Sverre Thorstensen

Tlf: 66 90 31 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Sverre Thorstensen er en av 49 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Sverre Thorstensen

Faglig dyktig lege.

Flott lege som hører på pasienten. Utrolig faglig dyktig, lyttende lege som behandler pasientene med respekt og en ekte faglig nysgjerrighet. Beste legen jeg har møtt!

En meget sympatisk lege

Sverre gir seg alltid tid til å lytte.
Er det noe som er uklart henviser han alltid til spesialist.
Det kan til tider være vanskelig å oppnå kontakt med sentralbordet, men da prøver jeg igjen!

Veldig dyktig, sympatisk fastlege

Flink til å finne årsaker. Setter riktige behandler raskt.
Veldig god fastlege for barnet mitt også.

Har hatt bedre lege!

Dårlig kommunikasjon, viser liten interesse. En av kontordamene har for mye temperament. Min mening!!

Kjempekoselig, hjelpsom og flink lege

Sverre Thorstensen har alltid vært meget hjelpsom overfor meg, min mann og mine barn. Vi bruker ham alle sammen :-) Han er god til å lytte og du blir alltid tatt på alvor. Effektiv :-)

Meget god fastlege

Sverre Thorstensen er faglig sterk og viser stor forståelse for pasientens situasjon. Kommer med gode tips for trening og restitusjon etter skade i kneet.

Lytter

Sverre har alltid vært imøtekommende og har alltid stilt opp for både meg og ungene mine hvis det skulle være noe som dukker opp. Er han usikker, så får jeg henvendelser videre, no problem:) Det er noen ganger vanskelig å komme gjennom på tlf, men slik er det noen ganger når de har det travelt. Det er kanskje lurt at vi kunne lagt en beskjed og blitt ringt opp igjen:)

Den beste legen jeg har hatt

Jeg kom til Dr. Sverre Thorstensen ved en tilfeldighet, der vea i første møte jeg innså at jeg har funnet den rette legen. Han hørte mine problemer, sendte han meg for undersøkelser som andre leger avslått. Jeg har besøkt ham bare to ganger og er svart fornøyd med ham. Det beste var at han lyttet til mine problemer, og gjorde det nødvendig. Dette er for første gand in mine 12 år bo i Norge føler jeg glad for at jeg har funnet en virkelig god lege. Håper at han ikke vil endre noen gang.

Fint å få ny fastlege.

Han følger meg tett opp når jeg har behov for medisink drøfting. Han lytter og gir klare råd, han videresender meg ved behov til spesialist og har forslag til nye medisiner når jeg får bivirkninger

Dyktig lege

Faglig dyktig lege som setter seg godt inn i pasientens situasjon. Får alltid akutt-time på dagen. Jeg er veldig fornøyd med denne fastlegen.

Legen virker dyktig og vennlig

Legen virker tillitvekkende og syhes å ha tilstrekkelig kompetanse.
han setter seg godt inn i pasientens situasjon
Dessverre er tilgjengeligheten meget dårlig, med urimelig lang ventetid for å få timeavtale. Telefonhenvendelser er vanskelig, da det ofte ikke svarer på\ telefonen, og det er heller ikke noen telefonsvarer.
Servicen på kontoret er heller dårlig, med en sekrtær som er sur og av og til direkte uhøføig