Dr. Zakout Hudklinikk

Kongensgate 30 4610 Kristiansand S

Siste vurderinger av Dr. Zakout Hudklinikk

Trygg, kompetent, fantastisk

Lege: Saeb S. Zakout Skrevet

Tar deg som pasient på alvor. Han er trygg og imøtekommende, Gir gode råd og informasjon.
Zakout er veldig kompetent, fantastisk lege. Finner alltid en løsning og har tid å høre på meg.

Han er det beste lege som jeg hadde, føler meg trygg. Anbefaler Zakout på det varmeste

Topp lege

Lege: Saeb S. Zakout Skrevet

Utrolig dyktig lege. Alltid smilende og tar deg på alvor. Flink til å følge opp, og det er helt tydelig at han bryr seg om hver eneste pasient.

Fornøyd

Lege: Saeb S. Zakout Skrevet

Dr. Zakout er flink, seriøs og viste både stor kunnskap og trygghet i sin diagnose og behandling. Han spør, lytter til pasienten om hudproblem . Opplevde å få god hjelp for mitt hudproblem. Anbefales 👍🏻

Behagelig og sympatisk førstemøte

Lege: Saeb S. Zakout Skrevet

Møtte opp i god tid, og ble hentet inn litt før timeavtale. Presis vurdering av problemet, behandlet og fikk god info videre. Topp karakter fra meg!

Styr unna

Lege: Saeb S. Zakout Skrevet

Møtte en lite interessert hudlege. Ser mer i dataen enn på meg som pasient. Var der tre ganger. Han husket ikke hva han hadde opplyst meg om tidligere eller hvilke behandlinger jeg hadde prøvd ut fra gang til gang. Skiftet mening for hver time om hva slags behandling jeg skulle følge. Dårlig til å lytte. Virker mest interessert i å bli ferdig med timen. Ga beskjed om min misnøye på den siste timen. Styr unna- useriøst opplegg.

Lokalene er i tillegg gamle og slitt. Toalett har en bitteliten vask uten varmt vann til håndvask. Skremmende at noen kan drive i lokaler i så dårlig forfatning.