Jørn Ossum

Flattum Legesenter DA

1984

Flattum Legesenter DA Telefonnummer32 17 07 9032 17 07 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hønengata 70 3515 Hønefoss
Jørn Ossum er en av 28 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Jørn Ossum

Erfart lege. God og sikkerhetsmessige

Han er verdans beste lege. Han er så passionabel.Han er aktiv lege og tilgjengelig hele tiden. Tar alltid brukere på første plass. Snakker veldig rolig. Han lytter ,hva bruker sier. Og hjelper samme måte som bruker sier til han. Fra mine øyene han er best lege i hele verden.❤

Dårlig valg

Legen er ikke den beste fastlegen man kan ha. Glemmer å fortelle pasienten vesentlig ting som diagnose, glemmer å følge opp pasienten og rett og slett vært sur innimellom,

Kunnskapsrik, lyttende og grundig

Han er den fastlegen jeg har fått absolutt størst tillit til, av de jeg har hatt befatning med igjennom 62år.Gir seg god tid til å lytte og finne beste løsning for meg som pasient. Følger opp og ser meg som pasient.

Godt valg av ny fastlege.

Han tar seg tid til å høre på deg. Ved tvil sender deg videre i systemet. God til å forklare. Min mening er at han er både lyttende og interessert i ditt ve og vell.

God seriøs lege

Føler jeg blir sett/hørt og tatt på alvor med mine helseproblemer. Hatt denne lege i mange år og er kjempefornøyd etter å ha skiftet fastlege noen ganger gjennom tiden. Blir fulgt opp og får rask beskjed i posten ved endringer av prøver eller annet. Kommer også rimelig rask inn til timen, slipper å vente i evigheter på venterom...