Spesialistsenteret For Kvinner AS

Stallvegen 4 2050 Jessheim

Siste vurderinger av Spesialistsenteret For Kvinner AS

En hyggelig og kunnskapsrik lege

Lege: Martin Norbert George Pogorzelski Lundring Skrevet

Jeg har vært hos Lundring på ultralyd to ganger. Begge gangene tok han seg god tid, viste og forklarte masse. Det var en veldig god opplevelse begge gangene, han er seriøs samtidig som han er veldig lett å snakke med. Anbefales på det sterkeste!!

Dyktig, personlig, nøye

Lege: Martin Norbert George Pogorzelski Lundring Skrevet

Var på tidlig ultralyd hos Martin. Dette var en utelukkende positiv opplevelse, han er veldig dyktig i det han gjør. Han videreformidler, forklarer og viser hva som er normalt og ikke.

Vi hadde ikke villet vært foruten opplevelsen vi hadde hos Martin i svangerskapsuke 12.

Anbefales!

Lege: Martin Norbert George Pogorzelski Lundring Skrevet

Dr Lundring er grundig og dyktig og i tillegg veldig hyggelig. Absolutt verdt det å ta turen fra Oslo.

Manglet kunnskap

Lege: Martin Norbert George Pogorzelski Lundring Skrevet

Da jeg var hos Lundring visste han ikke hva som feilte meg, og sa at det så ut som jeg hadde fått røff behandling, noe jeg ikke hadde. Da jeg kom til Smestad-gynekologene og senere Majorstuaklinikken fant de ut hva som var problemet. Dyrt og totalt bortkastet besøk hos Lundring. Mener han burde vite bedre når han kaller kontoret sitt for "Spesialistsenteret for kvinner AS".

Han er rolig, effektiv og faglig dyktig. Han lytter og er interessert.

Lege: Martin Norbert George Pogorzelski Lundring Skrevet

Anbefaler til alle! :) Det er hyggelig atmosfære og du blir tatt godt i mot, noe som gjør at du trives...så godt som det går an trives hos en gynekolog ;) Jeg liker veldig godt at man blir dekket til med et håndkle når man legger seg i stolen, det føles trygt.