Saeb S. Zakout

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2009)

Dr. Zakout Hudklinikk Telefonnummer38 02 50 0938 02 50 ...
Kongensgate 30 4610 Kristiansand S
Saeb S. Zakout er hudlege i Kristiansand

Siste vurderinger av Saeb S. Zakout

Dårlig og uprofofesjonel mottakelse!

Klinikk: Dr. Zakout Hudklinikk Skrevet

De hadde sendt registrering og informasjon til adresse jeg hadde tilhold i for 12-år siden, uten å sjkee dette. Var ikke klar over at jeg var registrert. Kommer SMS med 2-dagers varsel at jeg må komme til time, eller må jeg vente nye 3-måneder til ny time. Var på reise, og etter som jeg ikke var informert at jeg var registrert for konsultasjon her, så var det umulig å planlegge, eller å utnytte timen. Det er svært beklagelig at der ikke er forståelse, når feilen ligger hos legen, at der blir satt opp ny time/hastetime med kort ventetid. Meget kritikkverdige behandling av pasient!

Personlig erfaring

Klinikk: Dr. Zakout Hudklinikk Skrevet

Mitt besøk til Dr. Zakout Hudklinikk var en utrolig positiv opplevelse. Fra det øyeblikket jeg gikk inn døren, ble jeg møtt av et vennlig og profesjonelt team. Dr. Zakout selv var fantastisk; han tok seg tid til å forstå mine hudproblemer og foreslo en behandling som ga umiddelbare resultater. Jeg var imponert over hans kunnskap og evne til å formidle kompleks informasjon på en forståelig måte. Servicen var også på topp, og jeg følte meg verdsatt og godt tatt vare på gjennom hele mitt besøk. Jeg er svært fornøyd med resultatene og vil definitivt anbefale denne klinikken til andre

Min opplevelse

Klinikk: Dr. Zakout Hudklinikk Skrevet

Min opplevelse hos Dr. Zakout Hudklinikk var intet mindre enn fantastisk. Etter den første konsultasjonen merket jeg umiddelbare forbedringer i huden min. Dr. Zakout var utrolig kunnskapsrik og tilnærmet seg min situasjon med stor omsorg og profesjonalisme. Hele teamet var vennlige og imøtekommende, noe som gjorde hele prosessen enda mer behagelig. Jeg vil absolutt anbefale denne klinikken til alle som ønsker en erfaren hudlege og god service.

Utmerket opplevelse med dyktig hudlege Saeb Salahedin Zakout i Kristiansand

Klinikk: Dr. Zakout Hudklinikk Skrevet

Jeg hadde nylig gleden av å få behandling av Saeb Salahedin Zakout, og jeg kan ærlig si at jeg er svært fornøyd med opplevelsen. Zakout er en utrolig dyktig og erfaren hudlege som virkelig bryr seg om sine pasienter og tar seg tid til å lytte til deres behov og bekymringer.

Han var veldig grundig og nøyaktig i sin diagnose og utviklet en behandlingsplan som var perfekt tilpasset mine behov. Jeg følte meg veldig komfortabel og trygg gjennom hele prosessen, og Zakout var alltid der for å svare på mine spørsmål og gi meg verdifull informasjon om min tilstand.

Jeg kan ikke anbefale Saeb Salahedin Zakout sterkt nok til noen som leter etter en hudlege i Kristiansand. Han er virkelig en av de beste i bransjen, og hans ekspertise og omsorgsfulle tilnærming vil sørge for at du føler deg trygg og ivaretatt i hele behandlingsprosessen. Takk igjen, Zakout, for en fantastisk opplevelse!

Veldig kunnskapsrik

Klinikk: Dr. Zakout Hudklinikk Skrevet

Veldig kunnskapsrik og komfortabel. Gjør deg trygg, lytter til spørsmål du måtte ha og er effektiv med å stille diagnose.