Drammens Gynekologen AS

Bragernes Torg 4B 3017 Drammen

Siste vurderinger av Drammens Gynekologen AS

Veldig dyktig gynekolog

Lege: Møyfrid Kjøllesdal Skrevet

Jeg har vært hos annen gyn. i Dramme og tatt celleprøve mange ganger. Gruet meg veldig hver gang da det har vært smertefullt og holdt på å svime av. Begynnte hos Kjøllesdal og så skulle hun ta celleprøve på meg. Gruet meg fælt pga. tidligere erfaringer. Men hun var så rolig og flink, og merket nesten ikke noe av prøve. Kan virkelig anbefale Kjøllesdal på det varmeste. Hun er ikke bare flink, men også en utrolig behagelig og fin person.

Dårlig kundeservice

Lege: Møyfrid Kjøllesdal Skrevet

Har vært mange ganger. Hver gang man må ringe og klage mange ganger till å få resepten hva hun skulle gi meg. Hun er bare etter penger og etter halvtime kunden er ute og får ingen hjelp etter det. Kan ikke anbefale till noen. Søk en annen og du vil bli mer fornøyd.

Fikk god hjelp og veiledning!

Lege: Møyfrid Kjøllesdal Skrevet

Gynekologen stilte spørsmål, viste interesse og forståelse, og ga god veiledning.
Gruet meg litt i forkant av timen, men det gikk veldig fint, var ikke noe å grue seg for.

Utrolig uhøflig og frekk

Lege: Møyfrid Kjøllesdal Skrevet

Legen glemmer å sende resepter til apoteket flere ganger selv om man gir beskjed. Hun er veldig overfladisk, og tar deg ikke godt imot og blir enda verre mot slutten av timen.

Fantastisk, men

Lege: Møyfrid Kjøllesdal Skrevet

Møyfrid er en fantastisk lege, som får meg til å føle meg trygg og ivaretatt. Den administrative seksjonen (resepsjon, sentralbordet, korrespondanse) derimot er meget dårlig. Ser at jeg har et tapt anrop fra Drammens Gynekologene AS. Ringer tilbake, men kontoret er visst stengt. Ringer tilbake dagen etterpå. Står én (1)time i telefonkø "du står fortsatt i kø, vennligst vent". Er nødt til å legge på. Ringer tilbake like etterpå, men står igjen i kø, nå som #3. Snart er telefontiden over, noe som betyr at jeg må ringe på nytt i morgen. Dette er dårlig kundebehandling. Hvor mange dager og timer må jeg ringe før jeg får svar? Sender gjerne mail, men finner ingen mailadresse?

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.