Kystveien Legesenter

Kystveien 244 4841 Arendal

Siste vurderinger av behandlere ved Kystveien Legesenter

Flink med mennesker

Lege: Magnus Kåre Skjeggedal Andersen Skrevet

En som hører og tar deg på alvor, stoler på deg og er alltid blid når jeg kommer. Bor selv i Vegårshei, men kjører gjerne til Krøgenes for en så god lege.

Kunnskapsrik og samvittighetsfull

Lege: Erik Lønnmark Werner Skrevet

Dette er ikke mannen du går til for å få bekreftet en diagnose du har stilt selv eller for å få en lettvint sykemelding. Rasjonell innstilling til pasientens helsetilstand.

Kunnskapsrik og forebyggende

Lege: Erik Lønnmark Werner Skrevet

Werner er en dyktig fastlege. Han bruker tid på å finne årsaken til plagene dine. Jeg har hatt en del muskel og skjelettplager, og han finner alltid utav hva som skal til for å bli bedre. Om du er på jakt etter en lege som skriver ut mest mulig medisiner, så er dette feil mann. Ønsker du derimot å bli kvitt plagene dine, så er dette rett sted å gå. Jeg opplever ikke Werner som arrogant, men han er rett på sak, og legger ikke noe imellom. Det synes jeg er forfriskende. I tillegg er resten av personalet kjempehyggelige, og lokalene er lyse og velholdte.

Utrolig god lege!

Lege: Kjetil Tørå Dokka Skrevet

Her har du en lege som tar dine bekymringer på alvor. Jeg har selv hatt mange leger grunnet flytting, og han er best av 7 fastleger jeg har hatt.

Fantastisk fastlege!

Lege: Kjetil Tørå Dokka Skrevet

Har hatt noen leger opp gjennom årene, hvor bytte har skjedd både naturlig og pga dårlig kommunikasjon. Med Kjetil Dokka så føler jeg at både jeg og mine barn blir tatt på alvor, sett og hørt. Han bryr seg genuint om sine pasienter og gir av seg selv også. Tidligere har jeg gruet meg for å gå til legen,men nå har jeg en lege som har min tillit.