Marte Øien Fretland

Tlf: 32 85 87 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Marte Øien Fretland er en av 23 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Marte Øien Fretland

Empatisk og kunnskapsrik

Jeg har hatt henne som fastlege for meg selv og barna mine i mange år og gjennom mange utfordrende situasjoner. Hun tar seg alltid god tid, møter meg med varme og engasjement. Jeg opplever det som at hun virkelig bryr seg og ønsker å komme til bunns i problemet. Hun drøfter utfordringer med spesialister og sender henvisninger ved behov. Ringer både på dag og ettermiddagstid for oppfølging. Anbefaler henne på det aller varmeste!

Kjempebra!!

Hun er alltid imøtekommende og hyggelig når man kommer. Lytter godt til det man sier og tar alt seriøst. Beste fastlegen jeg har hatt!

Hun bryr seg virkelig om deg

Marte er en lege som tar alle henvendelser seriøst, hun hører på det du sier og forsøker også å forstå hva som ligger bak det du sier. Hun følger deg opp, støtter deg og kjefter når det er nødvendig. Jeg vil ikke ha noen annen lege enn henne, for hun er den første som har sett hvordan jeg virkelig har det, og som husker det fra gang til gang.

Kompetent og empatisk

Hele vår familie har Marte Fretland som fastlege, etter at vi byttet fra en lege som vi ikke hadde tillit til. Vi kunne ikke vært heldigere med valget av ny fastlege. Hun er både lyttende og empatisk, og samtidig effektiv og driftig. Vi føler oss 100 % ivaretatt med Marte som fastlege.

Veldig fornøyd

Dr.Fretland er dyktig, lyttende, effektiv, hjelpene og tar deg på alvor. Har vært hos henne både jeg og barna flere ganger, hun bruker god tid, forklarer på barnespråk til barna.

Noe de kan bli bedre på er de som sitter i SKRANKEN - smilekurs.
Det er alltid hyggelig hvis de klarer å trekke bitte litt på smilebåndet så det er noe de kan øve på!!