Møyfrid Kjøllesdal

Møyfrid Kjøllesdal er gynekolog i Drammen

Siste vurderinger av Møyfrid Kjøllesdal

Utrolig god lege

Klinikk: Drammens Gynekologen AS Skrevet

Å gå til gynekolog er ikke noe jeg er veldig glad i. Men dr.Kjøllesdal får deg til å føle deg helt normal og avslappet. Det er virkelig den beste gynekologen jeg noen gang har vært bort i. Nå har jeg vært hos henne ved tre anledninger, og det har vært en like god opplevelse hver gang. Hun viser deg respekt. Og normaliserer det vi kanskje kan gjøre til store ting.
Virkelig takknemlig for at jeg fant henne! Hun gjør en kjempejobb for å hjelpe andre kvinner.

Beste legen jeg har vært hos

Klinikk: Drammens Gynekologen AS Skrevet

Blid, hyggelig, forståelsesfull og omsorgsfull dame. Følte meg veldig ivaretatt og forklarte på veldig forståelsesfullt.

Hyggelig og Rolig

Klinikk: Drammens Gynekologen AS Skrevet

Hun var Forsinket 30min, men da jeg endelig kom inn kunne jeg senke skuldrene. Hun var rolig selv om hun var forsinket, og tok seg god tid til meg. En positiv person med et behagelig vesen. Kan anbefales på det sterkeste.

Dyktig gynekolog

Klinikk: Drammens Gynekologen AS Skrevet

Meget behagelig og rolig. Gruer meg alltid til undersøkelse, men hun er den beste jeg har vært hos. Rask, og lydhør. Gruer med ikke lenger så mye til undersøkelser.

Veldig hyggelig og imøtekommende

Klinikk: Drammens Gynekologen AS Skrevet

Følte at jeg ble godt tatt imot og at hun hadde god tid til meg. Hun var veldig hyggelig samtidig som hun var profesjonell. Anbefales absolutt!