Kirkeparken Spesialistpraksis

Bryggeriveien 6 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av Kirkeparken Spesialistpraksis

Meget fornøyd

Lege: Theresia Maria Kasin Skrevet

Jeg har vært hos dr.Kasin flere ganger og er super fornøyd med behandlingen og blir hørt og fulgt opp. Hun er alltid tilgjengelig hvis det er noe. Det er alltid rolig og koselig atmosfære på kontoret, noe som får meg til å slappe av før en gu.
Beste legen jeg noensinne har vært hos, kjempe fornøyd.

Føler meg alltid trygg

Lege: Theresia Maria Kasin Skrevet

Hos dr. Kasin føler jeg at jeg alltid kan være trygg, hun lytter til mine problemer og er svært dyktig med det hun driver med. Jeg får en god hjemfølese når jeg er på kontoret hennes. Under undersøkelsen forklarer hun hva hun driver med og spør alltid underveis hvordan jeg har det! Jeg kan absolutt anbefale henne på det sterkeste! Makan til dyktig gynekolog

Hold dere langt unna

Forferdelig opplevelse.
Urenslig og rotete kontor. Legen bruker ikke hanser under undersøkelsen eller vasker seg etter. Satt seg rett på PCen og skrev på den mens hun drakk kaffe.
Var en overfylt søppelbøtte med flere bomulls dotter med blod på fra tidligere pasienter. Veldig urenslig, ble kvalm av å være der.
Legen er ikke hyggelig eller kundevennlig i det hele tatt. Sur, irritert og frekk. Smakløst.
Anbefaler ingen å prøve denne gynekologen.

Handlekraftig og profesjonell

Lege: Theresia Maria Kasin Skrevet

Har vært hos Dr Kasin to ganger til undersøkelse, og kan ikke si annet enn at hun er en dyktig og profesjonell gynekolog. Hun mottok meg på dagen begge ganger og fulgte tett opp. Tvang sykehuset til å ta meg imot ved en akutt situasjon, som sykehuset selv mente ikke var så akutt. Liker at hun er handlekraftig og tar tak i ting med det samme. Og er veldig behagelig på pris, kommer absolutt tilbake til henne.

Kyndig veilledning

Lege: Theresia Maria Kasin Skrevet

Jeg har hatt tre undersøkelser hos Theresia og jeg synes hun er en trygg og løsningsorientert spesialist, som vet hva hun snakker om. Dyktig og hyggelig dame!