Jørn Ossum

Flattum Legesenter DA

1984

Ingen på venteliste

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Jørn Ossum er en av 29 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Jørn Ossum

Seriøs, kunnskapsrik og hjelpsom

Utmerket fastlege. Lytter og søker beste løsning. Praktisk og nærværende. Maser og passer på hvis du ikke følger opp selv...! Anbefales absolutt!
Tilgjengeligheten er blitt bedre hvis du bruker dataverktøyene. Da får man rimelig rask tilbakemelding.

Opp og ned

Som andre har nevnt, er han opp og ned i humøret og innsatsen. Noen ganger følte jeg med veldig "sett", og andre ganger ikke.
Fullstendig håpløst å ringe for å få time. Her er det kun mail/ SMS som funker!
Ved besøk har jeg selv sett at legesekretærene ignorerer telefonen totalt. Jeg har også tatt det opp med legen, uten at det hjalp. Summen av dette gjorde at jeg byttet lege.

Excellent

I was lucky to be seen by Dr Ossum at Legevakten in Hønefoss Sunday. He was all a Good Doctor should be.. knowlegable, personable, efficient and at the same time giving you a sense of having time to listen. He was obviously excellent at his job, giving a thourough examination and gave clear advice. We came away feeling we were in safe hands. And all in perfect English.

Erfart lege. God og sikkerhetsmessige

Han er verdans beste lege. Han er så passionabel.Han er aktiv lege og tilgjengelig hele tiden. Tar alltid brukere på første plass. Snakker veldig rolig. Han lytter ,hva bruker sier. Og hjelper samme måte som bruker sier til han. Fra mine øyene han er best lege i hele verden.❤

Dårlig valg

Legen er ikke den beste fastlegen man kan ha. Glemmer å fortelle pasienten vesentlig ting som diagnose, glemmer å følge opp pasienten og rett og slett vært sur innimellom,