Spesialistsenteret For Kvinner AS

Dampsaga allè 5 2053 Jessheim

Siste vurderinger av Spesialistsenteret For Kvinner AS

Følte oss godt ivaretatt

Lege: Martin Norbert George Pogorzelski Lundring Skrevet

Er så utrolig glad for at vi valgte å ta tidlig organrettet ultralyd hos dr. Martin Lundring. Følte oss godt ivaretatt fra første stund. Med en god dose tørr humor og enorm kunnskap tok han oss gjennom hele babyens utvikling hittil. Han forklarer på en god måte som gjør at man forstår. Det var en veldig fin opplevelse å ha konsultasjon på Spesialistsenteret for kvinner. Lyse, trivelige lokaler med topp utstyr. Jeg og samboeren fikk se alt på storskjem, og fikk med oss over 50 bilder og videoer fra ultralyden. Legen tok seg god tid til undersøkelsen, og kommunikasjonen var upåklagelig. Vi kommer til å reise hit neste svangerskap også, det er absolutt verdt en lang kjøretur og pengene det koster. Synes forøvrig ikke det var en stiv pris. Anbefales på det sterkeste!

Verdens beste gynekolog

Lege: Martin Norbert George Pogorzelski Lundring Skrevet

Her føler man seg godt ivaretatt, han har tid til deg, og han forklarer alt på en grundig og lettforståelig måte. Han ringer når han sier det, og tar vare på deg hele veien. Topp moderne utstyr.
Uansett hvor i landet jeg skulle bosette meg, så kommer jeg til å fortsette hos han.

Trygg, behagelig og flink

Lege: Hege Lundring Skrevet

Følte meg veldig godt ivaretatt hos henne. Hun har en rolig, behagelig væremåte og er flink til å forklare hva hun gjør og hva man kan forvente seg. Det er så komfortabelt som det kan bli hos gynekologen.

Grundig og tok seg god tid.

Lege: Martin Norbert George Pogorzelski Lundring Skrevet

Grundig, tar seg god tid, forklarer godt, imøtekommende og veldig tillitsvekkende. Vært der flere ganger på tidligere ultralyder og han ser alltid riktig kjønn selv om det har vært så tidlig som i uke 11. Veldig flink til å forklare hva han ser og er både morsom samtidig som han formidler på en svært god måte. Man får tillit og føler seg i trygge hender.

Kjempe flink

Lege: Martin Norbert George Pogorzelski Lundring Skrevet

Kommer til å bruke han ved senere anledning. Flink til å forklare, tok seg god tid og var veldig nøye. Topp moderne utstyr og får mange bilder.