NEMUS Storo og Bjølsen

Vitaminveien 6, Storo Senteret, 3. etasje 0485 Oslo

Siste vurderinger av NEMUS Storo og Bjølsen

Dyktig og imøtekommende

Kiropraktor: Lillian Thea Lærum Bentzen Skrevet

Thea er et svært varmt og imøtekommende menneske som er dyktig i sitt fag. Hun har veldig god kompetanse, og skaper raskt tillit. Anbefales på det varmeste!

Svært dyktig og profesjonell kiropraktor

Kiropraktor: Kristina Brenne Fagerli Skrevet

Jeg opplevde veldig godt behandling hos Kristina. Hun hjalp med med idrettskader og nakke smerter Anbefales henne det varmeste!

Dårlig tid og lite oppfølging

Kiropraktor: Leif Gustav Pedersen Skrevet

Bjølsenklinikken, et sted jeg brukte i mange år, mest til velværebehandling og av og til for smertefulle låsninger i korsrygg og nakken. Jeg var glad og fornøyd over pasientbehandlingen dengang. I dag nye flotte lokaler i Nemuskjeden på Storo med flere nye medarbeidere, men jeg sitter igjen med et dårlig inntrykk. Det er lite tid hver behandlingstime og mindre enn tidligere, mange pasienter hver dag og jeg var en av dem i rekken. Lite ble gjort med min situasjon og oppfølging videre da jeg fikk en skade og jeg purret, men ingenting skjedde i forhold til dette. Jeg kaller det for brannslukking og en lettvint måte å tjene penger på. Jeg kom tilslutt hver 14 dag like før jeg bestemte meg for å avslutte kontakten, en lengre reise hver gang for å få ham som behandler. Dyrt er det for 15 minutter og mye mer kunne vært gjort, sikkert overfor andre pasienter også. Mitt inntrykk av kiropraktor Pedersen og stedet er ikke lenger det som jeg var så fornøyd med tidligere. At han er dyktig og har mye erfaring hersker det ingen tvil om og behandler mange som er fornøyde, men....Jeg sluttet!

Dyktig, empatisk og får ting gjort!

Kiropraktor: Kristina Brenne Fagerli Skrevet

Kristina får deg til å slappe av, lytter, men sier alltid sin mening og tør komme med forslag. For meg gikk hun langt ut over forventninger hva gjelder innsats og rolle. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne: Hun anbefalte andre behandlere og fagfelt når hun selv følte hun kom til kort eller mistenkte andre diagnoser, hun tok seg god tid og fulgte opp. I tillegg har hun selv masse verktøy, kunnskap og peiling som gjør at hun tilbyr veldig god behandling og hjelp. Jeg er så utrolig glad for tiden min hos Kristina og jeg anbefaler henne varmt til andre.

Fantastisk!

Kiropraktor: Leif Gustav Pedersen Skrevet

En helt fantastisk bra person, med vanvittig mye kunnskap om alt du lurer på. Utrolig hyggelig, hjelpsom, finner problemene og fikser dem. Du føler deg spesiell fordi han bryr seg om deg, både helsa di og livet generelt. Har gått til Leif i snart 10 år, og skulle ønske jeg kunne gå resten av livet!