NEMUS Storo og Bjølsen

Vitaminveien 6, Storo Senteret, 3. etasje 0485 Oslo

Siste vurderinger av NEMUS Storo og Bjølsen

Dyktig, empatisk og får ting gjort!

Kiropraktor: Kristina Brenne Fagerli Skrevet

Kristina får deg til å slappe av, lytter, men sier alltid sin mening og tør komme med forslag. For meg gikk hun langt ut over forventninger hva gjelder innsats og rolle. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne: Hun anbefalte andre behandlere og fagfelt når hun selv følte hun kom til kort eller mistenkte andre diagnoser, hun tok seg god tid og fulgte opp. I tillegg har hun selv masse verktøy, kunnskap og peiling som gjør at hun tilbyr veldig god behandling og hjelp. Jeg er så utrolig glad for tiden min hos Kristina og jeg anbefaler henne varmt til andre.

Fantastisk!

Kiropraktor: Leif Gustav Pedersen Skrevet

En helt fantastisk bra person, med vanvittig mye kunnskap om alt du lurer på. Utrolig hyggelig, hjelpsom, finner problemene og fikser dem. Du føler deg spesiell fordi han bryr seg om deg, både helsa di og livet generelt. Har gått til Leif i snart 10 år, og skulle ønske jeg kunne gå resten av livet!

Kunnskapsrik og forståelsesfull

Kiropraktor: Kristina Brenne Fagerli Skrevet

Har mye kunnskap, tar seg god og lytter. Jeg vil absolutt anbefale Kristina.

Bruker god tid på å forstå skaden og har følger opp med riktig trening.

Svært flink!

Kiropraktor: Kristina Brenne Fagerli Skrevet

Kristina er utrolig flink og kunnskapsrik og tar pasienten på alvor. Hun følger opp og tar seg god tid til å forstå pasienten og tilrettelegge for en behandling som er best egnet for pasienten.
Føler meg alltid trygg på at Kristina gir den behandlingen som vil hjelpe meg å bli frisk fortest mulig. Kan anbefales på det absolutt sterkeste!

Dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Leif Gustav Pedersen Skrevet

Gikk til Leif etter en anbefaling og det angrer jeg ikke på. Leif er en dyktig kiropraktor som lytter til pasientene sine og samler mest mulig nødvendig informasjon. Han forklarer godt hva som forårsaker de ulike plagene som pasientene kommer med og finner løsninger for å gjøre deres hverdag lettere. Jeg kjente forbedring allerede etter første time og på de neste timene ble plagene fulgt opp.

Anbefaler!