Spesialistsenteret For Kvinner AS

Dampsaga allè 5 2053 Jessheim

Siste vurderinger av Spesialistsenteret For Kvinner AS

Manglet kunnskap

Lege: Martin Norbert George Pogorzelski Lundring Skrevet

Da jeg var hos Lundring visste han ikke hva som feilte meg, og sa at det så ut som jeg hadde fått røff behandling, noe jeg ikke hadde. Da jeg kom til Smestad-gynekologene og senere Majorstuaklinikken fant de ut hva som var problemet. Dyrt og totalt bortkastet besøk hos Lundring. Mener han burde vite bedre når han kaller kontoret sitt for "Spesialistsenteret for kvinner AS".

Han er rolig, effektiv og faglig dyktig. Han lytter og er interessert.

Lege: Martin Norbert George Pogorzelski Lundring Skrevet

Anbefaler til alle! :) Det er hyggelig atmosfære og du blir tatt godt i mot, noe som gjør at du trives...så godt som det går an trives hos en gynekolog ;) Jeg liker veldig godt at man blir dekket til med et håndkle når man legger seg i stolen, det føles trygt.

Fantastisk!

Lege: Martin Norbert George Pogorzelski Lundring Skrevet

Dr. Lundring er svært imøtekommende, omtenksom, rolig, lytter og stiller de riktige spørsmålene hele tiden. Aldri følt meg i så trygge hender hos en gynekolog før. Svært kunnskapsrik, og gir utdypende men lettfattelige svar. Han har brukt god tid på meg hver gang jeg har vært der også.

Det er lett å få time, selvsagt litt ventelister i noen perioder men de har veldig fleksible åpningstider og kontakter deg om det blir åpne luker. Svarer raskt på både mail og telefon. Fantastisk service.

Prisene er gode og langt fra skremmende høye, man betaler for det man får, og her får du god kvalitet og service på tjenestene. Prisliste står på hjemmesiden deres hvor det forøvrig er mye god informasjon. Damen som jobber på kontoret/ i skranken der er også innmari vennlig og serviceinnstilt, veldig hyggelig å prate med.

Den beste jeg har hatt i mine 50 år

Lege: Martin Norbert George Pogorzelski Lundring Skrevet

Martin Lundgrin er den beste og mest behageligste gynekologen jeg har hatt i de ca 50 årene jeg har hatt behov for en slik. Veldig profesjonell og dyktig. Det samme gjelder forsåvidt hun/de som sitter på forværelset. Meget fornøyd med god hjelp og resultat av behandling.

Kunnskapsrik og beroligende

Lege: Martin Norbert George Pogorzelski Lundring Skrevet

Alltid veldig fornøyd med Dr. Lundring, han lytter og gjør at jeg føler meg avslappet og trygg! Anbefales på det sterkeste!