ipsen Skrevet

God kompetanse innen sitt felt. Ingen andre bemerkelser en at jeg er veldig fornøyd med både Ipsen og kontordamen hans. Flott oppfølging under utredning og henvisning til IVF. Følte meg tatt på alvor og prioritert. Kjempe synd at han skal av med pensjon og at der er ingen som vil ta over.

Dårlig

Lege: Hans Ejner Ipsen Skrevet

Det føles som han vet ikke hva han snakker om. Kunne ikke svare på et eneste spørsmål eller forklare noe. Det verste er at han ikke brukte hansker.

Min gynekolog gjennom snart 25 år

Lege: Hans Ejner Ipsen Skrevet

Ipsen har vore min gynekolog gjennom ivf-forsøk med henvisingar til Trondheim, svangerskap og no til sist overgangsalder.
Han evnar balansegangen mellom å vere personleg, men ikkje privat. Han blir aldri for nærgåande og emosjonell, men har ein passeleg fagleg og menneskeleg distanse. Eg har forståing for at han kan opplevast som kanskje vel distansert og til tider litt arrogant, men eg meiner å ha funnet ein form i samtalane med han.
Han er hyggeleg, to-the-point og høfleg, og han evnar å "roe ned" når det er naudsynt. Mang ein gong har eg gått derfra med ei langt betre kjensle enn då eg gjekk inn.
Eg ser han nærmar seg pensjonsalderen, og eg ser ikkje fram til å måtte finne ein ny gynekolog når eg har vore i så gode hender i mange år. Hans trygge ståstad i faget sitt gjer at eg kjenner meg trygg og ivaretatt.

Faglig dyktig, resepsjonist ødelegger helhetsinntrykket

Lege: Hans Ejner Ipsen Skrevet

Ipsen fremstår som faglig dyktig og ivaretar pasienten. Kvinnen i resepsjonen derimot kan ødelegge dagen til enhver person. Hun oppleves etter gjentatte besøk som regelrett frekk og sur, og kan være grunn nok I seg selv til å ikke oppsøke Ipsen.