Sentrumslegene

Telefonnummer452 85 817452 85 8 ...
Skottegaten 8 5011 Bergen

Siste vurderinger av Sentrumslegene

FANTASTISK!!

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Jeg kom til Mortensen etter besøk hos flere gynekologer som var både ubehagelige og lite behjelpelige. Jeg opplevde endelig at noen lyttet og tok seg tid til det jeg sa. Mortensen er varm, empatisk, lyttende, morsom og dyktig. Jeg var der nesten en time, og fikk svar på alt jeg lurte på og mere til. Jeg følte meg ekstremt ivaretatt! Kommer aldri til å gå til noen andre gynekologer igjen, og det gjelder også dersom jeg flytter fra Bergen - denne mannen er gull verdt! PS - Et stort ekstra pluss at man kan komme på kveldstid!

Dårlig

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Har vært hos denne legen og tatt gyn.undersøkelse, hvor det viste seg at jeg trengte videre oppfølging av denne legen. Det har nå gått ca 5 uker siden sist jeg var i kontakt med legen ang mine prøvesvar. Jeg oppnår ikke kontakt.

Beste gynokolog i bergen

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Google fortalte meg at dette var den beste gynokologen i Bergen. Og det stemte helt det! Tolmodige, lyttende og dyktig.

Anbefales til tidlig Ultralyd

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Jeg har vært hos Mortensen flere ganger ifm. tidlig UL, hvor jeg både har fått positive og negative beskjeder. Mortensen er flink å formidle begge deler.

Gjør grundig kontroll, og involverer pasientene med gode forklaringer om hva som vises på skjermen. En fin opplevelse!

Etter blødninger en lørdags morgen fikk jeg time samme kveld kl 21!

Trygg og medmenneskelig

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Jeg har vært hos flere gynekologer, men aldri møtt på noen som er så fantastisk som Jan Helge. Han viser stor medmenneskelighet, man føler seg trygg og ivaretatt hos han. Dyktig i jobben sin.