Hole Medisinske Senter

Telefonnummer32 16 16 0032 16 16 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vik Torg 3530 Røyse

Siste vurderinger av Hole Medisinske Senter

Dyktig

Lege: Aud Marie Prøsch Vik Skrevet

En grundig, profesjonell og effektiv lege. Tar en på alvor, gjennomfører nødvendige undersøkelser tilpasset pasient og rekvirerer nødvendige tjenester hos spesialister når det er behov for det. Anbefales :)

Den beste legen!!

Lege: Bernt Ivar Kinck Gaarder Skrevet

Fantastisk lege som ser hele mennesket, prøver alt og er ikke redd for og prøve "det alternative" om ikke annet virker. Skriver ikke ut medisiner i øst og vest, men gjør alt for å finne en løsning. Har flyttet langt unna, men kvier meg for å bytte fastlege.

Seriøs - grundig - empatisk

Lege: Aud Marie Prøsch Vik Skrevet

Lyttende - har tid til å høre - tar deg på alvor. Føler meg ivaretatt. Følger deg opp på beste måte.

Møtte meg med godhet i en vanskelig tid

Lege: Bernt Ivar Kinck Gaarder Skrevet

Jeg har vært inne i en vanskelig periode og måtte til slutt ta ut sykemelding. Var redd for å møte en moralistisk lege som ikke tok meg på alvor, men jeg følte at Bernt så og møtte meg på en fantastisk måte.

Jeg er utrolig takknemlig for den støtten og imøtekommelsen jeg fikk i denne perioden. Det er vondt å ikke bli møtt eller tatt på alvor, og utrolig viktig i en helingsprosess at man blir møtt der man er.

Vil anbefale denne legen på det varmeste.

En virkelig god lege som ser deg og hører deg.

Lege: Bernt Ivar Kinck Gaarder Skrevet

En virkelig god lege som ser deg og hører deg når du kommer til time hos ham.
En lege av den gamle sorten som undersøker en og sender deg videre for mer undersøkelse,når det er noe ham ikke kommer videre på.