Hans Ejner Ipsen

Langelandsv. 17, Daaeskogen næringsbygg  6010 Ålesund

Siste vurderinger av Hans Ejner Ipsen

Min gynekolog gjennom snart 25 år

Klinikk: Hans Ejner Ipsen Skrevet

Ipsen har vore min gynekolog gjennom ivf-forsøk med henvisingar til Trondheim, svangerskap og no til sist overgangsalder.
Han evnar balansegangen mellom å vere personleg, men ikkje privat. Han blir aldri for nærgåande og emosjonell, men har ein passeleg fagleg og menneskeleg distanse. Eg har forståing for at han kan opplevast som kanskje vel distansert og til tider litt arrogant, men eg meiner å ha funnet ein form i samtalane med han.
Han er hyggeleg, to-the-point og høfleg, og han evnar å "roe ned" når det er naudsynt. Mang ein gong har eg gått derfra med ei langt betre kjensle enn då eg gjekk inn.
Eg ser han nærmar seg pensjonsalderen, og eg ser ikkje fram til å måtte finne ein ny gynekolog når eg har vore i så gode hender i mange år. Hans trygge ståstad i faget sitt gjer at eg kjenner meg trygg og ivaretatt.

Faglig dyktig, resepsjonist ødelegger helhetsinntrykket

Klinikk: Hans Ejner Ipsen Skrevet

Ipsen fremstår som faglig dyktig og ivaretar pasienten. Kvinnen i resepsjonen derimot kan ødelegge dagen til enhver person. Hun oppleves etter gjentatte besøk som regelrett frekk og sur, og kan være grunn nok I seg selv til å ikke oppsøke Ipsen.

Kjempe flinke

Klinikk: Hans Ejner Ipsen Skrevet

Kjempe flinke gynekolog, vet hva han snakker om. Har utrolig med tillit til han for jeg er trygg på han med hans kompetanse. Effektiv og flink å lytte

Kort vente tid, har til tider fått komme inn før tiden om jeg har hatt dagens første time eller han har tid rett og slett. Liker godt venteværelse,koslig.

Skryter av han til alle som spør eller vil høre :)

Så som så

Klinikk: Hans Ejner Ipsen Skrevet

Har vært hos Ipsen en gang og det blir den siste! Jeg har generelt lite erfaring med gynekolog, men måten han var når jeg var med han er ikke akseptabelt. Halvveis i konsultasjon ringer hannes private telefon,som han svarer og prater med vedkommende i andre enden i ca 5 minutt, deretter kommenterer han på årsaken til at jeg hat fått henvisning for. Han klarer ikkje forstå at " dette er et problem for meg" , når det i henvisning fra lege står det klart og tydlig " plages med *** over lengre tid"
Virker også til å ha glemt problemstillingen ved undersøkelse.

Alt dette til sides, ventetiden var kort og han var i rute.
Helt sikkert dyktig i faget sitt, men min erfaring med han gjør at jeg ikkje anbefaler han til mine venner.

Flink

Klinikk: Hans Ejner Ipsen Skrevet

Kjempe flink gynekolog, enkleste helsepersonellet jeg har hatt med å gjøre når det kommer til tillit. Om man har problemer med å stole på folk og trenger gynekolog, anbefaler jeg Hans Ejner Ipsen!

Er ikke så fornøyd med dama i resepsjonen, hun er ofte sur, krass og vanskelig. Hun har ofte gravd etter en god del informasjon om om hvorfor jeg vil snakke med han på telefon (hvis jeg har et spørsmål som da i mine øyner er nok å kunne spørre over telefon).

Har noen ganger måttet vente noen uker på time, men stort sett er der ledige timer ikke alt for langt unna.