Jørn Ossum

Hønengata 70 3515 Hønefoss
Tlf: 32 17 07 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jørn Ossum er en av 28 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Jørn Ossum

Godt valg av ny fastlege.

Han tar seg tid til å høre på deg. Ved tvil sender deg videre i systemet. God til å forklare. Min mening er at han er både lyttende og interessert i ditt ve og vell.

God seriøs lege

Føler jeg blir sett/hørt og tatt på alvor med mine helseproblemer. Hatt denne lege i mange år og er kjempefornøyd etter å ha skiftet fastlege noen ganger gjennom tiden. Blir fulgt opp og får rask beskjed i posten ved endringer av prøver eller annet. Kommer også rimelig rask inn til timen, slipper å vente i evigheter på venterom...

lite engasjert

ikke lyttende og virker overfladisk.Ikke villig til og ta prøver,følge meg som pasient opp hva gjelder evnt forandring i medisinforbruk.Har følt at jeg har måttet "mase meg til" prøver som i ettertid har vist seg og være berettiget

Anbefales ikke

Føler han alltid tar verste beslutning først. Kan virke mer skremmende enn beroligende og tar ikke hensyn til at pasienten blir unødig bekymret.

Han tar også en avgjørelse før han vet helt sikkert. Ikke gir han beskjed heller om blodprøvene gir svar man burde vite om.

Ossum er bra,MEN !!

Ossum er bra som lege, jeg føler han er flink til å lytte og han sender deg fort videre når det ligger utenfor hans område. Så kommer vi til det store,MEN, Prøv å ringe på kontoret og få en time !! Da må du belage deg på å vente leeeeeeeeeenge. Jeg tror ikke det finnes maken til sendrektighet, på noe annet legekontor, i denne byen. Vurderer sterkt å bytte lege pga av nettopp tregheten på kontoret og ikke pga av legen.

Karakter Lg

føler ikke at jeg ble tatt på alvor i det hele tatt.jeg fikk et inntrykk av at han ikke lyttet til hva jeg sa, og hadde en skremmende holdning til meg som person, samt min situasjon

En dyktig lege

En lege som er lyttende og til stede.
Er flink til å sende henvisning videre ved problematikk utenfor hans område.
Faglig sterk og med stor interesse for forskning og nyutvikling av medikamenter.

Skulle jeg sette fingeren på noe, er det at han kan virke litt lite kommuniserende før man blir bedre kjent.

Ser deg!

Fastlege som ser og hører deg som pasient. Føler meg trygg og bekvem når jeg må besøke han. Grei tilgjengelighet, fantastisk oppfølging.