Sætre Legesenter

Øraveien 5 3475 Sætre

Siste vurderinger av behandlere ved Sætre Legesenter

En meget dyktig lege

Lege: Odd Vilhelm August Christiansen Skrevet

Bruker god tid, er menneskelig og lyttende. Snill og omtenksom, faglig dyktig og nøyaktig. Hos Odd er du i trygge hender.

God fastlege med bra kunnskapsnivå som gir trygghet

Lege: Odd Vilhelm August Christiansen Skrevet

Kan på det varmeste anbefale Odd Christiansen. Tar god tid på seg, viser omtanke og virker genuint interessert i sine pasienters vel og ve. Føler at jeg tryggt kan rekomendere Odd.

Lang ventetid

Lege: Sissel Henriette Lingaas Skrevet

Sissel er blid og hyggelig, men 3 ukers ventetid for å få time er ikke ok. Spesielt hvis du trenger tett oppfølging. Har du alvorlige helseutfordringer bør du velge en annen lege.

Dyktig, empatisk og løsningsorientert lege

Lege: Sissel Henriette Lingaas Skrevet

Kan ikke få fullrost denne legen nok. Som pasient med svært krevende helse utfordringer evnet hun fra første time å analysere det jeg hadde behov for ifht diagnoser og hadde lest journalene slik at forslag til tiltak kom i første konsultasjon. Ser henne månedlig.

Hun har oppdatert kunnskap om kompleksiteten i det å være multimorbid dvs ha flere diagnoser på en gang og forstod raskt hva jeg manglet av medisinsk oppfølging hos forrige lege og det har forandret livet mitt. Jeg er evig takknemlig for rådet om å bytte til henne og anbefaler denne legen på det varmeste: Sissel H. Lingaas er lyttende, empatisk og handlekraftig. Personalet(Ikke den andre legen inkludert) ellers er flotte og varme personer som gjør det trivelig å komme dit hver gang.
Eneste minis er at telefonen er nærmest umulig å nå igjennom på.

Lyttende, tillitsvekkende, kunnskapsrik, faglig dyktig, hyggelig, blid, vennlig, tar seg god tid, tar en på alvor.

Lege: Odd Vilhelm August Christiansen Skrevet

Opplever ham som en lege som tar pasientene på alvor, er genuint interessert i problemstillingen og også generelt om pasienten. Han tar seg god tid under samtalene, er vennlig og empatisk og får meg til å føle meg trygg i situasjonen. Han kan sitt fag svært godt og sier fra hvis det er noe han ikke er like kjent med. En svært god fastlege, som anbefales på det varmeste.