Maudbukta Legekontor AS

Arnestadveien 2B 1390 Vollen

Siste vurderinger av behandlere ved Maudbukta Legekontor AS

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Sverre Thorstensen Skrevet

Jeg kom til Dr. Sverre Thorstensen ved en tilfeldighet, der vea i første møte jeg innså at jeg har funnet den rette legen. Han hørte mine problemer, sendte han meg for undersøkelser som andre leger avslått. Jeg har besøkt ham bare to ganger og er svart fornøyd med ham. Det beste var at han lyttet til mine problemer, og gjorde det nødvendig. Dette er for første gand in mine 12 år bo i Norge føler jeg glad for at jeg har funnet en virkelig god lege. Håper at han ikke vil endre noen gang.

Fint å få ny fastlege.

Lege: Sverre Thorstensen Skrevet

Han følger meg tett opp når jeg har behov for medisink drøfting. Han lytter og gir klare råd, han videresender meg ved behov til spesialist og har forslag til nye medisiner når jeg får bivirkninger

Dyktig lege

Lege: Sverre Thorstensen Skrevet

Faglig dyktig lege som setter seg godt inn i pasientens situasjon. Får alltid akutt-time på dagen. Jeg er veldig fornøyd med denne fastlegen.

Legen virker dyktig og vennlig

Lege: Sverre Thorstensen Skrevet

Legen virker tillitvekkende og syhes å ha tilstrekkelig kompetanse.
han setter seg godt inn i pasientens situasjon
Dessverre er tilgjengeligheten meget dårlig, med urimelig lang ventetid for å få timeavtale. Telefonhenvendelser er vanskelig, da det ofte ikke svarer på\ telefonen, og det er heller ikke noen telefonsvarer.
Servicen på kontoret er heller dårlig, med en sekrtær som er sur og av og til direkte uhøføig

Flink og sympatisk. Også som forslaget sier, den beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Berit Marstein Skrevet

Alltid hyggelig og veldig faglig kompetent til å ta avgjørelse og hjelpe dersom det skulle være et eller annet man er plaget med. Fantastisk lege