Dr. Zakout Hudklinikk

Telefonnummer38 02 50 0938 02 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kongensgate 30 4610 Kristiansand S

Siste vurderinger av Dr. Zakout Hudklinikk

Hyggelig og ønsker å hjelpe

Lege: Saeb S. Zakout Skrevet

Jeg fikk et godt inntrykk av legen. Var forberedt til timen og hjalp meg med mine problemer. Forklarte hva han skrev ut på resept og hvordan den skulle brukes samt bivirkninger.

Tar ikkje telefonen!!!

Lege: Saeb S. Zakout Skrevet

Har prøvd å avbestille en time i 2 uker før timen og nå 1 uke etter. Bare forskjellige telefonsvarermeldinger som "vi har telefontid fra 8 til 13" og da er klokken 12. Eller "vi har lunch fra 11.30 til12" og klokka er 10....
Useriøst.... Finn noen andre.

Kom overhodet ikke gjennom på telefon

Lege: Saeb S. Zakout Skrevet

Jeg skulle avbestille timen, men kom ikke gjennom på tlf. Han tok meg til Namsfogden fordi han sier jeg ikke møtte opp eller sa ifra. Er litt vanskellig å avbestille timen når de aldri tar tlf. Jeg har nå tatt denne saken videre til tingretten for dette blir for dumt. At de så enkelt kan forsure er liv til en pasient når de ikke tar telefonen slik at man kan avbestille.

Hold dere LANGT unna.

Anbefales ikke

Lege: Saeb S. Zakout Skrevet

Ble henvist og fikk gjennomført prikktest allergi som forespeilet. Du får da en utskrift i handa over allergier og ingen råd eller tolkning av testene. Veldig lite service og dialog eller interesse for å løse pasientens utfordringer.

En gretten besseviser i skranken, lengre kom jeg ikke før hun la på

Lege: Saeb S. Zakout Skrevet

Jeg hadde spørsmål om en spesiell hudsykdom og lurte på om hun kunne finne ut av om legene visste om den og om de evt visste om behandling. Etter at jeg fortalte hun navnet på min trolige sykdom gjorde hun et raskt google søk og slo vrang fordi hun mente at det ikke var noe jeg trengte å fikse, rett før hun selv hadde sagt at hun ikke var lege uten komptense til å kommentere saken.
Deretter la hun på. Hun la på røret. En pasient som trenger hjelp ble rett å slett avvist fordi at skrankedama var usikker. Det her er noe av det dummeste jeg har vært med på.
Vis meg noen tegn til mennesklighet, forståelse og medfølelse hvertfall...
Dette kan absolutt bli drastisk bedre.