Halvor Oustad

• Generell kirurgi
  • Urologi
  • Urologisk kirurgi

1994

Parsennklinikken AS Telefonnummer22 20 33 7522 20 33 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Majorstuveien 16 0367 Oslo

Siste vurderinger av Halvor Oustad

Kan dessverre ikke anbefale Parsennklinikken

Klinikk: Parsennklinikken AS Skrevet

Her føler jeg dessverre ikke at jeg ble tatt godt imot. Det ble gitt dårlig informasjon og vist lite interesse for meg som pasient. Vil anbefale alle å styre unna Parsennklinikken så langt det lar seg gjøre.

Ikke anbefalt

Klinikk: Parsennklinikken AS Skrevet

Følte meg veldig utilpass, og følte ikke at det ble tatt hensyn til meg som pasient. Fulgte heller ikke opp i etterkant av videre utredning. Hadde aldri dratt hit igjen, og anbefaler ingen andre å gjøre det.

Sakkyndig i pasientskade sak

Klinikk: Parsennklinikken AS Skrevet

Ser straks feil som har blitt gjort og dokumenterer det med avvik fra Nasjonale retningslinjer, prøver ikke å beskytte leger som har gjort feil men sier det som det er. Det er godt at det finnes slike leger. Norsk pasient skade erstattning og helsetilsynet underslår journalførte opplysninger og kommer med direkte løgner for å beskytte leger som gjør feil.Da har vi liten mulighet til å forbetre Norsk helsevesen.

Rom for forbedring

Bedre på kommunikasjon/forklaring.
Respekt for at pasienten befinner seg i en sårbar setting.
Håndlaget til helsepersonell sier mye, og her er det rom for forbedring.
Ved bruk av gel må det tørkes skikkelig. Eventuelt gi pasienten papir til å utføre dette.

Vennlig og informativ

Klinikk: Parsennklinikken AS Skrevet

Virker svært profesjonell og forklarer greit hva som gjøres i løpet av konsultasjonen. Foreslår årlig kontroll. God ide!