Nesbyen Legesenter

Jordeslykkja 6 3540 Nesbyen

Siste vurderinger av behandlere ved Nesbyen Legesenter

Hyggelig og rolig

Lege: Ståle Onsgård Sagabråten Skrevet

Ståle er en kunnskapsrik, forståelsesfull og trygg lege... Føler han at han er litt usikker, sender han henvisning videre. Det er dessverre lang ventetid for å få time, men er det mindre alvorlige ting tar han det gjerne over telefonen isteden. Ståle er god på å lytte, og leser gjerne litt mellom linjene på det du sier. Også er han akkurat passe streng som en lege skal være uten at man føler seg liten og sett ned på! Ingen problemer er for små til at det kan luftes inne hos han!
Jeg og familien føler oss veldig godt ivaretatt av han, og selv på ett lite sted som Nesbyen føler jeg at han er proffesjonell nok til å ikke tenke på oss som pasienter når han møter oss i butikken, men som sambygdinger.

kludrete og glemsk.

Lege: Nils Høva Skrevet

glemer fort timer, timer blir ofte utsatt, hver time er forsinket. hører ikke etter, stiller ikke spørsmål. dårlig oppfølging. glemer å lage resepter, selv etter å ha blit påmint over telefon flere ganger.(dette handler ikke om vanedannende medisin).
det virker ikke til at han mangler kunskap men at han enten er utrolig glemsk eller utrolig lat.

Lang ventetid

Lege: Ståle Onsgård Sagabråten Skrevet

Det er lang ventetid for å få en ordinær time. Ofte må man vente 3-4 uker! Han er hyggelig og kunnskapsrik, men jeg savner at han lytter aktivt og møter meg der jeg er. Han er opptatt av å forklare lenge og nøye.

Dyktig og faglig sterk

Lege: Silje Helene Mauritzen Skrevet

Hun er flink til å gå i dybden, tar ikke lett på pasientene og sender heller videre til utredning enn å tro hun er verdensmester.

Den beste

Lege: Ståle Onsgård Sagabråten Skrevet

Ståle er en lege som ser deg og har tid til deg. Føler meg godt ivaretatt og tett oppfulgt. Ståle er en lege som engasjerer seg og har en spesielt god evne til å se hele mennesket!