Spesialistsenteret For Kvinner AS

Telefonnummer63 97 07 9863 97 07 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dampsaga allè 5 2053 Jessheim

Siste vurderinger av Spesialistsenteret For Kvinner AS

Dyktig, trygg og ærlig

Lege: Martin Dudziak Sørensen Skrevet

En fantastisk gynekolog som kan faget sitt. Han brukte god tid og sørget for at jeg var trygg og komfortabel hele timen. Martin anbefales på det varmeste, og er verdt hver en krone!

Behagelig, nøye og kunnskapsrik

Lege: Martin Norbert George Pogorzelski Lundring Skrevet

Kjempe fornøyd. Var her på TUL 8+3 og var kjempe fornøyd, kom tilbake nå 13+2 og var like fornøyd og han kunne se kjønnet. Han er grundig, nøye, svarer på spørsmål, stiller spørsmål, har sans for humor og jeg har rett og slett bare fine ting og si om han og jobben han gjør. Han tar seg virkelig god tid og jeg følte meg like trygg begge gangene. Kan anbefales uten tvil <3

Grundig og kunnskapsrik

Lege: Martin Norbert George Pogorzelski Lundring Skrevet

En fantastisk flott lege som jeg vil anbefale på det varmeste! Han er grundig, kunnskapsrik, tar seg god tid til å forklare og er lyttende.

Dyktig og hyggelig

Lege: Martin Dudziak Sørensen Skrevet

Har vært hos han to ganger og er kjempefornøyd! Han tok seg god tid til både undersøkelsen og til å snakke. Virket oppdatert på forskning og hadde mye interessant å fortelle.

Den beste!

Lege: Martin Norbert George Pogorzelski Lundring Skrevet

Han er den beste uten tvil. Akkurat vært hos ham. Alltid like fornøyd. Bruker god tid og forklarer alt godt. 5 star*