Hole Medisinske Senter

Telefonnummer32 16 16 0032 16 16 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vik Torg 3530 Røyse

Siste vurderinger av Hole Medisinske Senter

Beste legen!

Lege: Øyvind Tore Harstad Haugeto Skrevet

Lytter, viser forståelse, bruker god tid, kunnskapsrik og hjelper så godt han kan når du trenger det!

Verdens beste fastlege

Lege: Øyvind Tore Harstad Haugeto Skrevet

Da jeg i fjor bestemte meg for å bytte fastlege så var det veldig skummelt fordi jeg hadde hatt samme lege hele mitt liv. Det viste seg å være det beste jeg kunne gjøre. Haugeto er dyktig, nøyaktig og flink. Han viser forståelse og gir seg ikke med å finne ut av hva som feiler en.

Når jeg er bekymret over noe som kan feile meg så er han raskt ute med å ta prøver/bilder for å utelukke mine bekymringer. Han videresender også pasientene sine om han selv ikke finner ut av ting.

Han har alltid god tid, og tar seg alltid tid til å svare på spørsmål, også over appen HelseRespons.
Får alltid prøvesvar på blodprøver, pusteprøver osv.

Helsesekretæren hans Kristin er også veldig dyktig.
Veldig fornøyd med den «nye» fastlegen min!

Dyktig

Lege: Aud Marie Prøsch Vik Skrevet

En grundig, profesjonell og effektiv lege. Tar en på alvor, gjennomfører nødvendige undersøkelser tilpasset pasient og rekvirerer nødvendige tjenester hos spesialister når det er behov for det. Anbefales :)

Den beste legen!!

Lege: Bernt Ivar Kinck Gaarder Skrevet

Fantastisk lege som ser hele mennesket, prøver alt og er ikke redd for og prøve "det alternative" om ikke annet virker. Skriver ikke ut medisiner i øst og vest, men gjør alt for å finne en løsning. Har flyttet langt unna, men kvier meg for å bytte fastlege.

Seriøs - grundig - empatisk

Lege: Aud Marie Prøsch Vik Skrevet

Lyttende - har tid til å høre - tar deg på alvor. Føler meg ivaretatt. Følger deg opp på beste måte.