Hole Medisinske Senter

Vik Torg 3530 Røyse

Siste vurderinger av behandlere ved Hole Medisinske Senter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Claudia Svensen Skrevet

Føler meg heldig som har henne som fastlege😊Hun har vært fastlegen min i 12 år og jeg kan ikke få fullrost henne!!

Dyktig lege

Lege: Claudia Svensen Skrevet

Claudia møter meg alltid et smil og er lyttende, forståelsesfull og jeg føler at jeg blir tatt seriøst av henne.
Jeg blir ofte sittende en stund på venterommet, men når det er min tur tar hun seg god tid til meg.
Hun viser god omsorg og er svært dyktig og forklarer ting godt.
Har ikke noe negativt å si om henne som fastlege. Det tar ofte en stund før jeg får time, noe som ikke er hennes skyld. Også veldig hyggelige helsesekretærer.
Sitter også som regel i over 30 minutter å venter, men det er absolutt verdt det!

Om B.I.Gaarder

Om B.I.Gaarder.
En verdensbeste fastlege. Kommer aldri til å glemme da han ringte meg og vekket meg etter at jeg ble operert i Riksen. Man som spør alltid hvordan du virkelig har det og bidrar alltid. Det er mye de andre legene bør lære av Bernt Iver. Ønsker ham mange år igjen som lege. Mvh.

Trygg, god lytter, gir den hjelp du trenger.

Lege: Bernt Ivar Kinck Gaarder Skrevet

En lege som setter pasienten først. Sympatisk, lett å snakke med. Og dersom det er tvil om en diagnose sendes du videre til spesialist istedet for å bli avfeid. En livredder!

Den beste legen jeg har møtt

Lege: Bernt Ivar Kinck Gaarder Skrevet

Han ser meg og er et bra menneske. Han er ærlig, men omsorgsfull. Han er trygg og i godt humør, og man merker at han vil deg vel.