Kystveien Legesenter

Kystveien 244 4841 Arendal

Siste vurderinger av behandlere ved Kystveien Legesenter

"litt arrogant ja"

Lege: Erik Lønnmark Werner Skrevet

Werner er min fastlege. Han har mye kunnskap. Men føler av og til han prøver og vri litt på det en sier, så det skal virke som en løgn... uten at han sier noe... føler også at av og til bare ser han på meg og smiler etter jeg har fortalt han noe, og så spør han masse ut. og da tenker jeg at han ikke tror meg...

ER ARROGANT JA..

Lege: Erik Lønnmark Werner Skrevet

Ikke akkorat en lege som kan anbefales om man er kronisk syk....Sikkert flink på virus og bakterier.....men har liten forståelse for pasienter som feiler noe kronisk.

dylktg lege !

Lege: Erik Lønnmark Werner Skrevet

En lege jeg sterkt kan anbefale.er flink til å lytte,gir gode helseråd,er opptatt av å finne årsaken til sykdommen,og har fokus på hva som kan bedre/forebygge,fremfor å gi en haug medisiner.har hatt han som fastlege i veldig mange år.har aldr-er kroniker defor er jeg ofte hos legen.har alltid opplevd han som en profesjonell og dyktig lege

En meget dyktig lege

Lege: Erik Lønnmark Werner Skrevet

Er alltid Åsen og ærlig,hele familien på 3 går der og vi er meget fortrolig og kjempe fornøyd med den behandling vi får av Erik Werner.

Kjempe god og god sans for humor

Lege: Erik Lønnmark Werner Skrevet

kan bare si at han er utrolig dyktig. treffer alltid med diagnosene og føler at han er på passientens side.