Jan Helge Seglem Mortensen

Sentrumslegene

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1998)

Sentrumslegene Telefonnummer452 85 817452 85 8 ...
Skottegaten 8 5011 Bergen
Jan Helge Seglem Mortensen er gynekolog i Bergen

Siste vurderinger av Jan Helge Seglem Mortensen

Engasjert og kunnskapsrik

Klinikk: Sentrumslegene Skrevet

Fantastisk å endelig møte en gynekolog som tar seg tid. Lytter, forklarer, er engasjert og full av kunnskap. Kan virkelig anbefales hvis du sliter med å bli gravid, er under behandling eller ved tidlig ultralyd.

En lege man får tillit til,

Klinikk: Sentrumslegene Skrevet

En del leting har det vært, etter en skikkelig gynekolo, etter noen uheldige opplevelser,og så fant jeg dr. Mortensen, Et lykkelig valg. Trygg, kunnskapsrik, med humor og vennlighet. Undersøkelsen ble gjennomført på en behagelig, måte. Perfekt for mine behov- Jeg er takknemlig for at jeg "oppdaget" dr. Mortensen, og føler meg trygg på at han vil det beste for meg. og min helse.

En fantastisk mann med mye kunnskap

Klinikk: Sentrumslegene Skrevet

Er super fornøyd med behandlingen til Dr Mortensen gir! Han er en svært kunnskapsrik mann. Og du blir ivaretatt på en trygg og respektfullt måte. Han har alltid resultater i det en ønsker hjelp til!

FANTASTISK!!

Klinikk: Sentrumslegene Skrevet

Jeg kom til Mortensen etter besøk hos flere gynekologer som var både ubehagelige og lite behjelpelige. Jeg opplevde endelig at noen lyttet og tok seg tid til det jeg sa. Mortensen er varm, empatisk, lyttende, morsom og dyktig. Jeg var der nesten en time, og fikk svar på alt jeg lurte på og mere til. Jeg følte meg ekstremt ivaretatt! Kommer aldri til å gå til noen andre gynekologer igjen, og det gjelder også dersom jeg flytter fra Bergen - denne mannen er gull verdt! PS - Et stort ekstra pluss at man kan komme på kveldstid!

Dårlig

Klinikk: Sentrumslegene Skrevet

Har vært hos denne legen og tatt gyn.undersøkelse, hvor det viste seg at jeg trengte videre oppfølging av denne legen. Det har nå gått ca 5 uker siden sist jeg var i kontakt med legen ang mine prøvesvar. Jeg oppnår ikke kontakt.