Gisle Rød

Strømmen barnelegesenter

Barnesykdommer

1990

Strømmen barnelegesenter Telefonnummer64 84 78 0064 84 78 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Strømsvn. 65 2010 Strømmen
Gisle Rød er barnelege i Skedsmo

Siste vurderinger av Gisle Rød

FANTASTISK LEGE

Klinikk: Strømmen barnelegesenter Skrevet

Min sønn har astma og har vært hos Gisle siden han var 8 mnd, nå er han straks 6 år. Gisle er imøtekommende, blid, flink med barna,snill og en utrolig dyktig lege! Kan anbefales på det sterkeste!!

beste og snilleste barnelegen!

Klinikk: Strømmen barnelegesenter Skrevet

vi har hatt en da 6 åring (nå 8) hos han for mild type astma og nå lillegutt pga kløe.
beste legen vi har vært borti som er utrolig snill mot barna og gir en fin plan. begge barna ble mye bedre etter 1. forsøk!
anbefales på det sterkeste!

Dyktig.

Klinikk: Strømmen barnelegesenter Skrevet

Veldig godt ivaretatt gjennom første leveår med astma. Utrolig flink med barn, kul type,rolig og kan sine saker. 10 av 10!

En fantastisk dyktig og tilstedeværende lege.

Klinikk: Strømmen barnelegesenter Skrevet

Har gått på strømmen barnelegesenter med mine barn i 15 år, de siste 10 hos Gisle. Føler oss så ivarett på alle måter. Imøtekommende, dyktig , varm, engasjert ja rett og slett en fantastisk lege som har pasienten i fokus!! Denne legen kan virkelig anbefales :)

Suveren barnelege

Klinikk: Strømmen barnelegesenter Skrevet

Faglig meget sterk, og et unikt håndlag med barn. Datteren min maser nesten året rundt om når vi skal dra på kontroll hos Gisle igjen.