Trondheim Hudlegesenter AS

Carl Johans gt 3 7010 Trondheim

Siste vurderinger av Trondheim Hudlegesenter AS

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Jon Helge Bonesrønning Skrevet

Bonesrønning er en hudlege som jeg føler meg trygg på. Flink, behagelig og rolig. Han lytter på deg og gir seg god tid. Beste hudlege ever.

Flink, trygg og behagelig.

Lege: Jon Helge Bonesrønning Skrevet

En hudlege som er tolmodig, forståelsesfull, trygg og ikke minst flink.. Han forklarer tydelig for deg tingenes tilstand og en føler at han virkelig bryr seg om deg. Jeg er veldig fornøyd. Veldig.

Utrolig hyggelig hudlege

Lege: Morten Dalaker Skrevet

Jeg føler at jeg blir hørt og at får hjelp til de tingene jeg oppsøker legen for. Rusher ikke gjennom timen, men lytter gledelig. Har en del pasienter, slik at man ofte må vente noen uker før man får time - i følge meg er det verdt ventetiden. Hyggelig og hjelpsom!

Så bra!!

Lege: Leila Muslibegovic Skrevet

Jeg fikk mitt barn hit etter å ha testet andre leger uten hell. Vi ble møtt med masse respekt og et stort smil og jeg som mor kjente virkelig på at mitt barn var i de tryggeste hender! En lege som et meget profesjonell og som anbefales på det sterkeste!

FANTASTISK LEGE!

Lege: Morten Dalaker Skrevet

Kunne ønske denne mannen hadde vært en fastlege. Mer konkret, sympatisk og trygg person skal du se lenge etter. Bistår med alt han kan, lytter og utfører ting raskt. Takk Morten, for at slike leger som deg finnes!!! Anbefales på det _sterkeste_ !!!:)