Drammens Gynekologen AS

Bragernes Torg 4 3017 Drammen

Siste vurderinger av Drammens Gynekologen AS

Uprofesjonell, spydig, frekk.

Lege: Møyfrid Kjøllesdal Skrevet

Vært her tidligere og hadde ingenting å klage på første gangen. Denne gangen ønsket hun ikke svare på mine konkrete spørsmål og var spydig. Snakket «ned» på meg på en måte som gjorde at jeg følte meg dum fordi jeg stilte spørsmålene jeg hadde. Hun ble direkte uhøflig og frekk på et tidspunkt - på et nivå hvor jeg ble sjokkert. Aldri opplevd lignende.

Dette er definitivt den værste legeopplevelsen hittil. Kommer aldri tilbake.

Trygg og hyggelig

Lege: Møyfrid Kjøllesdal Skrevet

Som andre liker jeg i utgangspunktet ikke å gå til gynekolog. Men hun er så utrolig dyktig og får meg til å føle meg vel. Det er hyggelig å være der! Hun får meg til å føle meg normal. Jeg er så fornøyd. Og kan anbefale henne på det varmeste!!!

Også for oss eldre!

Lege: Møyfrid Kjøllesdal Skrevet

Jeg er nå 87 år. Det var godt å komme til en gynekolog som tok seg god tid. Hun forklarte underveis og viste meg på bildene. Jeg følte meg ivaretatt! I tillegg var det et pent sted, lyst og trivelig. Anbefales!

Beste legen jeg har vært hos

Lege: Møyfrid Kjøllesdal Skrevet

Blid, hyggelig, forståelsesfull og omsorgsfull dame. Følte meg veldig ivaretatt og forklarte på veldig forståelsesfullt.

Hyggelig og Rolig

Lege: Møyfrid Kjøllesdal Skrevet

Hun var Forsinket 30min, men da jeg endelig kom inn kunne jeg senke skuldrene. Hun var rolig selv om hun var forsinket, og tok seg god tid til meg. En positiv person med et behagelig vesen. Kan anbefales på det sterkeste.