Dr. Zakout Hudklinikk

Telefonnummer38 02 50 0938 02 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kongensgate 30 4610 Kristiansand S

Siste vurderinger av Dr. Zakout Hudklinikk

Styr unna

Lege: Saeb S. Zakout Skrevet

Møtte en lite interessert hudlege. Ser mer i dataen enn på meg som pasient. Var der tre ganger. Han husket ikke hva han hadde opplyst meg om tidligere eller hvilke behandlinger jeg hadde prøvd ut fra gang til gang. Skiftet mening for hver time om hva slags behandling jeg skulle følge. Dårlig til å lytte. Virker mest interessert i å bli ferdig med timen. Ga beskjed om min misnøye på den siste timen. Styr unna- useriøst opplegg.

Lokalene er i tillegg gamle og slitt. Toalett har en bitteliten vask uten varmt vann til håndvask. Skremmende at noen kan drive i lokaler i så dårlig forfatning.

Hyggelig og ønsker å hjelpe

Lege: Saeb S. Zakout Skrevet

Jeg fikk et godt inntrykk av legen. Var forberedt til timen og hjalp meg med mine problemer. Forklarte hva han skrev ut på resept og hvordan den skulle brukes samt bivirkninger.

Tar ikkje telefonen!!!

Lege: Saeb S. Zakout Skrevet

Har prøvd å avbestille en time i 2 uker før timen og nå 1 uke etter. Bare forskjellige telefonsvarermeldinger som "vi har telefontid fra 8 til 13" og da er klokken 12. Eller "vi har lunch fra 11.30 til12" og klokka er 10....
Useriøst.... Finn noen andre.

Kom overhodet ikke gjennom på telefon

Lege: Saeb S. Zakout Skrevet

Jeg skulle avbestille timen, men kom ikke gjennom på tlf. Han tok meg til Namsfogden fordi han sier jeg ikke møtte opp eller sa ifra. Er litt vanskellig å avbestille timen når de aldri tar tlf. Jeg har nå tatt denne saken videre til tingretten for dette blir for dumt. At de så enkelt kan forsure er liv til en pasient når de ikke tar telefonen slik at man kan avbestille.

Hold dere LANGT unna.

Anbefales ikke

Lege: Saeb S. Zakout Skrevet

Ble henvist og fikk gjennomført prikktest allergi som forespeilet. Du får da en utskrift i handa over allergier og ingen råd eller tolkning av testene. Veldig lite service og dialog eller interesse for å løse pasientens utfordringer.