Hole Medisinske Senter

Vik Torg 3530 Røyse

Siste vurderinger av behandlere ved Hole Medisinske Senter

Trygg, varm og empatisk

Lege: Aud Marie Prøsch Vik Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege i mange år, hun har sett meg i alle situasjoner, sårbar, redd, full av angst. Alltid møtt meg med varme og empati, kunnskapsrik, lett å like og snakke med .

Verdens beste fastlege!

Lege: Bernt Ivar Kinck Gaarder Skrevet

Har nå nylig måttet bytte fastlege fordi jeg har flyttet langt unna, og synes det er utrolig trist. Har alltid vært utrolig fornøyd med Bernt-Ivar, har alltid følt meg tatt på alvor og trodd på, uansett hva det måtte være<3

Kunnskapsrik fastlege

Lege: Aud Marie Prøsch Vik Skrevet

Har hatt legen i mange år jeg får den hjelpa jeg trenger og god veiledning. Vi er heldige som har så mange fastleger i Hole Kommune. Kjenner de andre litt også det står ikke på kunnskapen.

En effektiv lege som likevel har tid til deg

Lege: Alf Erik Næstvold Skrevet

Alf har vært min fastlege i mange år og jeg synes han er en meget dyktig lege. Han kan mye om det meste. Henviser korrekt og er god på oppfølging. Alf er effektiv samtidig som jeg alltid føler meg hørt og tatt på alvor. Både jeg og min datter oppfatter han som omsorgsfull, trygg og ikke minst morsom. Han kan også være streng, men alltid til rett tid.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Claudia Svensen Skrevet

Føler meg heldig som har henne som fastlege😊Hun har vært fastlegen min i 12 år og jeg kan ikke få fullrost henne!!