Dr. Zakout Hudklinikk

Telefonnummer38 02 50 0938 02 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kongensgate 30 4610 Kristiansand S

Siste vurderinger av Dr. Zakout Hudklinikk

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Saeb S. Zakout Skrevet

Dr. Zakout er meget kompetent og behagelig lege. Samtidig så hadde han god tid til å snakke for å høre på meg som pasient. Man føler seg ivaretatt og får svar på alle spørsmål og god forklaring fra legespesialisten som virker faglig veldig trygg og sikker.
Så han anbefales til alle som har hudproblemer, han gjør sitt ytterste ;)

Dyktig lege

Lege: Saeb S. Zakout Skrevet

Denne legen er flink og tar man på alvor. Han følger deg godt opp og er er nøye at du skal ha det bra og fungere med den sykdommen du har. Jeg anbefaler ham på det sterkeste.

Hyggelig og ønsker å hjelpe

Lege: Saeb S. Zakout Skrevet

Jeg fikk et godt inntrykk av legen. Var forberedt til timen og hjalp meg med mine problemer. Forklarte hva han skrev ut på resept og hvordan den skulle brukes samt bivirkninger.

Tar ikkje telefonen!!!

Lege: Saeb S. Zakout Skrevet

Har prøvd å avbestille en time i 2 uker før timen og nå 1 uke etter. Bare forskjellige telefonsvarermeldinger som "vi har telefontid fra 8 til 13" og da er klokken 12. Eller "vi har lunch fra 11.30 til12" og klokka er 10....
Useriøst.... Finn noen andre.

Kom overhodet ikke gjennom på telefon

Lege: Saeb S. Zakout Skrevet

Jeg skulle avbestille timen, men kom ikke gjennom på tlf. Han tok meg til Namsfogden fordi han sier jeg ikke møtte opp eller sa ifra. Er litt vanskellig å avbestille timen når de aldri tar tlf. Jeg har nå tatt denne saken videre til tingretten for dette blir for dumt. At de så enkelt kan forsure er liv til en pasient når de ikke tar telefonen slik at man kan avbestille.

Hold dere LANGT unna.