Møyfrid Kjøllesdal

Drammens Gynekologen AS

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

1989

Drammens Gynekologen AS Telefonnummer32 80 79 9032 80 79 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bragernes Torg 4B 3017 Drammen
Møyfrid Kjøllesdal er gynekolog i Drammen

Siste vurderinger av Møyfrid Kjøllesdal

Trygg og hyggelig

Klinikk: Drammens Gynekologen AS Skrevet

Som andre liker jeg i utgangspunktet ikke å gå til gynekolog. Men hun er så utrolig dyktig og får meg til å føle meg vel. Det er hyggelig å være der! Hun får meg til å føle meg normal. Jeg er så fornøyd. Og kan anbefale henne på det varmeste!!!

Også for oss eldre!

Klinikk: Drammens Gynekologen AS Skrevet

Jeg er nå 87 år. Det var godt å komme til en gynekolog som tok seg god tid. Hun forklarte underveis og viste meg på bildene. Jeg følte meg ivaretatt! I tillegg var det et pent sted, lyst og trivelig. Anbefales!

Beste legen jeg har vært hos

Klinikk: Drammens Gynekologen AS Skrevet

Blid, hyggelig, forståelsesfull og omsorgsfull dame. Følte meg veldig ivaretatt og forklarte på veldig forståelsesfullt.

Hyggelig og Rolig

Klinikk: Drammens Gynekologen AS Skrevet

Hun var Forsinket 30min, men da jeg endelig kom inn kunne jeg senke skuldrene. Hun var rolig selv om hun var forsinket, og tok seg god tid til meg. En positiv person med et behagelig vesen. Kan anbefales på det sterkeste.

Dyktig gynekolog

Klinikk: Drammens Gynekologen AS Skrevet

Meget behagelig og rolig. Gruer meg alltid til undersøkelse, men hun er den beste jeg har vært hos. Rask, og lydhør. Gruer med ikke lenger så mye til undersøkelser.