Strømmen barnelegesenter

Telefonnummer64 84 78 0064 84 78 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Strømsvn. 65 2010 Strømmen

Siste vurderinger av Strømmen barnelegesenter

FANTASTISK LEGE

Lege: Gisle Rød Skrevet

Min sønn har astma og har vært hos Gisle siden han var 8 mnd, nå er han straks 6 år. Gisle er imøtekommende, blid, flink med barna,snill og en utrolig dyktig lege! Kan anbefales på det sterkeste!!

Meget fornøyd

Lege: Morten Pettersen Skrevet

Min datter har vært pasient hos dr Pettersen i over 10 år. Hun har astma og blir meget godt fulgt opp. Hun føler seg sett og ivaretatt. Dr Pettersen svarer raskt på forespørsler og Mail hvis vi trenger det. Vi bor i Asker men kjører gladelig til Strømmen til kontroll og ved mer akutt behov. Tommel opp for denne legen.

beste og snilleste barnelegen!

Lege: Gisle Rød Skrevet

vi har hatt en da 6 åring (nå 8) hos han for mild type astma og nå lillegutt pga kløe.
beste legen vi har vært borti som er utrolig snill mot barna og gir en fin plan. begge barna ble mye bedre etter 1. forsøk!
anbefales på det sterkeste!

Dyktig.

Lege: Gisle Rød Skrevet

Veldig godt ivaretatt gjennom første leveår med astma. Utrolig flink med barn, kul type,rolig og kan sine saker. 10 av 10!

Tommel opp

Lege: Ole Closs Skrevet

Full tillit til denne legen. Foreldre og barn føler seg trygge. Fleksibel på drop in timer. Føler oss godt ivaretatt på Strømmen barnelegesenter takket være denne flinke legen.