Marte Øien Fretland

Dølasletta 7 3408 Tranby
Marte Øien Fretland er en av 23 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Marte Øien Fretland

Kjempebra!!

Hun er alltid imøtekommende og hyggelig når man kommer. Lytter godt til det man sier og tar alt seriøst. Beste fastlegen jeg har hatt!

Hun bryr seg virkelig om deg

Marte er en lege som tar alle henvendelser seriøst, hun hører på det du sier og forsøker også å forstå hva som ligger bak det du sier. Hun følger deg opp, støtter deg og kjefter når det er nødvendig. Jeg vil ikke ha noen annen lege enn henne, for hun er den første som har sett hvordan jeg virkelig har det, og som husker det fra gang til gang.

Kompetent og empatisk

Hele vår familie har Marte Fretland som fastlege, etter at vi byttet fra en lege som vi ikke hadde tillit til. Vi kunne ikke vært heldigere med valget av ny fastlege. Hun er både lyttende og empatisk, og samtidig effektiv og driftig. Vi føler oss 100 % ivaretatt med Marte som fastlege.

Veldig fornøyd

Dr.Fretland er dyktig, lyttende, effektiv, hjelpene og tar deg på alvor. Har vært hos henne både jeg og barna flere ganger, hun bruker god tid, forklarer på barnespråk til barna.

Noe de kan bli bedre på er de som sitter i SKRANKEN - smilekurs.
Det er alltid hyggelig hvis de klarer å trekke bitte litt på smilebåndet så det er noe de kan øve på!!

Nøye

Flink og nøye lege som er veldig opptatt av å følge regler til punkt og prikke. Kan derfor oppfattes som litt firkantet og ser kanskje ikke alltid pasientens behov. Er streng med sykemeldinger og medisinering.