Drammens Gynekologen AS

Tlf: 32 80 79 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Drammens Gynekologen AS

Også for oss eldre!

Lege: Møyfrid Kjøllesdal Skrevet

Jeg er nå 87 år. Det var godt å komme til en gynekolog som tok seg god tid. Hun forklarte underveis og viste meg på bildene. Jeg følte meg ivaretatt! I tillegg var det et pent sted, lyst og trivelig. Anbefales!

Utrolig god lege

Lege: Møyfrid Kjøllesdal Skrevet

Å gå til gynekolog er ikke noe jeg er veldig glad i. Men dr.Kjøllesdal får deg til å føle deg helt normal og avslappet. Det er virkelig den beste gynekologen jeg noen gang har vært bort i. Nå har jeg vært hos henne ved tre anledninger, og det har vært en like god opplevelse hver gang. Hun viser deg respekt. Og normaliserer det vi kanskje kan gjøre til store ting.
Virkelig takknemlig for at jeg fant henne! Hun gjør en kjempejobb for å hjelpe andre kvinner.

Beste legen jeg har vært hos

Lege: Møyfrid Kjøllesdal Skrevet

Blid, hyggelig, forståelsesfull og omsorgsfull dame. Følte meg veldig ivaretatt og forklarte på veldig forståelsesfullt.

Hyggelig og Rolig

Lege: Møyfrid Kjøllesdal Skrevet

Hun var Forsinket 30min, men da jeg endelig kom inn kunne jeg senke skuldrene. Hun var rolig selv om hun var forsinket, og tok seg god tid til meg. En positiv person med et behagelig vesen. Kan anbefales på det sterkeste.

Dyktig gynekolog

Lege: Møyfrid Kjøllesdal Skrevet

Meget behagelig og rolig. Gruer meg alltid til undersøkelse, men hun er den beste jeg har vært hos. Rask, og lydhør. Gruer med ikke lenger så mye til undersøkelser.

Veldig hyggelig og imøtekommende

Lege: Møyfrid Kjøllesdal Skrevet

Følte at jeg ble godt tatt imot og at hun hadde god tid til meg. Hun var veldig hyggelig samtidig som hun var profesjonell. Anbefales absolutt!

Helt fantastisk!

Lege: Møyfrid Kjøllesdal Skrevet

Har gruet meg lenge til å gå til gynekolog, men Kjøllesdal kan virkelig anbefales! Hyggelig og varm lege, samtidig veldig profesjonell. Tar seg god tid og lytter til pasienten.

Hun er en utrolig sympatisk lege!

Lege: Møyfrid Kjøllesdal Skrevet

Jeg har i mange år vegret meg for å ta gynekologisk undersøkelse, men ikke lengre! Hun var meget sympatisk å snakke med og selve undersøkelsen gikk smertefritt og raskt. Kan anbefales på det varmeste. Jeg har i hvert fall funnet min gynekolog!

Verdens beste gynekolog

Lege: Møyfrid Kjøllesdal Skrevet

Meget varm og omtenksom menneske. Hun tar seg god tid og hjelper deg på den beste måten. Aldri sett en så herlig person. Skaper trygghet for pasienten.

Kjempe flink!!!!!

Lege: Møyfrid Kjøllesdal Skrevet

Jeg har byttet til Kjøllesdal.
Hos min forrige gyn. så tok jeg smertestillende og beroligende før vanlig og utvidede prøver da det var smertefult og jeg holdt på å besvime under prøvene. Men etter at jeg har begynnt hos Kjøllesdal så tar jeg ikke tabletter lenger, da det ikke er smertefullt lenger. Hun er en veldig imøtekommende og rolig person, hun er flink og hun tar seg tid til meg. Så jeg er så glad for at jeg byttet til henne. Anbefaler henne på det sterkeste!

Fantastisk Gynekolog!

Lege: Møyfrid Kjøllesdal Skrevet

Anbefaler henne på det varmeste. Hun er rolig, lyttende, forsiktig når hun undersøker. Hun forklarer godt og kommer med gode forslag til løsninger. Virkelig den flotteste kvinneligen gynekologen jeg har møtt. Lett å prate med. Hun tar imot pasienter med henvisning.

Den beste legen du kan ha

Lege: Møyfrid Kjøllesdal Skrevet

Følger opp pasientene å er rolig og avbalansert, veldig hjelpsom og vet hva hun gjør. Du føler deg trygg hos henne!!! Den beste legen du kan ha ti av ti fra oss

En super gynekolog

Lege: Møyfrid Kjøllesdal Skrevet

Jeg gruet meg litt til jeg skulle til gynekologen. Da var Møyfrid helt super å være hos. Hun er veldig rolig og blid, flink til å høre på det du sier og tar seg god tid. Jeg brukte godt over tiden min, men hun stresset ikke. Anbefaler henne skikkelig!

Kan anbefales!

Lege: Møyfrid Kjøllesdal Skrevet

Møyfrid er en betryggende og profesjonell gynekolog. Hun tar deg som pasient på alvor og er imøtekommende og forståelsesfull. Er faglig oppdatert og dyktig i jobben sin.

Et godt sted å sende døtrene til !

Lege: Møyfrid Kjøllesdal Skrevet

Mine døtre var godt fornøyd med besøk hos gynekolog. De fikk hjelpen de trengte - og oppfølging. Som mor føles det bra å vite at døtrene blir godt ivaretatt, spesielt på dette området.