Jan Helge Seglem Mortensen

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1998)

Sentrumslegene Telefonnummer452 85 817452 85 8 ...
Skottegaten 8 5011 Bergen
Jan Helge Seglem Mortensen er gynekolog i Bergen

Siste vurderinger av Jan Helge Seglem Mortensen

Definisjonen av en fantastisk lege !

Klinikk: Sentrumslegene Skrevet

En lege som befinner seg på internasjonalt toppnivå. Lyttende, empatisk og som virkelig ser det mennesket han har sittende foran seg.
Enestående!

Klippekort og lovnader

Klinikk: Sentrumslegene Skrevet

Gikk hit etter anbefaling fra andre, og kom pga ufrivillig barnløshet. Opplevde både empati og god oppfølging. Dyktig i undersøkelsessammenheng. Han ga meg håp etter flere år med resultatløs prøving, men fallhøyden ble desto høyere, for han sa noe sånt som "jeg kan ikke love deg at du blir mamma i løpet av det neste året, men jeg lover deg at du blir gravid løpet av det neste året". Ingen leger skal eller bør love noen noe som helst. Samtidig stusset jeg på at han ville ha meg inn på undersøkelse to ganger i hver syklus jeg ikke ble gravid. Dette var dyrt og krevende. Videre kommer han med ganske voldsomme kostholdsråd, som gjorde meg stresset og redd for hvor mye skade et kakestykke, en kaffekopp eller et glass juice kunne gjøre. Avbrøt behandlingen og gikk videre i det offentlige.

Dyktig lege

Klinikk: Sentrumslegene Skrevet

Har gått til Dr.Mortensen i noen år nå . Trodde aldri at jeg kan gå til en mannlig gynekolog noen gang. Han helt utrolig , alltid like hyggelig, profesjonell, informere godt, grundig undersøkelse, ta deg på alvor, kunnskapsrik . Kan ikke si noe om denne mannen. Anbefales på det sterkeste!

Kunnskapsrik, men svært utilgjengelig

Klinikk: Sentrumslegene Skrevet

Tett oppfølging den første tiden, fra å så ikke svare på over 10 uker. Har veldig gode kunnskaper, men det hjelper lite når man må "mase" for å oppnå kontakt.

Fantastisk lege

Klinikk: Sentrumslegene Skrevet

Jan Helge er den beste legen jeg kjenner. Dette er en meget kunnskapsrik og erfaren lege. Han har PhD og har skrevet flere vitenskapelige artikler. Jeg har vært pasient der i nesten 16 år og får alltid svar på alle mine spørsmål. I tillegg er Dr Mortensen et utrolig hyggelig menneske som ser hele deg.