NEMUS Storo

Vitaminveien 6 0483 Oslo

Siste vurderinger av NEMUS Storo

Beste kiropraktor i byen

Kiropraktor: Leif Gustav Pedersen Skrevet

Vært hos Pedersen regelmessig. For en mann slipper å si hvilke plager jeg har. Han er «synsk» i tillegg 😂
Lang erfaring, selvsikker og vet hva han driver med uten hjelpemidler etc etc.
Har fått et nytt liv med rygg og låsninger av han. Håper han holder på leeeeenge🙏

Tryggeste kiropraktor jeg har gått til

Kiropraktor: Jenny Skaret Barsøe Skrevet

Her får man ikke bare kiropraktor for pengene, men også ei som evner å sette seg inn i livssituasjoner - og fungerer som en terapeut i tillegg.

Ekstremt flink

Kiropraktor: Øistein Holm Haagensen Skrevet

Dyktigste fagperson jeg har blitt behandlet av. Detaljer og et åpent sinn. Flink til å lytte ut utfordringer fra mitt perspektiv. Også svære interessert i å forske på meg / pasientene sine.

Dyktig, grundig og interessert i hver pasient

Kiropraktor: Christian Haagensen Skrevet

Christian Haagensen er en usedvanlig dyktig kiropraktor, til tross for at han er ung har han et bredt repertoar, faglig flink, nemsom på hånden, og finner alternative tilnærminger om den mest vanlige ikke fungerer. Tar seg god tid, er lyttende og grundig, en av få kiropraktorer jeg tør å bruke på en overfølsom og skadet nakke.

One of a kind

Kiropraktor: Leif Gustav Pedersen Skrevet

Jeg kom til Leif da en kollega av han anbefalte han. Det er jeg sjeleglad for.
Leif er virkelig enestående. En ting er fagkunnskapen og erfaringen. Det er det mange som har. Det som skiller Leif fra den store mengden er evnen til nettopp å bruke all kunnskapen til akkurat deg. Og dette med glimt i øyet og en massiv dose empati - og medmenneskelighet. Jeg føler meg trygt ivaretatt og det er kontinuitet og en tanke bak behandlingen. Tusen takk for at du fins!