Sentrumslegene

Telefonnummer452 85 817452 85 8 ...
Skottegaten 8 5011 Bergen

Siste vurderinger av Sentrumslegene

Trygg, kunnskapsrik og behagelig

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Jeg har gått til dr. Mortensen ved to anledninger. Blant annet har jeg gått til ham for celleprøve og tidlig ultralyd. Jeg føler meg svært godt ivaretatt av dr. Mortensen. Han er trygg, lyttende, informativ/kunnskapsrik og behagelig. Han er også empatisk og jeg har følt meg svært godt ivaretatt. Jeg anbefaler dr. Mortensen på det varmeste.

Flink og empatisk lege

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Utrolig behagelig, veldig flink og en god lytter. Fungerer som «psykolog» i tillegg til gynekolog gjennom ivf forsøk. Medmennesklig og bryr seg. Veldig god åpningstider og kort ventetid. Anbefales på det varmeste. Vel verdt pengene.

Fantastisk, flink mann!

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Denne legen er rolig, lytter og veldig flink. Veldig glad jeg oppsøkte privat gynekolog, framfor venteliste offentlig. Det er verdt hver krone. Han hjelpee og tar deg på alvor. Litt vanskelig å få kontakt ang oppfølgings spørsmål, men det er bare å være tålmodig :-) Timebestilling fungerer bra på nett.

Flink gynekolog, men manglende kommunikasjon!

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Jeg hadde en flott opplevelse hos gynekolog Jan Helge. Han er flink, rolig og kan faget sitt. Jeg tok en celleprøve ved besøket mitt hos han. Noen måneder senere fikk jeg brev i posten fra kreftregisteret om at det var funnet celleforandringer i prøven som jeg hadde tatt hos Jan Helge, og de etterlyste en oppfølgingsprøve som skulle vært tatt. Jeg fikk aldri beskjed av Jan Helge om at jeg måtte ta ny prøve.

Det er etter min mening ikke greit å glemme å gi pasientene sine beskjed om at de har celleforandringer og bør sjekke seg igjen!!! Da jeg konfronterte Jan Helge om dette på mail fikk jeg heller aldri svar!

Til tross for at dette er en flink lege, vil jeg ikke anbefale noen å gå til en lege som ikke følger opp pasienter med celleforandringer - dette er alvorlig!

Høflig,hyggelig, behagelig

Lege: Jan Helge Seglem Mortensen Skrevet

Ble godt mottattt og ble behandlet med verdighet. Følte meg trygg. Han var rolig og tok seg god tid til prat etter undersøkelsen.