Cato Mørk

Skårersletta 18 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Cato Mørk

Den beste hudlegen

Klinikk: Akershus hudlegesenter Skrevet

Cato Mørk er den beste hudlegen du kan finne som jobber i det offentlige. Han er imøtekommende, tar problemene dine på alvor og fikser de. Jeg har slitt med akne og Cato har gjort min situasjon mye bedre. Når jeg spurte etter endt behandling når jeg skulle komme tilbake sa han at når det begynner å påvirke meg psykisk skal jeg komme tilbake. Dette viser at Cato ikke bare tenker på det medisinske men også på pasientens psykiske tilstand. Jeg anbefaler Cato til alle jeg kjenner for han er den beste.

Litt skuffet.

Klinikk: Akershus hudlegesenter Skrevet

Hyggelig og grei lege med veldig hyggelige damer i resepsjonen. Skulle ønske han var mer interessert i å finne ut av et problem jeg hadde. Jeg valgte å bytte lege og er nå i gang med behandling. Så her er det grunnlag for skjerpings.

Vurdering

Klinikk: Akershus hudlegesenter Skrevet

Kom rask frem til diagnose. Vanskelig å få kontakt med dem for oppfølging og resepter. Kort telefontid i løpet av dagen. Finner ingen mail jeg kan kontakte de på.

Kan sitt

Klinikk: Akershus hudlegesenter Skrevet

Har gått til han noen ganger med en hudsykdom på hodet, etter 6 uker var jeg kvitt det:) Han kan det meste om hud.