Tranby Legesenter DA

Telefonnummer32 85 87 1032 85 87 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dølasletta 7 3408 Tranby

Siste vurderinger av Tranby Legesenter DA

Samvittighetsfull lege

Lege: Arve Chatmongkol Saxrud Skrevet

Meget godt fornøyd med Arve S. som min fastlege. Kan anbefales på det varmeste. Han er tryggheten selv.

Flink,imøtekommende og nøyaktig .

Lege: Marte Øien Fretland Skrevet

Dr. Fretland er en kunnskapsrik og interessert fastlege.
Følger opp,henviser og søker kunnskap hvis det er noe hun ikke er sikker på. Ringer eller sender brev hvis det er ting ønsker å få undersøkt ( blodprøver, blodtrykk osv ) på nytt. En flink og hyggelig person, som kan anbefales som fastlege.

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Marte Øien Fretland Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege for meg selv og barna mine i mange år og gjennom mange utfordrende situasjoner. Hun tar seg alltid god tid, møter meg med varme og engasjement. Jeg opplever det som at hun virkelig bryr seg og ønsker å komme til bunns i problemet. Hun drøfter utfordringer med spesialister og sender henvisninger ved behov. Ringer både på dag og ettermiddagstid for oppfølging. Anbefaler henne på det aller varmeste!

Aldri opplevd verre

Lege: Rune Vågenes Skrevet

Han tar meg aldri seriøst, og virker likegyldig. Antibiotikakurene flyr veggemellom hos Vågenes uten noen form for kontroll av symptomer.

Kjempebra!!

Lege: Marte Øien Fretland Skrevet

Hun er alltid imøtekommende og hyggelig når man kommer. Lytter godt til det man sier og tar alt seriøst. Beste fastlegen jeg har hatt!