Saeb S. Zakout

Dr. Zakout Hudklinikk

Hud og veneriske sykdommer

2009

Dr. Zakout Hudklinikk Telefonnummer38 02 50 0938 02 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kongensgate 30 4610 Kristiansand S
Saeb S. Zakout er hudlege i Kristiansand

Siste vurderinger av Saeb S. Zakout

Dyktig lege

Klinikk: Dr. Zakout Hudklinikk Skrevet

Denne legen er flink og tar man på alvor. Han følger deg godt opp og er er nøye at du skal ha det bra og fungere med den sykdommen du har. Jeg anbefaler ham på det sterkeste.

Hyggelig og ønsker å hjelpe

Klinikk: Dr. Zakout Hudklinikk Skrevet

Jeg fikk et godt inntrykk av legen. Var forberedt til timen og hjalp meg med mine problemer. Forklarte hva han skrev ut på resept og hvordan den skulle brukes samt bivirkninger.

Tar ikkje telefonen!!!

Klinikk: Dr. Zakout Hudklinikk Skrevet

Har prøvd å avbestille en time i 2 uker før timen og nå 1 uke etter. Bare forskjellige telefonsvarermeldinger som "vi har telefontid fra 8 til 13" og da er klokken 12. Eller "vi har lunch fra 11.30 til12" og klokka er 10....
Useriøst.... Finn noen andre.

Kom overhodet ikke gjennom på telefon

Klinikk: Dr. Zakout Hudklinikk Skrevet

Jeg skulle avbestille timen, men kom ikke gjennom på tlf. Han tok meg til Namsfogden fordi han sier jeg ikke møtte opp eller sa ifra. Er litt vanskellig å avbestille timen når de aldri tar tlf. Jeg har nå tatt denne saken videre til tingretten for dette blir for dumt. At de så enkelt kan forsure er liv til en pasient når de ikke tar telefonen slik at man kan avbestille.

Hold dere LANGT unna.

Anbefales ikke

Klinikk: Dr. Zakout Hudklinikk Skrevet

Ble henvist og fikk gjennomført prikktest allergi som forespeilet. Du får da en utskrift i handa over allergier og ingen råd eller tolkning av testene. Veldig lite service og dialog eller interesse for å løse pasientens utfordringer.