Hole Medisinske Senter

Vik Torg 3530 Røyse

Siste vurderinger av behandlere ved Hole Medisinske Senter

Finnes ikke bedre fastlege

Lege: Bernt Ivar Kinck Gaarder Skrevet

Han tar seg alltid god tid ved behov, lytter og er ydmyk. Dette er en lege med masse kunnskap som allikevel aldri er for stolt til å henvise videre ved behov. Jeg har alltid følt at jeg blir tatt på alvor, at han ser hele meg og jeg har fått svært god hjelp uansett utfordring jeg har kommet med. Aldri opplevd å bli så godt ivaretatt før.
Det hender at det er litt ventetid, men ikke mye og dette er fordi han tar seg tid til pasientene sine.

Dyktig og forståelsesfull

Lege: Bernt Ivar Kinck Gaarder Skrevet

Her trenger man ikke være redd for å gå til legen med "teite" ting, alt blir mottatt med forståelse og en vilje til å finne løsninger og gjøre det bedre. Han er meget dyktig, spør om hjelp om han ikke vet alt og er flink til å følge opp.

Beste legen!

Lege: Øyvind Tore Harstad Haugeto Skrevet

Lytter, viser forståelse, bruker god tid, kunnskapsrik og hjelper så godt han kan når du trenger det!

Verdens beste fastlege

Lege: Øyvind Tore Harstad Haugeto Skrevet

Da jeg i fjor bestemte meg for å bytte fastlege så var det veldig skummelt fordi jeg hadde hatt samme lege hele mitt liv. Det viste seg å være det beste jeg kunne gjøre. Haugeto er dyktig, nøyaktig og flink. Han viser forståelse og gir seg ikke med å finne ut av hva som feiler en.

Når jeg er bekymret over noe som kan feile meg så er han raskt ute med å ta prøver/bilder for å utelukke mine bekymringer. Han videresender også pasientene sine om han selv ikke finner ut av ting.

Han har alltid god tid, og tar seg alltid tid til å svare på spørsmål, også over appen HelseRespons.
Får alltid prøvesvar på blodprøver, pusteprøver osv.

Helsesekretæren hans Kristin er også veldig dyktig.
Veldig fornøyd med den «nye» fastlegen min!

Dyktig

Lege: Aud Marie Prøsch Vik Skrevet

En grundig, profesjonell og effektiv lege. Tar en på alvor, gjennomfører nødvendige undersøkelser tilpasset pasient og rekvirerer nødvendige tjenester hos spesialister når det er behov for det. Anbefales :)