Parsennklinikken AS

• Generell kirurg og urolog

Siste vurderinger av Parsennklinikken AS

Trygg, dyktig og imøtekommende

Lege: Halvor Oustad Skrevet

Veldig godt fornøyd med både legen og sykesøster på alle områder. Denne klinikken kan jeg anbefale på det sterkeste.

Meget bra

Lege: Halvor Oustad Skrevet

Har vært innom for både vurdering og inngrep. Opplevde å bli tatt på alvor og ble veldig godt mottatt. Parsenn tok tid til å hjelpe meg når sykehuset var for passivt, utviste stor fleksibilitet for å få hjulpet raskt og utviste forståelse for situasjonen min. Meget dyktig og hjelpsom sykepleier, og Oustad tok plagene mine på alvor og gjennomførte inngrep med veldig godt resultat. Han var rolig, behagelig og svært kyndig. Veldig, veldig fornøyd.

Ubehagelig

Lege: Halvor Oustad Skrevet

Ble henvist til Oustad for å ta en cystoskopi, noe jeg ikke har gjort tidligere. Det ble ikke gitt noen informasjon av legen underveis om undersøkelsen og legen pratet kun til helsesekretæren, ikke til meg. Synes det var meget ubehagelig å ikke vite hva som skjedde og legen skalv i tillegg mye på hendene underveis som ikke var spesielt tillittsvekkende. Det ble heller ikke gitt noen informasjon om smertene som kan forekomme i etterkant av undersøkelsen. Skal ikke tilbake hit.

Dyktig

Lege: Halvor Oustad Skrevet

Dyktig, god service og grundig i sin undersøkelse men fikk ikke så mye informasjon direkt.
Jeg forsøkte vare hyggelig men legen fikke ikke riktig respons og var tvunge å spørre hela tiden for å få informasjon.
Det kanskje basert på at forrige pasienten ikke betalte o forsvann.

Uinteressert og arrogant

Lege: Halvor Oustad Skrevet

Har nå hatt to forskjellige oppmøter og undersøkelser hos Oustad.

Sitter igjen med opplevelsen at dette er en privat klinikk hvor legen og resepsjon har null interesse for pasienten eller å finne et svar.
Her skal kun utføres en undersøkelse å tas betalt.

Intime og inngripende undersøkelser som utføres uten informasjon på forhånd eller underveis.

Veldig ubehagelig og tar heller ventetiden neste gang over å gå dit igjen.