Strømmen barnelegesenter

Tlf: 64 84 78 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Strømmen barnelegesenter

Tommel opp

Lege: Ole Closs Skrevet

Full tillit til denne legen. Foreldre og barn føler seg trygge. Fleksibel på drop in timer. Føler oss godt ivaretatt på Strømmen barnelegesenter takket være denne flinke legen.

Den beste av de beste er vi sikre på!

Lege: Ole Closs Skrevet

Fantastisk barnetekke, henvender seg til barnet og fikk min sønns tillit veldig fort!
Vi har fått super oppfølging både på sjekk og akutt timer i falsk krupp tider!

Super glad min sønn oppfølges av han!!!

En fantastisk dyktig og tilstedeværende lege.

Lege: Gisle Rød Skrevet

Har gått på strømmen barnelegesenter med mine barn i 15 år, de siste 10 hos Gisle. Føler oss så ivarett på alle måter. Imøtekommende, dyktig , varm, engasjert ja rett og slett en fantastisk lege som har pasienten i fokus!! Denne legen kan virkelig anbefales :)

Flink

Lege: Morten Pettersen Skrevet

Går til Morten Pettersen med oppfølging av mitt barn/ungdom.
Legen har svært god dialog med min ungdom (og meg), ungdomen føler seg sett og forstått av Morten Pettersen.
Flink til å følge opp.

Flink lege - empatisk og hyggelig.

Suveren barnelege

Lege: Gisle Rød Skrevet

Faglig meget sterk, og et unikt håndlag med barn. Datteren min maser nesten året rundt om når vi skal dra på kontroll hos Gisle igjen.

Veldig bra

Lege: Ole Closs Skrevet

Lett og snakke med og forstår seg godt når man forklarer. Som natt og da og komme til Closs med sykt barn, fra en fastlege som ikke skjønte seg på tilstanden til barnet i det hele tatt. Anbefaler å kjempe for å få en henvisning til Strømmen barnelegesenter og Closs når barnet ditt er sykt.

Veldig flink lege.

Lege: Ole Closs Skrevet

Dr. Ole Closs er en utrolig flink barnelege.
Denne legen har min fulle tilitt:)
Gjør alltid det beste for sine små pasienter.
Glad han er legen til mine 3 yngste barn:)

Grei

Lege: Morten Pettersen Skrevet

Fikk denne legen etter at den legen vi hadde pensjonerte seg. Føler at han overprøver alt den tidligere legen gjorde og mye vanskeligere å få til å fornye resepter på faste medisiner barna har hatt i mange år. Virker som om alt har blitt mye mer "firkanta", når det gjelder oppfølging. Mye enklere og bedre oppfølging av fastlegen, derfor har vi valgt å gå til ham videre.