Logo for Akademikliniken Oslo

Akademikliniken Oslo

Logo for Akademikliniken Oslo

Om klinikken

Akademikliniken er Nordens ledende privatklinikk innen plastikkirurgi og kosmetiske behandlinger og har over 30 års erfaring. Med over 300 ansatte, inkludert 24 kirurger, tilbyr Akademikliniken et bredt utvalg av tjenester, inkludert plastikkirurgi, injeksjons- og hudbehandlinger, og hudpleieprodukter.

Akademiklinikens klinikk i Oslo er utstyrt med moderne teknologi og har et team av erfarne plastikkirurger og sykepleiere som jobber sammen for å tilby kundene tilpassede helhetsløsninger for skjønnhet og velvære. Klinikken tilbyr en rekke operasjoner innen figur- eller kroppsforming som bukplastikk, fettsuging og Brazilian buttlift, samt brystoperasjoner som brystforstørrelse, brystløft, brystreduksjon, brystrekonstruksjon og tubulære bryst. De har også hudsentre i Oslo, Bergen og Stavanger der de utfører injeksjons- og hudbehandlinger.

Siste vurderinger av Akademikliniken Oslo

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Mette Haga Skrevet

Når jeg bestilte konsultasjon for brystimplantat hos AK var jeg veldig usikker på hva resultat jeg ønsket, Mette var utrolig flink på å veilede meg til hva som ville passe min anatomi best og forklarte meg godt de forskjellige bryst implantatene og hva resultat det ville gi meg. Jeg endte med å velge anatomiske implantater (dråpeformet) som skal gi et naturlig resultat. Hele prosessen, fra konsultasjon, til operasjons dagen og siste kontroll time har vært veldig enkel, behagelig og trygg. Mette og Akademi klinikken vil jeg anbefale på det sterkeste, veldig god service. Utrolig fornøyd med resultatet. Brystene ser veldig ekte ut!

Fantastisk

Lege: Mette Haga Skrevet

Mette Haga og teamet er helt fantastiske - både opplevelse før under og resultater i etterkant🫶jeg er super fornøyd med resultater på bryst og øyelokk💫varme relasjoner og målet om endring er ivaretatt veldig godt. Jeg sjekket tre klinikker før jeg valgte og det ble tydelig for meg at Mette var det rette valget.

Anbefales! Følte meg hørt

Lege: Mette Haga Skrevet

Jeg kom til Mette med tubulære bryst. Har hatt dårlige erfaringen fra det offentlige, der jeg følte de bagatellisere det hele. Fra start har Mette fått meg til å føle meg hørt og sett. Kunne ikke bedt om et bedre resultat, naturlig og godt proporsjonert. Kan virkelig anbefale Mette Haga.

Perfeksjon!

Lege: Mette Haga Skrevet

Jeg har benyttet Dr Mette Haga til både brystreduksjon og panneløft - begge deler med strålende resultat. Mette har blikket for hvordan optimalisere, og samtidig få til et naturlig utseende. Hun evner å forstå kvinner, ser hva vi ønsker og kommer med sine ærlige, reflekterte og erfarne vurderinger. Jeg følte meg trygg under hennes profesjonelle ‘guidence’, og vil anbefale henne på det sterkeste! Etter mye og grundig research, er det safe to say at Mette er en av landets fremste plastikkirurger. Terningkast 6!

Proft, trygt og omsorgsfullt

Lege: Ine T. Mørk Skrevet

Etter å ha hatt komplekser i 20 år så bedømte jeg meg for intimkirurgi. Ine er en av de mest erfarne på området i Norge, og bruker en spesiell teknikk. Jeg er utrolig fornøyd med resultatet og skulle ønske jeg gjorde det tidligere. Ine og alle på Akademiklinikken, fra resepsjon til pleiere til anestesilege, var utrolig vennlige og snille, og alt gikk smidig og knirkefritt fra bestilling av inngrepet til kontroll 6 uker etter. Strålende oppfølging og ikke minst glimrende resultat. Anbefales varmt!