Cato Mørk

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (1984)

Akershus hudlegesenter Telefonnummer67 98 00 1067 98 00 ...
Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Cato Mørk er hudlege i Lørenskog

Siste vurderinger av Cato Mørk

Arrogant, nedlatende og uempatisk

Klinikk: Akershus hudlegesenter Skrevet

Jeg ser at flere opplever Mørk som arrogant og nedlatende. Det er også mitt klare inntrykk av denne legen. Jeg opplevde han i tillegg som utdatert, og jeg følte ikke at han viste noen empati eller forståelse for meg. Dette besøket la sten til byrden for meg i en ellers krevende situasjon. Jeg ble raskt avvist for behandling og noen av mine fysiske hudplager ble kategorisert som psykiatri uten nærmere undersøkelser.

Arrogant - nedlatende

Klinikk: Akershus hudlegesenter Skrevet

Dette må være den mest arrogante og minst sympatiske legen jeg noensinne har vært borti. Frekk og sarkastisk i tillegg. Ikke klarte han å stille disgnose heller . Og selv om jeg har ventet 1 år med et mystisk utslett så fikk jeg beskjed om å bare fortsette å vente !! Altså … « folk tror vi er magikere» fikk jeg beskjed om !!!

Lang erfaring og overlegen kunnskap

Klinikk: Akershus hudlegesenter Skrevet

Cato Mørk gir, med sin behagelige væremåte og enestående kunnskap, en følelse av trygghet. Han stiller raskt diagnose og forklarer godt om forskjellige behandlingsalternativer og deres virkning. Man føler seg godt ivaretatt.

Ikke gå til denne legen..

Klinikk: Akershus hudlegesenter Skrevet

Møtte opp til min andre time hos Dr. Mørk. Han ønsket å avslutte behandlingen min og begrunnet det med at jeg var en belastning for samfunnet om jeg mottok behandling. Han viste lite medfølelse for min situasjon og brukte ikke mer enn et par minutter i rommet før han gikk. Han ignorerte også flere spørsmål jeg hadde. Besøket endte til slutt med at jeg løp gråtende ut av legesenteret.

Gir deg ikke hjelp

Klinikk: Akershus hudlegesenter Skrevet

Kommer dit, venter en stund før jeg kommer inn, når jeg først kommer inn med en kløende føflekk som også gjør vondt så sier han «nei er ikke kreft i denne» så sa jeg nei det vet jeg, men jeg vil fjerne den fordi den er vond. Det var ikke noe vits sa han, så jeg satt inne hos han i 2 min og betalte 400kr uten å få noe hjelp