Parsennklinikken AS

• Generell kirurg og urolog

Siste vurderinger av Parsennklinikken AS

Ubehagelig og smertefull

Lege: Halvor Oustad Skrevet

Smertefull cystoskopi, med gammelt utstyr, uten forklaring, dårlig hyggen. Legen snakket ikke til meg enten før eller etter cystoskopi. Har hatt cystoskopi før uten smerte, eller ettervirkninger hos en annen lege. Veldig uheldig for å havne hos denne klinikken.

Profesjonell, hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Halvor Oustad Skrevet

Jeg har lest en del meget negative og lite hyggelige innlegg vedrørende Parsennklinikken og urolog Halvor Oustad, og i den forbindelse vil jeg si følgende: Jeg har to ganger, første gang i 2019, og i dag 1/7 2024, besøkt Parsennklinikken, og blitt meget godt og profesjonelt mottatt! Halvor Oustad arbeider raskt og effektivt, og utfører diverse prøver samtidig som vi har en hyggelig samtale gående.
Oustad er helt klart en meget dyktig lege, som etter min mening ikke skal ha noen negativ omtale, i alle fall ikke fra misfornøyde pasienter som skriver anonymt!
Jeg anbefaler Parsennklinikken til alle som ønsker en hyggelig og meget profesjonell urolog!

(navn fjarnet av moderator)

Usympatisk og kynisk

Lege: Halvor Oustad Skrevet

Veldig misfornøyd med hvordan jeg ble snakket til. Han virket veldig uinteressert i meg og mine utfordringer. Han så ikke på meg en gang. Jeg fikk være der i kun 5 min og likevel måtte jeg betale over 500 kr. Jeg vil ikke gå innpå hva som ble sagt, men jeg synes måten han snakket til meg på var helt ugreit. Jeg skal aldri tilbake hit mer, fy for et useriøst opplegg.

Uprofesjonelt og smertefullt

Lege: Halvor Oustad Skrevet

Utrolig smertefull cystoskopi, ingen forklarte Det jeg snart ville oppleve, en utrolig smertefull ting gjort på en veldig frekk måte og utrolig smertefull. Jeg ble helt sjokkert etterpå. Og jeg har nettopp fått en krem for problemet mitt, cystoskopien var ikke engang nødvendig...

Veldig godt ivaretatt

Lege: Halvor Oustad Skrevet

Profesjonelt og vennlig, fra begynnelse til slutt. God informasjon om prosedyre og gjennomføring av selve undersøkelsen, og i avsluttende samtale. Null ventetid.