Saeb S. Zakout

Kongensgate 30 4610 Kristiansand S

Siste vurderinger av Saeb S. Zakout

Dyktig hudspesialist

Klinikk: Dr. Zakout Hudklinikk Skrevet

En veldig hjelpsom og forståelsesfull lege. God kommunikasjon og struktur på besøket. Jeg opplever han som en ryddig fagperson og har stor tillit til han. Gode råd. Meget fornøyd. Føler meg alltid godt ivaretatt når jeg er hos han og anbefaler han på det sterkeste.

Den beste legen jeg har hatt

Klinikk: Dr. Zakout Hudklinikk Skrevet

Har aldri før møtt en lege som er så vennlig, høflig og imøtekommende. Han var godt forberedt til møtet med meg. Gav meg svar på det jeg trengte å vite. Tenk om alle legene var som han. Tusen takk !!

Behjelpelig og rask

Klinikk: Dr. Zakout Hudklinikk Skrevet

Fikk raskt time etter henvisning fra lege. Han spurte om tidligere behandling og lyttet.Han var forståelsesfull for at jeg som ung voksen føler sjenanse med mine hudproblemer. Jeg fikk god informasjon om medisinene, evnt. bivirkninger og informasjon og innkalling til oppfølging og nødvendige blodprøver. Fikk endelig resept på det jeg tror vil løse mine akneproblemer som har vart i omkring 10 år.

Han kunne ha tatt seg litt bedre tid og forklart mer rundt hva slags akne det er, hva han så via undersøkelsene han gjorde, da jeg følte dette ble litt diffust.

Ellers meget fornøyd!
Hyggelig resepsjonist.

Forferdelig

Klinikk: Dr. Zakout Hudklinikk Skrevet

Ikke imøtekommende i det hele tatt, hilser såvidt, lytter overhodet ikke, sitter og skriver på pc og sier ok, ok, ok. Ingen tilbakemelding om veien videre eller hva man kan prøve. Har hatt hudlidelser i flere år, og hva er rådet fra denne legen : spør på apoteket om hva som funker! Det er jo for pokker en grunn til at legen sender deg videre til spesialist og ikke et apotek!!!!!
Styr unna! Bytter umiddelbart til en annen hudlege!!!

Forferdelig

Klinikk: Dr. Zakout Hudklinikk Skrevet

Dårlig lege. Lytter ikke. Bryr seg ikke om hva du sier. Tar ikke noen tester selv om jeg sliter med kraftig hår avfall og hudproblemer. Følte meg ikke trygg. Faktisk så var det sækreteren som så på meg i starten før han kom inn døra og tok over. Var der inne maks 10 minutter og sløste penger på ingenting. Styr unna denne legen viss du vil ha hjelp.