NEMUS Storo

Vitaminveien 6 0483 Oslo

Siste vurderinger av NEMUS Storo

Svært flink!

Kiropraktor: Kristina Fagerli-Stacey Skrevet

Kristina er utrolig flink og kunnskapsrik og tar pasienten på alvor. Hun følger opp og tar seg god tid til å forstå pasienten og tilrettelegge for en behandling som er best egnet for pasienten.
Føler meg alltid trygg på at Kristina gir den behandlingen som vil hjelpe meg å bli frisk fortest mulig. Kan anbefales på det absolutt sterkeste!

Dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Leif Gustav Pedersen Skrevet

Gikk til Leif etter en anbefaling og det angrer jeg ikke på. Leif er en dyktig kiropraktor som lytter til pasientene sine og samler mest mulig nødvendig informasjon. Han forklarer godt hva som forårsaker de ulike plagene som pasientene kommer med og finner løsninger for å gjøre deres hverdag lettere. Jeg kjente forbedring allerede etter første time og på de neste timene ble plagene fulgt opp.

Anbefaler!

I de beste hender

Kiropraktor: Leif Gustav Pedersen Skrevet

Har brukt Pedersen en gang eller to i året for vond rygg og "musearm". Med strålende resultat hver gang.

Du kan kjenne at han vet nøyaktig hva han leter etter og hvordan han skal finne hvor låsingene sitter. En håndtverker som er svært dyktig i sitt fag.

Han har spart meg for mange dager med smerter. Anbefales på det varmeste!

Ekstremt bra

Kiropraktor: Leif Gustav Pedersen Skrevet

Har gått til Pedersen i kanskje 3 år med flere forskjellige problemer. Jeg har også mange venner og familemedlemmer som har brukt ham. Han er rask men nøyaktig til å diagnostisere, svært erfaren, og lytter til og forstår pasienten. Tipper jeg har vært hos ham 10-12 ganger totalt, og har alltid følt at han har hjulpet min situasjon. Anbefales på det varmeste.