Drammens Gynekologen AS

Bragernes Torg 4B 3017 Drammen

Siste vurderinger av Drammens Gynekologen AS

Også for oss eldre!

Lege: Møyfrid Kjøllesdal Skrevet

Jeg er nå 87 år. Det var godt å komme til en gynekolog som tok seg god tid. Hun forklarte underveis og viste meg på bildene. Jeg følte meg ivaretatt! I tillegg var det et pent sted, lyst og trivelig. Anbefales!

Utrolig god lege

Lege: Møyfrid Kjøllesdal Skrevet

Å gå til gynekolog er ikke noe jeg er veldig glad i. Men dr.Kjøllesdal får deg til å føle deg helt normal og avslappet. Det er virkelig den beste gynekologen jeg noen gang har vært bort i. Nå har jeg vært hos henne ved tre anledninger, og det har vært en like god opplevelse hver gang. Hun viser deg respekt. Og normaliserer det vi kanskje kan gjøre til store ting.
Virkelig takknemlig for at jeg fant henne! Hun gjør en kjempejobb for å hjelpe andre kvinner.

Beste legen jeg har vært hos

Lege: Møyfrid Kjøllesdal Skrevet

Blid, hyggelig, forståelsesfull og omsorgsfull dame. Følte meg veldig ivaretatt og forklarte på veldig forståelsesfullt.

Hyggelig og Rolig

Lege: Møyfrid Kjøllesdal Skrevet

Hun var Forsinket 30min, men da jeg endelig kom inn kunne jeg senke skuldrene. Hun var rolig selv om hun var forsinket, og tok seg god tid til meg. En positiv person med et behagelig vesen. Kan anbefales på det sterkeste.

Dyktig gynekolog

Lege: Møyfrid Kjøllesdal Skrevet

Meget behagelig og rolig. Gruer meg alltid til undersøkelse, men hun er den beste jeg har vært hos. Rask, og lydhør. Gruer med ikke lenger så mye til undersøkelser.