Saeb S. Zakout

Saeb S. Zakout er hudlege i Kristiansand

Siste vurderinger av Saeb S. Zakout

Tar ikkje telefonen!!!

Klinikk: Dr. Zakout Hudklinikk Skrevet

Har prøvd å avbestille en time i 2 uker før timen og nå 1 uke etter. Bare forskjellige telefonsvarermeldinger som "vi har telefontid fra 8 til 13" og da er klokken 12. Eller "vi har lunch fra 11.30 til12" og klokka er 10....
Useriøst.... Finn noen andre.

Kom overhodet ikke gjennom på telefon

Klinikk: Dr. Zakout Hudklinikk Skrevet

Jeg skulle avbestille timen, men kom ikke gjennom på tlf. Han tok meg til Namsfogden fordi han sier jeg ikke møtte opp eller sa ifra. Er litt vanskellig å avbestille timen når de aldri tar tlf. Jeg har nå tatt denne saken videre til tingretten for dette blir for dumt. At de så enkelt kan forsure er liv til en pasient når de ikke tar telefonen slik at man kan avbestille.

Hold dere LANGT unna.

Anbefales ikke

Klinikk: Dr. Zakout Hudklinikk Skrevet

Ble henvist og fikk gjennomført prikktest allergi som forespeilet. Du får da en utskrift i handa over allergier og ingen råd eller tolkning av testene. Veldig lite service og dialog eller interesse for å løse pasientens utfordringer.

En fraværende lege som spør pasienten hvilken medisin han/hun synes passer...

Klinikk: Dr. Zakout Hudklinikk Skrevet

Dette er en av de mest fraværende leger undertegnede har vært på konsultasjon hos (3 ganger!). Legen har undersøkt utslett på hender, sittende rundt 2 meter fra pasient, og konkludert med en vag diagnose. Han har aldri tatt på pasienten, ikke sett på utslettet på nært hold, og dernest spurt pasient (undertegnede) om hva jeg synes er riktig salve og/eller medisin for dette. Da jeg spør om bivirkninger av foreskrevet medisin, får jeg INTET SVAR. Det skulle jeg (visstnok) selv kunne sjekke opp via legemiddelhåndboken! En uinteressert spesialist(!) som overhodet ikke inngir tillit!

Utilgjengelighet

Klinikk: Dr. Zakout Hudklinikk Skrevet

Vanskelig å få tak i noen på sentralbordet! Stadig melding på tlf.svarer, om at "...sentralbordet er ubetjent".

En gretten besseviser i skranken, lengre kom jeg ikke før hun la på

Klinikk: Dr. Zakout Hudklinikk Skrevet

Jeg hadde spørsmål om en spesiell hudsykdom og lurte på om hun kunne finne ut av om legene visste om den og om de evt visste om behandling. Etter at jeg fortalte hun navnet på min trolige sykdom gjorde hun et raskt google søk og slo vrang fordi hun mente at det ikke var noe jeg trengte å fikse, rett før hun selv hadde sagt at hun ikke var lege uten komptense til å kommentere saken.
Deretter la hun på. Hun la på røret. En pasient som trenger hjelp ble rett å slett avvist fordi at skrankedama var usikker. Det her er noe av det dummeste jeg har vært med på.
Vis meg noen tegn til mennesklighet, forståelse og medfølelse hvertfall...
Dette kan absolutt bli drastisk bedre.

Den beste legen jeg har hatt

Klinikk: Dr. Zakout Hudklinikk Skrevet

Har aldri før møtt en lege som er så vennlig, høflig og imøtekommende. Han var godt forberedt til møtet med meg. Gav meg svar på det jeg trengte å vite. Tenk om alle legene var som han. Tusen takk !!

Behjelpelig og rask

Klinikk: Dr. Zakout Hudklinikk Skrevet

Fikk raskt time etter henvisning fra lege. Han spurte om tidligere behandling og lyttet.Han var forståelsesfull for at jeg som ung voksen føler sjenanse med mine hudproblemer. Jeg fikk god informasjon om medisinene, evnt. bivirkninger og informasjon og innkalling til oppfølging og nødvendige blodprøver. Fikk endelig resept på det jeg tror vil løse mine akneproblemer som har vart i omkring 10 år.

Han kunne ha tatt seg litt bedre tid og forklart mer rundt hva slags akne det er, hva han så via undersøkelsene han gjorde, da jeg følte dette ble litt diffust.

Ellers meget fornøyd!
Hyggelig resepsjonist.

Forferdelig

Klinikk: Dr. Zakout Hudklinikk Skrevet

Ikke imøtekommende i det hele tatt, hilser såvidt, lytter overhodet ikke, sitter og skriver på pc og sier ok, ok, ok. Ingen tilbakemelding om veien videre eller hva man kan prøve. Har hatt hudlidelser i flere år, og hva er rådet fra denne legen : spør på apoteket om hva som funker! Det er jo for pokker en grunn til at legen sender deg videre til spesialist og ikke et apotek!!!!!
Styr unna! Bytter umiddelbart til en annen hudlege!!!

Forferdelig

Klinikk: Dr. Zakout Hudklinikk Skrevet

Dårlig lege. Lytter ikke. Bryr seg ikke om hva du sier. Tar ikke noen tester selv om jeg sliter med kraftig hår avfall og hudproblemer. Følte meg ikke trygg. Faktisk så var det sækreteren som så på meg i starten før han kom inn døra og tok over. Var der inne maks 10 minutter og sløste penger på ingenting. Styr unna denne legen viss du vil ha hjelp.

lite fornøyd

Klinikk: Dr. Zakout Hudklinikk Skrevet

Første inntrykket var utrolig dårlig. Ville såvidt ta i hånden for å hilse på, og virket generelt uinteressert. Legen hører ikke på hva du sier, virker fraværende og gir lite til ingen informasjon om tilstanden eller valg han tar utifra det. Ble tatt av min behandling før problemet var løst - uten noen annen begrunnelse enn at det var sommer(?!) derimot hyggelige sykepleiere og resepsjonist, bytter likevel hudlege umiddelbart.

Dyktig og gir gode råd

Klinikk: Dr. Zakout Hudklinikk Skrevet

Jeg har hatt hudplager hele livet. Tidligere har jeg gått til hudspesialist og flere fastleger. De sa jeg kom til å vokse det av meg, men det skjedde altså ikke.

Jeg tok kontakt med fastlegen og ba om henvisning til en ny hudspesialist.

Saeb identisfiserte problemene og bekreftet mistanken om en kronisk diagnose. Han gav meg gode tips om hva jeg kan gjøre for å forebygge symptomene. Mange puslebiter fra tidligere sykdomshistorie falt endelig på plass. Skulle ønske jeg møtte ham tidligere.

Minus med kontoret er at de ikke kan kontaktes pr. mail.
Lokalene (spesielt toalettet) bør få en oppgradering.