Sætre Legesenter

Øraveien 5 3475 Sætre

Siste vurderinger av behandlere ved Sætre Legesenter

Meget god og tillitvekkende

Lege: Odd Vilhelm August Christiansen Skrevet

Odd viser at han bryr seg, tar seg god tid, er en god og flink lege. God til å bruke andre ressurser når han føler det er behov for det, sender deg videre og har pondus til å få deg inn raskt andre steder.
Som andre fastleger har han og legesenteret for mange pasienter og satt av for kort tid til hver, som gjør at tidsskjemaet sprekker hver gang og det blir for lang ventetid.

Flink lege, vanskelig å få tak i

Lege: Sissel Henriette Lingaas Skrevet

Flink lege som tar seg tid til pasienten, resulterer selvsagt at man også må vente før man kommer inn til timen. Umulig å komme igjennom på tlf, det er helt uholdbart og er i seg selv en grunn til at jeg vurderer og bytte fastlege.

Eg kjempeflink lege som tar pasienten på alvor.

Lege: Odd Vilhelm August Christiansen Skrevet

Jeg er så glad for å ha fått Odd W.A.Christiansen som fastlege. Føler meg verdsatt som menneske og pasient hos han. Er så glad for hans nøyaktighet. Vil gjerne anbefale ham på det sterkeste. Takk for at du finnes😀

Ydmyk, respektfull og blid dame!

Lege: Sissel Henriette Lingaas Skrevet

Har hatt Sissel som lege i mange år og er veldig fornøyd. Jeg opplever å bli tatt på alvor og jeg synes det er flott at hun innimellom innser sin egen begrensning. Blir alltid henvist videre hvis det skjer.
Damene på kontoret er også veldig koselige!
Super fastlege:-)

flink Lege

Lege: Odd Vilhelm August Christiansen Skrevet

Opplever han som lyttende og faglig dyktig. Han tar seg god tid og nøler ikke med å henvise til spesialist.

Eneste minus jeg har er ventetid for konsultasjon,denne er lang .

Anbefaler odd.