Ål Legekontor

Helsetunvegen 3570 Ål

Siste vurderinger av behandlere ved Ål Legekontor

Bra lege

Lege: Paschal Ogoti Nyangoto Skrevet

Eg har vore hjå Nyangoto i truleg 6-7 år no, nokså regelmessig 2-4 gonger i året.
Vi har ein god tone. Humoristisk.
Han lytter, me diskuterer, han skaffer spesialisttimar, gjev gode råd, kort sagt eg trur han er den legen eg har bruk for.
Karakterane: eg likar ikkje gje toppscore fordi det generelt er normalt at alt kan bli betre.
Men når 4 ikkje er betre enn "ofte" så vert det for svakt. OFTAST er mellom ofte og alltid.

God og stabil lege.

Lege: Johannes Hedelund Poulsen Skrevet

Da det intraff en skjelden diagnose var Johannes ikke den med å konsultere ekspertise og han har vært ivrig etter å komme ekspertene i møte. Mitt inntrykk er at han er ydmyk for det faktum at han er almennlege og at ekspertene må på banen jo før jo heller når det kommer til tilfeller det hans kompetanse kommer til kort. Han ringer gjerne ekspert i pasientens påhør så pasienten har mulighet til å fylle inn info om situasjonen.

Lite forståelse

Lege: Toril Bøyum Skrevet

Opplever at legen ikke tror på det som blir sagt, og viser lite forståelse og hjelpsomhet. Har hatt gjentatte timer pga samme problem, men legen avfeier alt som blir sagt. Andre leger har forstått og tatt tak i akkurat samme sak. Lite fornøyd, og kommer til å bytte.

Kjempefornøyd!

Lege: Paschal Ogoti Nyangoto Skrevet

Lege som tar seg tid, lytter og følger opp!
Kort ventetid.
Opplever at han tar meg på alvor!
Jeg er kjempefornøyd!

Eitt møte

Lege: Robert Tunestveit Skrevet

Eg møtte denne legen på legevakten på Ål og blei overraska over at han faktisk såg på meg og ikkje på pc-skjermen.

Han var pasientfokusert og løsningsorienter, informerte klart og tydeleg, og brukte god tid. Merka han kunne faget sitt og fekk lett tillit til denne legen.