Bekkestua Hudklinikk

Gamle Ringeriksvei 34 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av Bekkestua Hudklinikk

Lite forståelsesfull og behjelpelig

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Fikk melding om time kun to dager før, og ingen innkalling i posten. Ringte resepsjonen for å forhøre meg om det var mulig å endre timen. Forklarte at jeg hadde fått melding to dager før, og ingen innkalling. Fikk beskjed "da må du vente i fem mnd". Sa at jeg syns det var litt ugreit, hvorpå jeg fikk svar "sånn er det når du bestiller time hos hudlege med hjemmel". Hun mente jeg var "heldig som hadde blitt prioritert" og tross alt fikk komme til en vikar av Klemeyer, altså null forståelse for min situasjon. Tonen var uhøflig og nesten angripende gjennom hele samtalen.

Ikke ok oppførsel.

Uinteressert og uviten

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Hun besvarte det jeg lurte på med "vet ikke". Virket da uviten, og jeg måtte forklare henne hvordan behandlingene mine tidligere funket. Det hele gikk veldig kjapt, og hun gav meg ikke særlig med innspill. Tilslutt gav hun meg forslag på noe jeg kunne prøve, men på grunnlag av inntrykket mitt av henne vet ikke om det er til å stole på. Jeg ventet i 2 mnd på denne timen, så dette var frustrerende. Anbefales ikke!

Anbefales ikke

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Var hos legen pga. eksem, og ønsket å få bekreftet min og fastlegens teorier ang. allergi. Legen gadd ikke å se på problemet, og mente det ikke var noe allergi/eksem, og sa; hvis det ikke var noe mer, ha det bra. Helt håpløs. Vil ikke anbefale henne. Dog - det var hyggelige folk i resepsjonen.

Undvik denne lege!!

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Anne upplevs som arrogant och kan ikke faget sitt. Hun lytter ikke på patienten och har svårt att kommunicera.

Undvik om möjligt

Fraråder denne hudlegen

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Klemeyer fremstår som arrogant og uinteressert. Jeg forklarte hvordan jeg hadde fått et sår, og da konstaterte hun at det trodde hun ikke på. For meg som vet hva som er tilfelle, har det liten hensikt å gå til en lege som behandler en pasient så respektløst, når det finnes andre hudleger i Bærum og Oslo.