Strømmen barnelegesenter

Strømsvn. 65 2010 Strømmen

Siste vurderinger av Strømmen barnelegesenter

Kunnskapsrik og tar deg på alvor

Lege: Gisle Rød Skrevet

Vi har vært hos Gisle med vår datter som har slitt med mp-intoleranse og forstoppelse. Etter flere runder hos fastlege og helsestasjon, hvor man ikke blir tatt på alvor, er det fantastisk å komme til Gisle å oppleve at noen lytter, tror på deg, og vil hjelpe. Gisle er fantastisk og skal ha all ære for å bringe søvnen tilbake til huset vårt og for at jenta vår ble kvitt smertene sine. Anbefales på det sterkeste.

Kunnskapsrik og flink lege

Lege: Gisle Rød Skrevet

Føler oss veldig godt ivareatt.
Flink til å ta oss på alvor.
Veldig flink til å veilede og endre medisinering slik at hverdagene blir fine.

Kunnskapsrik og flink barnelege

Lege: Gisle Rød Skrevet

Gisle har hatt våre to barn, med barne-astma, hans oppfølging har vært trygg og god hele veien. Fin løsning med å kunne sende epost til strømmen og ikke minst akuttimer når det trengs.
Håper vi har siste møte med Gisle nå til våren, da tror vi den yngste er "ferdig" og kan la andre slippe til!

Rolig og inkluderende

Lege: Ole Closs Skrevet

Veldig god lege, som gjør barna trygge.
flink til å se individet.
Har to barn som har gått fast til oppfølging nå i 5 år, og begge to gleder seg faktisk til legebesøket hos Dr. Ole.

Han verken overkompliserer eller undervurderer, men er saklig, nøktern, og fornuftig.

FANTASTISK LEGE

Lege: Gisle Rød Skrevet

Min sønn har astma og har vært hos Gisle siden han var 8 mnd, nå er han straks 6 år. Gisle er imøtekommende, blid, flink med barna,snill og en utrolig dyktig lege! Kan anbefales på det sterkeste!!