Tranby Legesenter DA

Telefonnummer32 85 87 1032 85 87 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dølasletta 7 3408 Tranby

Siste vurderinger av Tranby Legesenter DA

Flink og lytter

Lege: Rune Vågenes Skrevet

Har hatt Vågenes som fastlege siden jeg var jentunge. Jeg har alltid blitt tatt på alvor og føler meg sett, hørt og respektert. Ingen problemer er for store eller for små, her blir jeg ønsket velkommen uansett!

Jeg føler meg alltid trygg på at han tar det jeg sier på alvor, og blir behandlet deretter. Ikke en typisk "pushy" lege, men tar seg god tid til meg og har alltid en løsning eller en hjelpende hånd, i tillegg til litt humor som også er viktig.

Anbefales på det sterkeste!

Skuffende opplevelse

Lege: Marte Øien Fretland Skrevet

Jeg har aldri følt meg mer overkjørt, nedverdiget eller latterliggjort hos en lege noen gang. Å komme inn der, og nærmest føle seg dum fordi man har plager er ingen hyggelig opplevelse. Jeg følte meg på ingen måte ikke hørt, hun kjørte sitt eget løp uten å ta hensyn til meg, og om jeg sa noe ignorerte hun det eller så dro hun det ut av proporsjoner.

Ikke fikk jeg hjelp med det jeg ba om heller, uten noe svar på hvorfor - selv ikke ved direkte spørsmål.

Jeg kan dessverre ikke anbefale henne til noen, men håper jeg bare var uheldig. Forventningene mine til en lege er å i alle fall bli hørt og tatt på alvor, ikke bli behandlet som en hypokonder.

Samvittighetsfull lege

Lege: Arve Chatmongkol Saxrud Skrevet

Meget godt fornøyd med Arve S. som min fastlege. Kan anbefales på det varmeste. Han er tryggheten selv.

Flink,imøtekommende og nøyaktig .

Lege: Marte Øien Fretland Skrevet

Dr. Fretland er en kunnskapsrik og interessert fastlege.
Følger opp,henviser og søker kunnskap hvis det er noe hun ikke er sikker på. Ringer eller sender brev hvis det er ting ønsker å få undersøkt ( blodprøver, blodtrykk osv ) på nytt. En flink og hyggelig person, som kan anbefales som fastlege.

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Marte Øien Fretland Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege for meg selv og barna mine i mange år og gjennom mange utfordrende situasjoner. Hun tar seg alltid god tid, møter meg med varme og engasjement. Jeg opplever det som at hun virkelig bryr seg og ønsker å komme til bunns i problemet. Hun drøfter utfordringer med spesialister og sender henvisninger ved behov. Ringer både på dag og ettermiddagstid for oppfølging. Anbefaler henne på det aller varmeste!