Strømmen barnelegesenter

Strømsvn. 65 2010 Strømmen

Siste vurderinger av Strømmen barnelegesenter

Kunnskapsrik og flink lege

Lege: Gisle Rød Skrevet

Føler oss veldig godt ivareatt.
Flink til å ta oss på alvor.
Veldig flink til å veilede og endre medisinering slik at hverdagene blir fine.

Kunnskapsrik og flink barnelege

Lege: Gisle Rød Skrevet

Gisle har hatt våre to barn, med barne-astma, hans oppfølging har vært trygg og god hele veien. Fin løsning med å kunne sende epost til strømmen og ikke minst akuttimer når det trengs.
Håper vi har siste møte med Gisle nå til våren, da tror vi den yngste er "ferdig" og kan la andre slippe til!

Rolig og inkluderende

Lege: Ole Closs Skrevet

Veldig god lege, som gjør barna trygge.
flink til å se individet.
Har to barn som har gått fast til oppfølging nå i 5 år, og begge to gleder seg faktisk til legebesøket hos Dr. Ole.

Han verken overkompliserer eller undervurderer, men er saklig, nøktern, og fornuftig.

FANTASTISK LEGE

Lege: Gisle Rød Skrevet

Min sønn har astma og har vært hos Gisle siden han var 8 mnd, nå er han straks 6 år. Gisle er imøtekommende, blid, flink med barna,snill og en utrolig dyktig lege! Kan anbefales på det sterkeste!!

Meget fornøyd

Lege: Morten Pettersen Skrevet

Min datter har vært pasient hos dr Pettersen i over 10 år. Hun har astma og blir meget godt fulgt opp. Hun føler seg sett og ivaretatt. Dr Pettersen svarer raskt på forespørsler og Mail hvis vi trenger det. Vi bor i Asker men kjører gladelig til Strømmen til kontroll og ved mer akutt behov. Tommel opp for denne legen.