NEMUS Storo og Bjølsen

Vitaminveien 6, Storo Senteret, 3. etasje 0485 Oslo

Siste vurderinger av NEMUS Storo og Bjølsen

Fantastisk!

Kiropraktor: Leif Gustav Pedersen Skrevet

En helt fantastisk bra person, med vanvittig mye kunnskap om alt du lurer på. Utrolig hyggelig, hjelpsom, finner problemene og fikser dem. Du føler deg spesiell fordi han bryr seg om deg, både helsa di og livet generelt. Har gått til Leif i snart 10 år, og skulle ønske jeg kunne gå resten av livet!

Kunnskapsrik og forståelsesfull

Kiropraktor: Kristina Brenne Fagerli Skrevet

Har mye kunnskap, tar seg god og lytter. Jeg vil absolutt anbefale Kristina.

Bruker god tid på å forstå skaden og har følger opp med riktig trening.

Svært flink!

Kiropraktor: Kristina Brenne Fagerli Skrevet

Kristina er utrolig flink og kunnskapsrik og tar pasienten på alvor. Hun følger opp og tar seg god tid til å forstå pasienten og tilrettelegge for en behandling som er best egnet for pasienten.
Føler meg alltid trygg på at Kristina gir den behandlingen som vil hjelpe meg å bli frisk fortest mulig. Kan anbefales på det absolutt sterkeste!

Dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Leif Gustav Pedersen Skrevet

Gikk til Leif etter en anbefaling og det angrer jeg ikke på. Leif er en dyktig kiropraktor som lytter til pasientene sine og samler mest mulig nødvendig informasjon. Han forklarer godt hva som forårsaker de ulike plagene som pasientene kommer med og finner løsninger for å gjøre deres hverdag lettere. Jeg kjente forbedring allerede etter første time og på de neste timene ble plagene fulgt opp.

Anbefaler!

I de beste hender

Kiropraktor: Leif Gustav Pedersen Skrevet

Har brukt Pedersen en gang eller to i året for vond rygg og "musearm". Med strålende resultat hver gang.

Du kan kjenne at han vet nøyaktig hva han leter etter og hvordan han skal finne hvor låsingene sitter. En håndtverker som er svært dyktig i sitt fag.

Han har spart meg for mange dager med smerter. Anbefales på det varmeste!