Martin Norbert George Pogorzelski Lundring

Spesialistsenteret For Kvinner AS

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

1999

Spesialistsenteret For Kvinner AS Telefonnummer63 97 07 9863 97 07 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dampsaga allè 5 2053 Jessheim
Martin Norbert George Pogorzelski Lundring er gynekolog i Ullensaker

Siste vurderinger av Martin Norbert George Pogorzelski Lundring

Behagelig, nøye og kunnskapsrik

Klinikk: Spesialistsenteret For Kvinner AS Skrevet

Kjempe fornøyd. Var her på TUL 8+3 og var kjempe fornøyd, kom tilbake nå 13+2 og var like fornøyd og han kunne se kjønnet. Han er grundig, nøye, svarer på spørsmål, stiller spørsmål, har sans for humor og jeg har rett og slett bare fine ting og si om han og jobben han gjør. Han tar seg virkelig god tid og jeg følte meg like trygg begge gangene. Kan anbefales uten tvil <3

Grundig og kunnskapsrik

Klinikk: Spesialistsenteret For Kvinner AS Skrevet

En fantastisk flott lege som jeg vil anbefale på det varmeste! Han er grundig, kunnskapsrik, tar seg god tid til å forklare og er lyttende.

Den beste!

Klinikk: Spesialistsenteret For Kvinner AS Skrevet

Han er den beste uten tvil. Akkurat vært hos ham. Alltid like fornøyd. Bruker god tid og forklarer alt godt. 5 star*

Veldig proff

Klinikk: Spesialistsenteret For Kvinner AS Skrevet

Kan absolutt anbefale ultralyd hos Martin Lundring. Proff, grundig, tok seg god tid og forklarte på en veldig fin måte. Verdt å dra fra Oslo for konsultasjonen. Han så også kjønnet så tidlig som i uke 13.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Spesialistsenteret For Kvinner AS Skrevet

Lundring er den legen jeg stoler på ang svangerskap. Han er så trygghet tydelig kunnskapsrik. Utfører undersøkelsene skånsomt og med en omsorgsfull effektivitet. Har ikke opplevd at han "knoter" med utstyr eller svarer unnvikende på spørsmål. Anbefales!