Tranby Legesenter DA

Dølasletta 7 3408 Tranby

Siste vurderinger av Tranby Legesenter DA

Usympatisk og Arrogant

Lege: Jan Robert Grøndahl Skrevet

Lite interessert, dårlig lytter. Han kom 30 minutter for sent til første time, og han tok ikke bryet med å beklage.
Et godt råd: Styr unna.

Flink og hyggelig

Lege: Rune Vågenes Skrevet

Kjempe flink og forståelsesfull lege. God å prate med og flink til å lytte.
Fikk all den hjelpen jeg trengte.

Flink og lytter

Lege: Rune Vågenes Skrevet

Har hatt Vågenes som fastlege siden jeg var jentunge. Jeg har alltid blitt tatt på alvor og føler meg sett, hørt og respektert. Ingen problemer er for store eller for små, her blir jeg ønsket velkommen uansett!

Jeg føler meg alltid trygg på at han tar det jeg sier på alvor, og blir behandlet deretter. Ikke en typisk "pushy" lege, men tar seg god tid til meg og har alltid en løsning eller en hjelpende hånd, i tillegg til litt humor som også er viktig.

Anbefales på det sterkeste!

Skuffende opplevelse

Lege: Marte Øien Fretland Skrevet

Jeg har aldri følt meg mer overkjørt, nedverdiget eller latterliggjort hos en lege noen gang. Å komme inn der, og nærmest føle seg dum fordi man har plager er ingen hyggelig opplevelse. Jeg følte meg på ingen måte ikke hørt, hun kjørte sitt eget løp uten å ta hensyn til meg, og om jeg sa noe ignorerte hun det eller så dro hun det ut av proporsjoner.

Ikke fikk jeg hjelp med det jeg ba om heller, uten noe svar på hvorfor - selv ikke ved direkte spørsmål.

Jeg kan dessverre ikke anbefale henne til noen, men håper jeg bare var uheldig. Forventningene mine til en lege er å i alle fall bli hørt og tatt på alvor, ikke bli behandlet som en hypokonder.

Samvittighetsfull lege

Lege: Arve Chatmongkol Saxrud Skrevet

Meget godt fornøyd med Arve S. som min fastlege. Kan anbefales på det varmeste. Han er tryggheten selv.