Jan Helge Seglem Mortensen

Tlf: 452 85 817

Siste vurderinger av Jan Helge Seglem Mortensen

Dårlig kommunikasjon på forkontoret

Klinikk: Sentrumslegene Skrevet

Fikk aldri kommet meg til legen grunnet dårlig kommunikasjon i resepsjonen. Prøvde å gjøre om på en time, men fikk aldri svar. De oppgir at de ikke kan svare på all e-post og sender sms når man har fått time. Jeg fikk aldri sms, men en e-post med polsk avsender som gikk i spam mailen. Fant dermed aldri ut at jeg hadde time, men de fakturerer meg allikevel og var svært frekk i tonen. Mulig legen er bra, men dette ble en for dårlig opplevelse til at jeg ønsker å ta kontakt igjen.

Kjempeflink og veldig positiv!

Klinikk: Sentrumslegene Skrevet

Jeg har vært hos Dr. Mortensen for overvåking mhp IUI og IVF, og denne legen får deg virkelig til å føle at han bryr seg og vil gjøre det beste for akkurat deg!

Han lytter og er åpen for forslag, men sier også i fra om noe er urealistisk/ikke bra. Du får en følelse av samarbeid, styrt av Dr. Mortensen's kapable og faste hånd :-)

Jeg har ikke vært hos en lege før der jeg føler meg så ivaretatt hos, som hos Dr. Mørtensen. I tillegg er han utrolig vennlig.
Anbefales på det sterkeste!

Veldig flink og behagelig lege

Klinikk: Sentrumslegene Skrevet

Jeg begynte å gå til Mortensen for underlivssjekk etter anbefaling fra en venninne. Har tatt vanlig celleprøve og generell sjekk hos han, og han er veldig flink! Jeg blir vanligvis litt uggen og svimmel av å ta celleprøve, men ga beskjed til han om dette og da tok han hensyn og var veldig forsiktig og flink. Han var også veldig positiv og oppmuntrende i forhold til det å prøve å bli gravid etter en MA (missed abortion). Kan virkelig anbefale Mortensen, og kommer til å gå til han dersom jeg noen gang blir gravid igjen. Betaler heller litt ekstra for hans beroligende og positive vesen.
Det er av og til litt vanskelig å få svar på mail når man bestiller time, men jeg tror at dersom man allerede er pasient (og f.eks gravid) så vil ikke det være noe problem. Jeg har aldri hatt noen hastesaker så da går det helt fint å vente noen dager på svar.

Anbefales!

Klinikk: Sentrumslegene Skrevet

Jeg var til Mortensen for ultralyd i uke 14. Jeg ville inn på time tidligere enn det som det offentlige tilbyr og etter litt søking på nett fant jeg Mortensen. Han ble valgt pga alle anbefalingene som andre brukere har skrevet. Mortensen er ikke bare utdannnet innen maskinen han opererer, men er lege slik at han vet hva han ser på. Mange av de andre som gjør privat ultralyd er ikke jordmor eller lege! Senteret han driver ligger sentralt i Bergen og han har timer i helg og på kveld (helg koster ikke mer). Under hele undersøkelsen fikk vi se babyen på en storskjerm og han tok masse bilder og videoer underveis. Disse fikk vi med oss da vi dro. Da vi senere var på offentlig ultralyd i uke 18 hadde ikke jordmor noe ekstra å komme med for alt (ikke hareskar, fin ryggrad etc) inkl termindato som Mortensen hadde satt stemte. Mitt råd er å bestille time i god tid for å få den datoen du vil. Koster 1200kr i desember 2015, noe som er en god pris. Jeg vil anbefale Mortensen på det sterkeste. Hyggelig, dyktig og kan det han driver med.

Fantastisk gynekolog og lege!!

Klinikk: Sentrumslegene Skrevet

Vi hadde i flere år hatt problemer med å få barn, etter flere spontanaborter tok vi kontakt med Mortensen. Han lyttet og fikk undersøkt grundige hva problemet var. Etter kort tid ble jeg gravid, og vi sitter nå med en frisk og rask 1 åring. Gikk også hos han for kontroller igjennom svangerskapet, å kan ikke få rost han nok for oppfølgingen og arbeidet han gjorde! Kommer til å gå til han i neste svangerskap også! Bedre lege / gynekolog skal man lete lenge etter! Er litt ventetid hos han, men med litt planlegging er ikke det noe problem