Balderklinikken AS

Munchsgate 7 0165 Oslo

Siste vurderinger av Balderklinikken AS

En veldig god gynekolog, varm person.

Lege: Anne Stensløkken Skrevet

Anne er for meg den perfekte gynekolog. Hun er hyggelig, interessert, faglig dyktig, erfaren og avslappet. Å være hos gynekolog kan være litt pinlig, men her føles det helt naturlig, og hun viser også interesse ut over akkurat det du spør om, slik at man føler at man virkelig blir tatt godt hånd om. Har alltid fått time på kort varsel. Pleier å anbefale henne til mine venninner.

Anbefales varmt

Lege: Anne Stensløkken Skrevet

En gynekolog som i tillegg til å ta en gynekologisk undersøkelse også viste interesse for min livssituasjon.
Hun opplevde henne som faglig sterk, empatisk, lyttende og interessert. En lege jeg garantert kommer tilbake til!

Tog mig på allvar

Lege: Anne Stensløkken Skrevet

Tog mig på allvar å lyssnade. Fick äntligen hjälp jag hade gett upp helt innan hon hjälpte mig sökte eg vård en annan sak men hon tog extra pröver som ledde till att jag fick annan diagnos å börjar sakta få tillbaka mitt liv

Lyttende og omsorgsfull, faglig dyktig!

Lege: Anne Stensløkken Skrevet

Stensløkken tok meg på alvor da jeg kom ble om nebbet til min aller første gynekologiske undersøkelse. Hun lyttet, ga meg god tid og var støttende. Hun var også en god lege å snakke med i forkant av en prosess med assistert befruktning. Anne Stensløkken er en lege jeg absolutt anbefaler, og som er vel verdt å bruke pengene på!

Storfornøyd!

Lege: Anne Stensløkken Skrevet

Fantastisk lege - oppleves faglig oppdatert og seriøs ispedd mye varme og vennlighet. Oppleves både faglig dyktig og oppdatert. Mulig å få time på relativt kort tid. Anbefales på det varmeste!